zie bovenstaande berichtjequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef lugum het volgende:
[..]
goh daar was ik nou niet zelf opgekomen.maar eh,als jij er nog 1tje kent
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
Ik weet niet of JohnDDD me wil delen met jou, maar dan wil ik ook nog wel met jou trouwen hoor lugum![]()
Ja, tuurlijk wil ik je wel delenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
ja ik wil marlii wel delen hoor
marlii wil jij mij ook delen dan met lugum, dan gaan we met z'n drieën trouwen
dag lieve schatquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
Maare, lieve verloofdes van me, ik ga dr vandoor
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDDquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef Smittend het volgende:
Hoera we hebben zaterdag een bruiloft!! Wij zijn als FOK DOOL-fans toch wel uitgenodigd he ?
Dan zal ik met de pepernoten of rijst (wat jullie liever hebben) gooien !!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd. Had het dr al over gehad met JohnDDD![]()
Ook al was je tegen geweest, was het nog 2 tegen 1 geweestquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:33 schreef lugum het volgende:
[..]
en ik dan?en liever niet met pepernoten gooien,dat doet zo zeer.
Het kwam onverwachts dat Marlena het was. Zeker nu die broche van Nicole daar gevonden was. Het wees er wel heel erg op dat het Nicole was, zeker aan het eindequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef MasterHarmony het volgende:
Aflevering van vandaag was SUPER!!!
Marlena als the Salem Stalker niet echt geloofwaardig! maar ach kan er mee door!
Celeste had ook gekund, dat ze haar eigen visioenen uitvoerde. Maar dat kon eigenlijk niet meer, toen ze de stalker in het circus had gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 16:09 schreef JohnDDD het volgende:
Er was ook niet echtm eer een andere mogelijkheid
mja Lexie misschien
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met kijken.
Marlii, ons DOOL huwelijk blaas ik hierbij af. Het spijt me dat ik je moet laten zitten.
Die andere Mickey ging met pensioenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:31 schreef asylum het volgende:
heeejjj
waarom was er vandaag ineens een nieuwe mickey?
Klinkt goedquote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef JohnDDD het volgende:
DOOL #7: Murdering Marlena Strikes Again!
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |