Dat was kenny niet hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand nog hoe de aflevering van "crazy kenny" heet? die is echt geniaal, en hij gaat dood in de kut van die buschauffeur
jawelquote:
oja, nu je het zegtquote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee het was een onbekend gozertje in een Kenny pak
goed onthoudenquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
hmhm, als jij de martijn schmidt bent die ruimtelijke orderning & planologie doet/hebt gedaan dan denk ik van wel![]()
Welke clip is dat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als je die clip van R. Kelly niet kent is deze aflevering echt een heel stuk minder. Godzijdank had ik het gezien tijdens de VMA's, en daardoor lag ik echt in een scheur als R. Kelly begon te zingen. Vooral toen John Travolta (die stem) en Tom Cruise vervolgens ook nog mee gingen zingen. Briljant.
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF offtopic een beetje: Wie weet of die Scientology echt geloven wat er besproken wordt.
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.quote:Op maandag 21 november 2005 17:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, het stond er ook bij, maar okay, dan is het nog twijfelachtig.
Maar wat er verteld werd geloven ze dus echt.
quote:
Het wordt ook echt op zo'n science fiction manier gebracht. En die typische South Park-aliens maken de grap af!quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja er stond er bij. Maar ik kan iets wat Trey Parker & Matt Stone beweren in een southpark aflevering ook weer moeilijk serieus nemen. Zeker aangezien het gehiem is wat ze bij Scientology geloven.
Edit: Heb net even met wikipedia het opgezocht. En het is dus echt waar.![]()
![]()
![]()
![]()
Als Tom Cruise ze hiervoor aanklaagt, dan zakt die echt mijlen en mijlen in mijn aanzien. Cruise is natuurlijk nooit echt de allercoolste acteur, (zoals een Johhny Depp,) geweest, maar ik vond hem altijd nog wel ok. Als die ze hiervoor aanklaagt is het dus echt een grote crybaby.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stukje CNN over de laatst ep
Deze week geen nieuwe aflevering
Die zien we ook in elk topic weer verschijnenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
South Park - Joke never on TV
dit verhaal van cartman is echt té sick!![]()
Dat schijnt dus een inside joke van stand-up comedians e.d. te zijn. Telkens als die elkaar ontmoeten vertellen ze elkaar het verhaal, waarin het natuurlijk de bedoeling is dat het steeds erger en erger wordt. Daar is ook laatst een docu over verschenen: the Aristocratsquote:Op woensdag 23 november 2005 01:48 schreef Steve.Porter het volgende:
South Park - Joke never on TV
dit verhaal van cartman is echt té sick!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |