Waarom bent u trainer geworden?
Milou Smaal, Nijmegen, 9 jaar
Ik was zelf niet goed genoeg om op een hoog niveau te voetballen, maar ik wilde wel actief blijven in deze prachtige sport heb ik besloten om trainer te worden.
Waar zit u in de bus naar uitduels?
Willem Wolters, Zevenbergen, 7 jaar
Altijd voorin
Mogen uw spelers roken en drinken?
Arnold van Norden, Dordrecht, 13 jaar
Liever niet, maar na een goede overwinning mogen ze gerust een paar biertjes drinken. Als het maar met mate is. Borrelnootjes zijn echter verboden.
Ze zeggen vaak dat een stabiele thuissituatie (vrouw, vriendin, kinderen) goed is voor spelers. Moedigt u verkeringen en trouwen aan?
Jennifer Brard, Alkmaar, 15 jaar
Het is inderdaad wel prettig voor de spelers om een vriendin/vrouw en/of kinderen te hebben, maar ik moedig de spelers niet aan om iemand te zoeken.
Wat is uw ambitie? Als Ajax nu zou bellen, gaat u dan?
René van Zeggen, Amsterdam, 13 jaar
Een ploeg als Ajax is op dit moment nog niet aan de orde, maar als die mogelijkheid er over 10 jaar is, zou ik het zeker doen.
Wie zijn uw voorbeelden als trainer?
Bent van Lijff, Nieuwegein, 10 jaar
Mourinho en Guus Hiddink zijn toch op dit moment de toptrainers. Ik hoop net zo goed te worden als hun.
Bent u ook zo'n trainer die praat over looplijnen, systemen en dergelijke of benadert u het normaal?
Jeroen van Binsbergen, Zwolle, 11 jaar
Ik probeer het zo simpel mogelijk te houden, dus praat ik zo min mogelijk over looplijnen en dergelijke.
Geeft u snel jeugdspelers een kans?
Roos Lieverd, Geldrop, 9 jaar
Ja, er zullen regelmatig jonge spelers van het tweede hun opwachting in het eerste maken.
Hoe vindt u de invloed van de media?
Jorrit Hansma, Wierden, 13 jaar
Natuurlijk heb je liever niet al die aandacht, maar op dit niveau kun je er gewoon niet onderuit.
Laat u uw assisten veel doen of bent u echt dé baas?
Huus Giddink, Varsseveld, 12 jaar
Ze mogen veel meedenken over de tactiek, maar uiteindelijk ben ik degene die de beslissing neemt.
Ziet u in de toekomst veel Zuid-Amerikaanse spelers bij AC Fok! United komen? Ik ken er wel een paar: Juan de la Barraberra, Jesús Maria, Tilinio, Rodrigo Paparossi, Newton, Hermaninho.
Cornelis Uitheld, Zelhem, 19 jaar
Vooralsnog proberen we toch spelers van dichterbij aan onze club te binden, maar ik sluit die mogelijkheid niet uit.
Grijpt u in als spelers arrogant worden?
Loek Bee, Raalte, 8 jaar
Je moet er inderdaad voor waken dat spelers niet naast hun schoenen gaan lopen, daarom probeer ik toch de nog wat minder ervaren spelers af en toe af te schermen van de media aandacht.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"