Voor het geval:quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:20 schreef MasterHarmony het volgende:
nou WUP, als ik wel vind dat dit de moeite is dan post ik dat gewoon, er zijn meerder mensen die het wel de moeite zullen vinden!
sorry dat jij dat niet vindt!
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welquote:Op woensdag 9 november 2005 19:53 schreef MasterHarmony het volgende:
Logisch?!
nou Bo en Hope zouden helemaal niet logisch zijn! Wie wil er nou 3 politiechefs dood hebben! is toch zeker niet orgineel meer en naar een aantal pogingen om Hope te doden mislukt zijn, kunnen we die nu ook schappen: te verspelbaar! Nee het wordt iemand die we niet verwachten!
jah daar ging ik ook al vanuit, ik ga ook niet zeggen wie de moordenaar is ik weet het al, maar vindt het nu leuk om gewoon op de feiten te letten en er met andere over te praten!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Er staan [in het vorige] topic al wel vermeld wie het worden, ik weet het eigenlijk ook welWil alleen niet weten wie de moordenaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef JohnDDD het volgende:
Gerucht uit de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
En toch ben ik dr nog niet uitquote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
er zijn wel aanwijzingen de laatste tijd
hele subtiele clues
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef JohnDDD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het punt van een punt
Oh, heb ik niet veel gemist in dat kwartierquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:32 schreef JohnDDD het volgende:
anyways vandaag...Tony en Victor hadden een gesprek. ze dachten beiden dat de moordenaar een vrouw moest zijn. Nicole hoorde alles. John ontvoerde Marlena. Tsja verder niets hoor.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef JohnDDD het volgende:
Volgende week in Days:
Een naaste van Bo is in levensgevaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Iemand plaatst een anonieme advertentie in de krant dat de identiteit van de moordenaar onthuld zal worden in het Horton CircusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Gelukkig het is een foutje .. pffquote:Hope schrikt als ze hoort dat ze Bo Brady gaan begraven.
Roman word begraven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door lugum op 12-11-2005 16:11:41 ]Wat is het punt van een punt
ow Patrick Brian?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:41 schreef JohnDDD het volgende:
De broer van Mimi is Patrick "Brian" Lockhart (en dan is er nog kleine Connor Lockhart)
Kleine Days-trivia trouwens:
Wat zijn de echte, volledige namen van Bonnie en Mimi? (Niet opzoeken graag)
Tja, ik zit niet altijd op FOK! Forumquote:Op zondag 13 november 2005 18:24 schreef MasterHarmony het volgende:
Jammer dat het hier zo stil is, Days is een geweldige show en ik ben echt mega fan, echt jammer dat er zo weinig animo voor is!
Nee dat snap ik, maar het blijft toch jammer!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja, ik zit niet altijd op FOK! ForumEn het is hier idd niet zo heel druk, maar niet iedereen die kijkt forumt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |