quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ah wat leuk...
heb je die zelf gemaakt?
![]()
Ja, met uitzondering van die negers.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef gelly het volgende:
Ik snap iets niet. Vooral rechtse usertjes schijnen iets te hebben tegen Gangstah rap en TMF. Maar gangstah rap is toch het toppunt van kapitalisme en dient toch juist aanmoediging te krijgen om de blanke kinderzieltjes de goede (rechtse) kant op te duwen ?
Meer vrouwen, meer auto's en meer bling bling. Daar draait het toch allemaal om in een gezonde economie ?
Hij heeft gewoon een goed punt, waar jij niets tegenin te brengen hebt. Zo is het maar net he? Ja he? Ja he? Ja he?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:32 schreef McCarthy het volgende:
ha die gelly, bang dat we je niet meer serieus nemen of zo
het komt echt wel goed met je hoor
..
..
..
alleen niet op dit forum
Aha. Nu snap ik waarom alle gangta rappers zo extreem rechts zijn...quote:Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef gelly het volgende:
Ik snap iets niet. Vooral rechtse usertjes schijnen iets te hebben tegen Gangstah rap en TMF. Maar gangstah rap is toch het toppunt van kapitalisme en dient toch juist aanmoediging te krijgen om de blanke kinderzieltjes de goede (rechtse) kant op te duwen ?
Meer vrouwen, meer auto's en meer bling bling. Daar draait het toch allemaal om in een gezonde economie ?
Ja, maar dan jongentjes die alleen nooit verder zijn gekomen dan de plastic klapperpistooltjes van de intertoys.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:38 schreef DaveHarris het volgende:
Gangsta rap? Klaas Bruinsma`s enzo die rappen?
Nou ja, vies van kapitalisme zijn ze iig niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Aha. Nu snap ik waarom alle gangta rappers zo extreem rechts zijn...
nee zo is het nietquote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef DrieMaalDrie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een goed punt, waar jij niets tegenin te brengen hebt. Zo is het maar net he? Ja he? Ja he? Ja he?
Maar gansta rappers zou je toch als mascotte moeten adopteren als libertariėr ? Ze doen en geloven in alles waar jij voor staat.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:
wat is dat voor bullshit gelly, wij luisteren naar wat we leuk vinden en dat is niet gangsta rap.
Wat boeit jou dat nou.
Dat valt me dan tegen van linkse mensen............... strijden voor de gelijkwaardigheid van vrouwen maar dan niet ageren tegen de manier waarop vrouwen door die rappers worden neergezet?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef gelly het volgende:
Zolang ze alles delen met hun homies hebben linkse mensen niks tegen gangsta rap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |