abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31934488
Ik snap iets niet. Vooral rechtse usertjes schijnen iets te hebben tegen Gangstah rap en TMF. Maar gangstah rap is toch het toppunt van kapitalisme en dient toch juist aanmoediging te krijgen om de blanke kinderzieltjes de goede (rechtse) kant op te duwen ?

Meer vrouwen, meer auto's en meer bling bling. Daar draait het toch allemaal om in een gezonde economie ?
pi_31934511
.
pi_31934583
Ja, maar de gangsta's zijn zwart...en dan is het weer niet goed...
pi_31934627

Komt minister Zalm bij de bakker...
Zalm: Mag ik 1 brood? Bakker: Dat wordt dan 23 euro alstublieft.
Zalm: ... Bakker: Eigen schuld.
pi_31934729
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:26 schreef DrieMaalDrie het volgende:
[afbeelding]

ah wat leuk...

heb je die zelf gemaakt?

pi_31934785
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef BobRooney het volgende:

[..]

ah wat leuk...

heb je die zelf gemaakt?

Plagiaat.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:32:52 #7
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31934787
ha die gelly, bang dat we je niet meer serieus nemen of zo

het komt echt wel goed met je hoor
..
..
..
alleen niet op dit forum
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 3 november 2005 @ 18:36:57 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31934887
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef gelly het volgende:
Ik snap iets niet. Vooral rechtse usertjes schijnen iets te hebben tegen Gangstah rap en TMF. Maar gangstah rap is toch het toppunt van kapitalisme en dient toch juist aanmoediging te krijgen om de blanke kinderzieltjes de goede (rechtse) kant op te duwen ?

Meer vrouwen, meer auto's en meer bling bling. Daar draait het toch allemaal om in een gezonde economie ?
Ja, met uitzondering van die negers.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31934896
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:32 schreef McCarthy het volgende:
ha die gelly, bang dat we je niet meer serieus nemen of zo

het komt echt wel goed met je hoor
..
..
..
alleen niet op dit forum
Hij heeft gewoon een goed punt, waar jij niets tegenin te brengen hebt. Zo is het maar net he? Ja he? Ja he? Ja he?
pi_31934921
Gangsta rap? Klaas Bruinsma`s enzo die rappen?
eeeh
pi_31934989
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:19 schreef gelly het volgende:

Aha. Nu snap ik waarom alle gangta rappers zo extreem rechts zijn...
eeeh
  donderdag 3 november 2005 @ 18:42:30 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31935012
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:38 schreef DaveHarris het volgende:
Gangsta rap? Klaas Bruinsma`s enzo die rappen?
Ja, maar dan jongentjes die alleen nooit verder zijn gekomen dan de plastic klapperpistooltjes van de intertoys.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31935017
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Aha. Nu snap ik waarom alle gangta rappers zo extreem rechts zijn...
Nou ja, vies van kapitalisme zijn ze iig niet.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:43:29 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31935049
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef DrieMaalDrie het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een goed punt, waar jij niets tegenin te brengen hebt. Zo is het maar net he? Ja he? Ja he? Ja he?
nee zo is het niet

Gelly staat al een paar jaar bekend als de kneus van FOK, naar zijn mening luistert echt niemand meer . Waar ging de OP over?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31935078
Naja kneus lijkt me ook een beetje overdreven McCarthy. Eigenzinnig is misschien een betere benaming.
eeeh
pi_31935107
Vooral libertariėrs moet gangsta rap toch aanspreken. Fuck de overheid en de struikrovers in het blauw. We regelen onze eigen veiligheid wel, en bezit verdedig je met geweld. Ieder voor zich en de sterkste wint. Wie heeft de mooiste velgen ? Welke handel is het meest lucratief ?

Waarom luisteren libertariėrs niet vaker naar gangsta rap ?
  donderdag 3 november 2005 @ 18:47:00 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31935153
wat is dat voor bullshit gelly, wij luisteren naar wat we leuk vinden en dat is niet gangsta rap.

Wat boeit jou dat nou.
pi_31935182
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:
wat is dat voor bullshit gelly, wij luisteren naar wat we leuk vinden en dat is niet gangsta rap.

Wat boeit jou dat nou.
Maar gansta rappers zou je toch als mascotte moeten adopteren als libertariėr ? Ze doen en geloven in alles waar jij voor staat.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:50:20 #19
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31935233
oh, btw: ik luister wel naar gangsta rap maar niet naar die blingbling gangsta rap.

Een mascotte
pi_31935270
Je kunt het ook omdraaien natuurlijk: linkse mensen hebben hun eigen problemen met gangstah rap. Enerzijds walgen ze van alle bling-bling, het patsen met geld en status, het gebitch tegen vrouwen.

Maar anderzijds, het gaat om negers, en negers zijn zielig en worden onderdrukt door de Boze Blanke Rechtse Boeman.
pi_31935328
Zolang ze alles delen met hun homies hebben linkse mensen niks tegen gangsta rap hoor.
pi_31935446
Ik vind mensen die op zulks een extreme wijze in hokjes denken sukkels.

xxx,

Je moeder.
pi_31935614
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef gelly het volgende:
Zolang ze alles delen met hun homies hebben linkse mensen niks tegen gangsta rap hoor.
Dat valt me dan tegen van linkse mensen............... strijden voor de gelijkwaardigheid van vrouwen maar dan niet ageren tegen de manier waarop vrouwen door die rappers worden neergezet?

Ik vind dat linkse mensen zeer zeker wel iets tegen gangsta rap zouden moeten hebben.

En rechtse mensen ook, niet vanwege het kapitalisme, maar vanwege de zedeloosheid van die jongens.
pi_31935657
Onzintopic. Zou beter in de slowchat passen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')