| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 | 21-08-05 AC FOK! United - Zandratten 2-1 28-08-05 VV Grambergen - AC FOK! United 2-2 10-09-05 SC Darthuizen - AC FOK! United 0-1 15-09-05 Buzhya Buzhmanov Kramskiy - AC FOK! United 1-1 18-09-05 AC FOK! United - Binnenhofse Boys 2-3 21-09-05 Slikkers VV - AC FOK! United 3-1 25-09-05 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 0-2 29-09-05 AC FOK! United - Buzhya Buzhmanov Kramskiy 3-0 16-09-05 AC FOK! United - Poldervogels 5-3 20-10-05 Arikisxanlopoulos - AC FOK! United 2-2 23-10-05 West-Zuid Vooruit - AC FOK! United 0-3 28-10-05 AC FOK! United - FC de Stinkerds 3-1 03-11-05 AC FOK! United - KVK Fritkot 06-11-05 RTL Boulevard SC - AC FOK! United 20-11-05 AC FOK! United - MicroSoft Tweakers FC 24-11-05 Real Torremolinos - AC FOK! United 27-11-05 BFC Millingen aan den Rijn - AC FOK! United 04-12-05 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 10-12-05 AC FOK! United - FC Grachtengordel 18-12-05 t Gooise Matras - AC FOK! United 21-12-05 FC Bambiworld - AC FOK! United (Beker) 26-12-05 AC FOK! United - Donderhonden 30-12-05 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 14-01-06 AC FOK! United - SC Darthuizen 18-01-06 Binnenhofse Boys - AC FOK! United 21-01-06 NOS SC - AC FOK! United 24-01-06 AC FOK! United - VV Grambergen 29-01-06 AC FOK! United - Slikkers VV 05-02-06 AFC Kopspijkers - AC FOK! United 12-02-06 Poldervogels - AC FOK! United 19-02-06 AC FOK! United - BFC Millingen aan den Rijn 26-02-06 Zandratten - AC FOK! United 01-03-06 AC FOK! United - West-Zuid Vooruit 05-03-06 FC de Stinkerds - AC FOK! United 11-03-06 AC FOK! United - RTL Boulevard SC 19-03-06 MicroSoft Tweakers FC - AC FOK! United 25-03-06 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 02-04-06 FC Grachtengordel - AC FOK! United 09-04-06 AC FOK! United - t Gooise Matras 12-04-06 Donderhonden - AC FOK! United 16-04-06 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | NOS SC 9 7 1 1 22 28- 8 Donderhonden 9 6 2 1 20 25-12 RTL Boulevard SC 10 6 1 3 19 25-16 AFC Kopspijkers 9 5 3 1 18 22-13 AC FOK! United 9 5 1 3 16 19-16 t Muzikantenstadje 9 4 3 2 15 14-13 t Gooise Matras 9 4 2 3 14 15-14 Slikkers VV 9 3 3 3 11 14-15 BFC Millingen aan den Rijn 10 3 3 4 12 12-16 VV Grambergen 10 3 3 4 12 17-22 FC de Stinkerds 10 2 3 5 9 17-20 Zandratten 10 2 3 5 9 13-17 Binnenhofse Boys 10 2 3 5 9 15-24 FC Bal op 't Dak 9 2 2 5 8 11-18 SC Darthuizen 9 2 2 5 8 7-16 West-Zuid Vooruit 10 2 2 6 8 11-21 Poldervogels 10 1 4 5 7 13-19 FC Grachtengordel 9 1 3 5 6 9-18 |
Oké, ik ben benieuwd naar de leuke inzendingen van deze keer.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dan mag ie ook wel vragen sturen aan de kidsclub.
Bos81 is de volgende.
quote:Arikisxanlopoulos – AC FOK! United 2-2
29’ 1-0 Imbeciel (Balfast)
46’ 1-1 Dylan Dog (Dolle_Hond)
71 1-2 MethodMich (vrije trap)
83’ 2-2 Assimarakis (Mufeze)
Gele kaart
13’ Andrelonas (Arikis)
35’ -Vaduz- (ACFU)
53’ Mufeze (Arikis)
62’ Constantzevens (Arikis)
70’ Saridon (Arikis)
87’ SCH (ACFU)
Arikisxanlopoulos
Ferschwalbes
Kouvoutsopoulos
Houtidifis
Mufeze
Saridon
Andrelonas
Vangdesis (46’Assimarakis)
Constantzevens
Balfast
Imbeciel (59’Souzoukaki)
Miteropouloupoudoulakisdoulos
AC FOK! United
Pekel
SCH
The_Boezelaar
-Vaduz-
FrankymcG
Dolle_Hond
MethodMich
Eilanden (63’Bjoro)
Tong80
Dylan Dog
VoreG (70’ Spideyman)
quote:West-Zuid Vooruit – AC FOK! United 0-3
33’ Tong80 (klutsbal)
61’ The_Boezelaar (MethodMich)
77’ VoreG (Vom)
Gele kaart
54’ FrankyMcG (ACFU)
69’ De Vries (WZV)
81’ VoreG (ACFU)
West-Zuid Vooruit
De Vries
Jans
Janssen
De Vries
Janse
Vriesema
Janssen-De Vries
Van den Vries
Jansens
De Vries
Jansson
AC FOK! United
Numero_Uno
SCH
The_Boezelaar
-Vaduz-
FrankyMcG (61’Da Sandman)
Vom
MethodMich
Eilanden
VoreG
Dylan Dog
Tong80 (77’ Tha_Dark)
quote:AC FOK! United – FC De Stinkerds 3-1
39’ 1-0 Dylan Dog (Tong80)
67’ 2-0 Da_Sandman (MethodMich)
71’ 3-1 Haring (Knoflook)
83’ 3-1 VoreG (Eilanden)
Gele kaarten
29’ -Vaduz- (ACFU)
44’ Mest (Stinkerd)
67’ Vraken (Stinkerds)
79’ MethodMich (ACFU)
AC FOK! United
Numero_Uno
Da_Sandman
-Vaduz-
The_Boezelaar
SCH
Eilanden
MethodMich
Vom (69’ Dolle_Hond)
Tha_Dark (77’ VoreG)
Dylan Dog
Tong80 (88’ Spideyman)
De Stinkerds
Vuilnisbak
Hondenadem
Mest
Vraken
Boerende Bernard
Rotei
Knoflook
Poep ( 46’ Plee)
Haring
Koeienvlaai (78’ Tenenkaas)
Oksel
Het was ook buitenspel, dus hebben ze niet gescoordquote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Apart dat de 3-1 voor de 3-0 werd gescoord
quote:Nipte overwinning ACFU op Fritkot
In een erg boeiend duel versloeg gisteravond KVK Fritkot met 3-2. De bevrijdende treffer werd gescoord vanaf 11 meter, door invaller Bjoro.
Zoals al voorspeld werd, was KVK Fritkot een lastige tegenstander voor AC FOK! United. De Belgen hadden de defensie goed op orde en konden toch regelmatig gevaarlijke aanvallen plaatsen.
In de beginfase trok ACFU het initiatief naar zich toe, het tikte de bal goed en in hoog tempo rond, maar het lukte niet om kansen te creëren. Uit een van de eerste counters van de Belgen wist Pasnouoppie op aangeven van Omarikano de bal in het net te schieten.
ACFU liet zich hierdoor niet van de wijs brengen en ging op dezelfde manier verder als het voor de tegentreffer deed. Geduldig wachten op het gaatje dus. Dit resulteerde in de verdiende gelijkmaker 5 minuten voor rust. Een geniale dieptepass van Eilanden werd net zo geniaal over de doelman gelobd door Dylan Dog.
Direct na de thee kwam ACFU op voorsprong. Door onoplettendheid in de defensie van Fritkot kon Tong80 ongedekt een voorzet van VoreG binnen koppen.
Fritkot begon na deze treffer wat aanvallender te spelen en drong ACFU ver terug op de eigen helft en maakte aanspraak op de gelijkmaker, maar de vele kansen die het kreeg werden verprutst of Numero_Uno verrichte een goede redding. Net toen Fritkot de hoop leek op te geven en ACFU wat meer lucht kreeg viel de gelijkmaker.
Een door Da_Sandman onnodig weggegeven corner werd door Vervallen met een omhaal prachtig achter de kansloze Numero_Uno geschoten. Een tikje voor ACFU, die kort daarvoor MEthodmich heeft moeten vervangen door Bjoro. Na een tik op zijn enkel door Luntalalalatada kon de goed spelende aanvoerder niet meer verder.
ACFU ging wel weer in de aanval na de gelijkmaker, maar het miste de overtuiging die het eerder in de wedstrijd had. Totdat in de 82ste minuut de bal op de stip ging. Volledig onnodig duwde Van Emmen VoreG in de zestien meter opzij, waardoor de Duitse arbiter Dr. Heinz Ziegenbumser niets anders kon doen dan een strafschop te geven, die door BJoro werd benut.
De overwinning kwam hierna niet meer in gevaar, waardoor ACFU een goede uitgangspostitie heeft om de volgende ronde te bereiken.
AC FOK! United – KVK Fritkot 3-2
11’ 0-1 Pasnouoppie
41’ 1-1 Dylan Dog
46’ 2-1 Tong80
76’ 2-2 Vervallen
83’ 3-2 BJoro
Gele kaarten
39’ Pasnouoppie (Fritkot)
54’ The_Boezelaar (ACFU)
AC Fok! UNited
Numero_Uno
FrankyMcG
The_Boezelaar
-Vaduz-
Da_Sandman
Eilanden (67’ Vom)
MethodMich (72’ Bjoro)
Dolle_Hond
VoreG
Dylan Dog
Tong80
KVK Fritkot
Belenagovic
Blay de Blay
Montatoya
Guilmotard
Vervallen
Luntalalalatada
Omarikano
Ojadiwel
Van Emmen
Pasnouoppie
Idd waardeloos, maar in mijn geval wel goed. Geel voor een elleboog, rood was schorsing geweest, en geen kaart hadden ze me kunnen pakken, maar nu zit ik nog veilig. Noodrem was nodig ....quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Ziegenbumser, waardeloze arbiter. Duitse dierenarts, die kickt op die titel.
Mijn blessure gaat wel beter. Direct is de bondsarts van Burkina Faso ingevlogen en hij heeft over mijn enkel gepist en enkele toverspreuken uitgesproken. Dit weekend komt wellicht nog te vroeg, maar Tweakers is te halen.
Je oogde gisteren bij de training nog wat vermoeid na de wedstrijd van donderdag, Ik vind het onverstandig om je te laten starten. Je komt er zeker in. Tenzij ik voor de rust 3 keer noodzakelijk moet wisselen, maar die kans lijkt me erg klein.quote:Op zondag 6 november 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
Op de bank? en dat na 3 doelpunten en 1 assist!
Dan is het goedquote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je oogde gisteren bij de training nog wat vermoeid na de wedstrijd van donderdag, Ik vind het onverstandig om je te laten starten. Je komt er zeker in. Tenzij ik voor de rust 3 keer noodzakelijk moet wisselen, maar die kans lijkt me erg klein.
Ja, dat geldt overigens voor (bijna) iedere speler van het eerste.quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Coach, als ik niet bij de selectie zit, mag ik dan meedoen bij Jong ACFU?
Ik merk het, gister na een ctrl f5 deed ie het wel..quote:Op maandag 7 november 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Zet het a.u.b even ergens anders op, Imageshack en Fok! gaat niet goed samen...
Daar ben ik voor gevraagd.quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof dat ik de volgende was in de Kids club reeks. Komend weekend. Weet alleen niet wie nu de vragen van de kinderen coördineert?
quote:Remise bij RTL Boulevard SC – AC Fok! United
Het duel tussen RTL Boulevard SC en AC FOK! United was geen hoogstaande. Het was vooral een strijd op het middenveld. De wedstrijd eindigde terecht in een gelijkspel, 1-1.
In de eerste helft gebeurde er bijna niets. Het enige echte wapenfeit was een schot op doel van Bjoro die een meter of 3 naast het doel ging. Aanvankelijk was het beeld de tweede helft niet anders. Het eerste doelpunt, in de 77ste minuut kwam dan ook uit de lucht vallen. Aanvoerder Verlinde schoot vanaf 25 meter op doel. Numero_Uno kon er wel een hand tegenzetten, maar kon niet voorkomen dat de bal in het doel verdween.
De gelijkmaker liet niet lang op zich wachten. Door dat de verdediging even niet oplette, kon VoreG vrij op de keeper doorlopen, omspeelde hem en schoof de bal in de touwen.
Daarna ging het spel weer verder zo als het voor de doelpunten was, saai dus. Hierdoor gingen beide ploegen teleurgesteld van het veld.
RTL Boulevard SC – AC FOK! United 1-1
77’ 1-0 Verlinde
79’ 1-1 VoreG
Gele kaart
66’ Dolle_Hond (ACFU)
88’ Moskowicz (RTL)
RTL Boulevard SC
Smits
Vd Vorst
Bunskoek
Jim
Vd Laar
Mouthaan
Verlinde
Moskowicz
Lathijnhouwers
Van Iersel
Van den Heuvel
AC FOK! United
Numero_Uno
FrankyMcG
Vaduz-
The_Boezelaar
SCH
Bjoro
Eilanden
Dolle_Hond (70 Vom)
Spideyman
Dylan Dog
Tong80 (46 VoreG)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Donderhonden 11 8 2 1 26 29-13 NOS SC 11 7 2 2 23 32-13 AFC Kopspijkers 11 6 4 1 22 26-15 RTL Boulevard SC 12 6 3 3 21 28-19 AC FOK! United 11 6 2 3 20 23-18 t Muzikantenstadje 11 5 3 3 18 18-15 t Gooise Matras 11 5 2 4 17 17-16 Slikkers VV 11 4 4 3 16 18-17 VV Grambergen 11 4 3 4 15 18-22 Zandratten 12 3 4 5 13 17-20 BFC Millingen aan den Rijn 12 3 4 5 13 13-19 FC de Stinkerds 12 3 3 6 12 20-23 Binnenhofse Boys 12 3 3 6 12 18-27 SC Darthuizen 11 3 2 6 11 9-19 FC Bal op 't Dak 11 2 2 7 8 12-24 West-Zuid Vooruit 12 2 2 8 8 13-25 Poldervogels 11 1 4 6 7 14-22 FC Grachtengordel 11 1 3 7 6 10-22 |
Ik leer elke wedstrijd van jequote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jullie misten ook iemand die zeker tien keer per duel iemand vrij voor de goal zet.
Ik ben nu weer fit.
Als ik langs de lijn naar jullie trainingen zit te kijken droom ik soms wel eens over hoe het zou zijn... Schitterende crossballen, steekpasses bij de fleet, dat enerverende overzicht....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Jullie misten ook iemand die zeker tien keer per duel iemand vrij voor de goal zet.
Ik ben nu weer fit.
Omdat dit shirt al gekozen was, voordat we de clubkleuren/logo bepaalde, dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom heeft ons thuisshirt eigenlijk niet de clubkleuren, en het uit-shirt wel?![]()
Als ik sneller was geweest, zat ik niet bij AC FOK!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:06 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ik langs de lijn naar jullie trainingen zit te kijken droom ik soms wel eens over hoe het zou zijn... Schitterende crossballen, steekpasses bij de fleet, dat enerverende overzicht....
Geweldig toch, over de shirts mogen we niet klagen.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom heeft ons thuisshirt eigenlijk niet de clubkleuren, en het uit-shirt wel?![]()
Dat doe ik ook niet, maar het was alleen iets wat ik me al een tijdje afvroeg..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geweldig toch, over de shirts mogen we niet klagen.
Januari 2006. Inclusief Oger-kostuums.quote:Op donderdag 10 november 2005 01:02 schreef Eilanden het volgende:
Wanneer komt de casual kledinglijn eigenlijk op de markt?
Uiteraard zonderquote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder 1 of met 1 op de stropdas?
Die horen bij de kostuums. Die komen er bijquote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe jij een stropdas aan als jij je 'casual' kleedt dan?
Is een stropdas met een uitroepteken erop wel eens bij de tijd geweest dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is wel stylish en nooit uit de tijd!
Geen idee maar stropdassen met een 1 er op wel degelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:31 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Is een stropdas met een uitroepteken erop wel eens bij de tijd geweest dan?
Je zegt het zelf al, een oefenwedstrijd. Spelers als ik, die al jaren meelopen, en het nooit van inzet hoeven hebben, die kiezen soms hun wedstrijdjes uit. Voor oefenduels tegen de plaatselijke bakkersvereniging uit Makkum kan ik me, het spijt me voor jou en met alle respect, maar moeilijk opladen. Inmiddels weet ik ook hoe lang een seizoen kan zijn. Jonge spelers vergeten dat vaak, met als gevolg dat ze in april opgebrand zijn. Bovendien sta ik niet in het veld om achter een man aan te lopen, dikwijls neemt Eilanden die taak van me over. Ik zou jou als jonge speler vooral willen adviseren uit te zoeken waar je kwaliteiten liggen. Als blijkt dat je alleen op inzet zal kunnen overleven, dan zal ik zeker anders spelen dan ik doe. Maar heb je een goede techniek en een goed inzicht, dan zou ik je toch aanraden af en toe eens een stapje minder te zetten om adem te sparen voor de echt belangrijke dingen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:59 schreef Bos81 het volgende:
Hier zijn de vragen van de kidsclub voor MethodMich:
Ik zag tijdens een oefenwedstrijd tegen mijn club dat je wat rondslofte op het veld en je man vaak liet lopen, moeten wij als jeugd dat ook doen als we zo goed willen worden?
Benjamin van Lare, uit Makkum, 10 jaar
Ik zit al jaren naast Dylan_Dog en tong80. Dylan_Dog is altijd een uur bezig met zijn haar en tong80, tja, die is nu eenmaal onbegrepen. Ik snap hem vaak nog wel voor een groot deel. Tot 80 %, de laatste 20 % van zijn gedachten gaan ook aan mij voorbij. Maar ik zou niet willen ruilen met iemand. Misschien met Vaduz, die is heel lang. Als die dan voor me zit, kan ik tijdens de besprekingen misschien nog ongezien even bellen ofzo.quote:Naast wie zit je in de kleedkamer en wat vind je daarvan?
Samantha Barendregt uit Gramsbergen, 6 jaar
Ha, dat is een heel verhaal Job. Zoals je weet ben ik al op jonge leeftijd in Portugal terecht gekomen, bij de FC Porto. Daar zat ik in het B-team en dan speelden we vaak toernooien in Afrika. Zo speelden we ooit eens tegen Ouagadougou FC en die club wilde mij huren. Ik heb daar twee jaar op huurbasis gezeten. Mooie tijd, je had daar niks, maar kreeg wel veel van de mensen. En allemaal lachen hè? Daar kunnen we hier wel een voorbeeld aan nemen. Hoe dan ook, ze vroegen mij toen of ik niet voor Burkina Faso wilde spelen. Dan ga je nadenken. In Oranje had je toen Dennis Bergkamp op mijn plek lopen enzovoort. Dus koos ik voor Burkina Faso, ook als dank voor de gastvrijheid. In één dag had ik een paspoort, kan Rita wat van leren trouwens. En ik heb Afrika Cup gespeeld, dat is een soort EK.quote:Waarom heb je gekozen voor Burkina Faso en niet voor Oranje, waardoor je waarschijnlijk nooit zal schitteren op een WK/EK
Job Lodder uit Spakenburg, 11 jaar
Bjoro wil nog wel eens een vrije trap gaan nemen, terwijl die historisch gezien gewoon voor mij zijn. Per ongeluk waaide er ooit eens één binnen van Bjoro en sindsdien denkt hij aanspraak te kunnen maken op meer. AirRaid ging daar nog in mee ook, de vorige trainer. Verder is Bjoro een goede kerel. Ook goed in de voetbalhumor. Hij zou alleen geen vrije trappen moeten nemen dus.quote:Waarom maak je wel eens vervelende opmerkingen naar je medespeler Bjoro?
Axel Zender uit Schiedam, 9 jaar
Je band met de media kan nooit té goed zijn Diego. Het klopt dat ik bij VI, A Bola en de Ouagadougou Express enkele goede kennissen heb zitten. Sterker nog, die Burkinees zit standaard hier om over mij te schrijven. Zo zit er ook een verslaggever van die krant bij andere Burkinezen in Europa. Maar om terug te komen op je vraag... De media zijn in het voetbal erg belangrijk geworden. Als je daar mee kan spelen, bereik je veel meer. Als je negatief overkomt in de media, ben je kansloos. Zie een Co Adriaanse. En kritische vragen, dat is maar net hoe je antwoord geeft natuurlijk. Als je op de leuke vragen een mooi verhaal kan antwoorden, dan drukken ze dat af. Kwestie van ervaring ook wel.quote:Mijn papa zegt wel eens dat je een te goede band met de media hebt en dat ze vaak geen kritische vragen aan je stellen. Ben je het daar mee eens?
Diego Armandonnati uit Portugaal, 13 jaar
Niet echt. Ik wil alleen wel altijd de dag voor de wedstrijd om zes uur eten. Bijgeloof is in Afrika wel gemeengoed, hier vind ik het niet echt werken.quote:Doe je aan bijgeloof voor een belangrijke wedstrijd?
Maria Biecht, St. Isodoriushoeve, 8 jaar
Zoiets dwing je af. Dat zijn van die vaste gewoonten die er insluipen. Er zijn meer spelers die iets dergelijks hebben. Bovendien heb ik dat vorig seizoen contractueel laten vastleggen, zodat ook een type Co Adriaanse dit niet zou kunnen verhinderen, mochten we ooit zo'n coach krijgen.quote:Waarom mag jij altijd om zes uur gaan douchen terwijl je teamgenoten nog even doorgaan?
Sam Verrenkijken uit Delfzijl, 7 jaar
Nee, ik bel dusdanig weinig dat ik geen voordeelnummers heb. Al is het maar omdat mijn vriendin zo veel belt, dat al haar kennissen onder de voordeelnummers staan. Nu belt mijn zaakwaarnemer meestal ook naar mij. En als ik hem nodig heb, laat ik één keer zijn mobiel overgaan en dan ziet hij mijn nummer en weet hij mij te vinden.quote:Heb je je zaakwaarnemer wel onder de voordeelnummers op je telefoon staan?
Tele Tweevoud uit Ugchelen, 10 jaar
Dat is een spel. Scheidsrechters zijn mensen en mensen kun je beïnvloeden. Doordat ik al een tijdje meehobbel, ken ik de meeste wel. Vooral de oudere. Daar praat ik dan vaak mee, gaat over van alles. Dit kan variëren van muzikale tips tot het weer. Soms feliciteer ik ze ook met hun verjaardag. Dan krijg je wel eens wat mee. Internationaal probeer ik ook altijd de arbiter aan onze kant te krijgen. In eigen land heb ik wel moeite met die nieuwe jongens, die net van de cursus komen. Die denken dat ze, als ze eenmaal een fluit in de mond hebben, ook alles voor het zeggen hebben. Daar wil ik wel eens onaardig tegen zijn. Ik ben overigens aanvoerder geworden omdat die doorgaans meer mogen praten. Dat scheelt gele kaarten.quote:Ik hoor dat je altijd met de scheidsrechters aan het praten bent, waarom doe je dat en waar hebben jullie het dan over?
Rodin Geeltje uit Gorinchem, 12 jaar
Een goede schwalbe is een specifieke eigenschap. Ajax werkte altijd met TIPS. Techniek, Inzicht, Persoonlijkheid, Snelheid. Daar zaten alle voetbaleigenschappen in. Sommige dingen kun je niet leren, andere wel. De schwalbe is er één van. Die heb je of die heb je niet. Daarom zie je vaak ook hele slechte. Overigens is het zo dat je bij de E7 vermoedelijk allemaal fluitende vaders hebt en die zijn er heel alert op, want die willen allemaal dat hun kind wint. In de perfecte schwalbe word je overigens wel licht geraakt, ga je niet te overdreven neer en kijk je bij voorkeur niet naar de arbiter. Hij moet twijfelen. Bij een goede twijfelt hij over wel of geen strafschop, dan denkt hij niet eens aan geel. Bij een slechte twijfelt hij over wel of geen geel en dan denkt hij niet aan een penalty. Overigens zou je wel een Zuid-Europese trainer kunnen bellen voor advies.quote:Wat is het geheim van een goede schwalbe? En kan je mijn elftal (Licht Groen E7) een keer een schwalbetraining geven, de scheidsrechters trappen er bij ons niet zo vaak in.
Mark Krioel uit Ede, 8 jaar
Dat lijkt me sterk Maaike. Het klopt dat ik van alles doe, maar dat is ook in het teambelang. Zo ben ik bezig om de media wat in te fluisteren, als we bijvoorbeeld een coach moeten lozen. Of ik bel met de trainer zelf, want vanaf de tribune zie je het vaak goed. Heel soms wil ik ook wel eens de boodschappen doorgeven aan het thuisfront, maar ja, dat is ook belangrijk. Aan de andere kant, ik vind dat als je op de tribune zit, je jezelf ook als tribuneklant mag gedragen. Die kijken niet 100 % alleen naar de wedstrijd. Jouw vraag bewijst dat ook wel.quote:Ik zat laatst achter je op de tribune en zag dat je met van alles bezig was en niet veel naar je teamgenoten keek, waarom was dat?
Maaike Fillipaerts uit Breda, 12 jaar
Je hebt er nu pas 2, dacht ik. In ieder geval ben je niet geschorst voor de Tweakers.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
ben ik trouwens na die gele kaart geschorst of "mag" ik er nog 1.
Zal toch niet gebrast zijn door de Tweakersquote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef jpzegthallo het volgende:
Nondeju, ons shirt is weg!
altijd lachen met die nerdsquote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het een 'ludieke' actie van de tweakers is inderdaad.
Dat heb je goed gehoord Santje. Ik zing echt van alles onder de douche, ik heb een voorkeur voor nummers waar je op kunt galmen. Niet iedereen in de kleedkamer is er even blij mee, gelukkig heb ik een zangmaatje in Dolle_Hond, die jankt vaak mee. Alleen als de coach er wat van zegt stop in met zingen, anders niet.quote:Ik hoorde dat jij altijd heel hard zingt onder de douche. Wat zing je en wat vinden je teammaats ervan?
Santje Vmit, Volendam, 9 jaar
Ik eet gevarieerd en gezond. Verder koop ik via internet veel gezonde kruiden uit Liechtenstein. Daar maak ik thee van. Maar meestal word je zo lang als je ouders of opa ook zo lang is en dat is bij mij zo.quote:Hoe word je 2 meter lang?
Tommy Scheppink, Hardenberg, 7 jaar
Dat klopt, ik wil niet dat er andere mensen dan mijn club over mij kunnen beslissen. Ik concentreer me alleen maar op het voetballen.quote:Klopt het dat jij als één van de weinige selectiespelers geen persoonlijke sponsor hebt en waarom niet?
Maarten van Blussum, Pernis, 13 jaar
Mijn ouders (gewoon Nederlanders) gaan vaak naar Liechtenstein op vakantie, in het jaar dat ik geboren werd ook. De dokters hebben toen een rekenfout gemaakt, ze dachten dat ik nog drie weken in de buik zou blijven zitten, maar dit klopte niet. Dus ben ik in Liechtenstein geboren. M’n vader heeft me in de hoofdstad Vaduz gelijk ingeschreven. Later deed hij dat ook in Nederland. Dit jaar heb ik voor Liechtenstein gekozen omdat ik veel voetbalvrienden heb in Liechtenstein. (tijdens de vakanties ontmoet) Omdat er een uitzonderlijke lichting talenten is heb ik voor Liechtenstein gekozen. We kunnen met deze ploeg historie gaan schrijven door een keer een WK of EK te halen.quote:Hoe komt het dat je voor Liechtenstein hebt gekozen?
Minco Eggersman, Axel, 12 jaar
Wat een goede vraag Pedro. Die stelling is niet direct onzin, meestal hebben lange mensen een mindere techniek. Het ligt aan de speler zelf hoeveel hij wil doen om een betere techniek te krijgen. Doe je als lange speler te weinig dan is het een groot nadeel in het veld en heb je een minder grote kans om goed te worden.quote:Als je heel lang bent, heb je vaak geen goede techniek. Bij jou valt dat best mee. Is die stelling dan ook onzin, denk ook aan Zlatan?
Pedro de Korte, Ruurlo, 14 jaar
Ik was erg blij Miranda, hij is erg duidelijk naar de spelers toe en geeft jeugdspelers als ik een kans.quote:Was jij als voormalig speler van het tweede extra blij dat Bos81 trainer werd?
Miranda de Reus, Amersfoort, 8 jaar
Ik ben een ultieme koudweervoetballer, tegen warm weer kan ik niet zo goed. Als ik dan niet veel drink dan ben ik niet vooruit te branden.quote:In wat voor weer voetbal jij het liefst?
Erwin Krol, De Bilt, 10 jaar
Ik kan met iedereen even goed overweg en dan wil ik graag zo houdenquote:Heb je nog favoriete teamgenoten of ben je met iedereen bevriend?
Frankie Macs, Weert, 13 jaar
Vast wel, maar de meeste opmerkingen heb ik al zo vaak gehoord dat ik ze zo weer vergeten ben. Alleen de originele schrijf ik na de wedstrijd op in een schriftje. Daar ga ik later misschien wel een boek van maken.quote:Maken tegenstanders wel eens opmerkingen over je lengte?
Ronnie Rukzema, Sneek, 11 jaar
Ik speel in de verdediging, omdat ik daar nuttig ben voor het team. Maar het liefst speel ik toch wel in de aanval. Verdediger zijn bevalt me prima, het is leuk om naast Boez (The_Boezelaer red.) te staan.quote:Wat is je favoriete positie in het veld?
Louis van Dwaal, Alkmaar, 12 jaar
Ik wil een topverdediger worden bij AC Fok!, naar het buitenland hoef ik niet zo nodig. Mijn doel: is prijzen pakken met AC Fok! en een aantal groot toernooien spelen met Liechtenstein in de toekomst.quote:Wat zijn jouw ambities binnen het voetbal?
Renzo Koole, Meerkerk, 13 jaar
Wat een mooie brief heb je geschreven Ellery. Ik heb sinds kort blauw haar omdat ik het een mooie kleur vind. In Liechtenstein lopen er veel mensen rond met een kleurtje in het haar, dat is daar heel normaal. In Nederland vinden ze het maar raar merk ik. Toch hou ik het kleurtje, iedereen moet er maar aan wennen.quote:Hoezo is jau haar blau?
Ellery Tripoli, Rotterdam, 6 jaar, per handgeschreven brief
Sorry dat de opstelling niet is gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |