quote:Op donderdag 3 november 2005 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb Lemmens gesproken. Hij had de uitslagen niet bij de hand, moet ik morgenavond nog een keer over bellen.
De pijn komt door inspanning, omdat er op een bepaalde manier gehecht is en dat kan tot 3 maanden duren voor dat weg is. Verder moet ik ijzerbruistabletten vragen i.p.v. de tabletten die ik nu heb, die worden onvoldoende opgenomen omdat we nu weinig maagzuur hebben.
Welke seks?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:29 schreef Triangeljosti het volgende:
Ok, en nu gaan we het persoonlijk maken:
En de sex?
Ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:29 schreef Triangeljosti het volgende:
Ok, en nu gaan we het persoonlijk maken:
En de sex?
Waarschuwing het is ongelovelijk goorquote:Op donderdag 3 november 2005 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Apotheek gebeld. IJzer in bruistablettenNooit van gehoord. Ik zoek het even op. Ja hoor, het bestaat
Alleen is de samenstelling anders en de dosering ook. En dus moet het via de huisarts. Morgen maar even bellen.
Die paracetamol bruis is ook al zo goor. Ik gooi er een vitaminebruis bij, dan is het net weg te krijgen. Dat zal ik met deze ook maar doen dan...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:44 schreef Rottdog het volgende:
Waarschuwing het is ongelovelijk goor![]()
Dames gefelimet jullie mooie behaalde resultaten
Probeer Panadol. Dat zijn gewoon tabletten, maar dan met een klein laagje eromheen zodat je die ranzige smaak niet proeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die paracetamol bruis is ook al zo goor. Ik gooi er een vitaminebruis bij, dan is het net weg te krijgen. Dat zal ik met deze ook maar doen dan...
Niet erger dan anders vind ik. En ook met de winderigheid valt het me enorm mee, daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van (alleen als ik in bed lig)quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef anneja het volgende:
En dan de volgende overmatig persoonlijke vraagStinkt jullie poep nou inderdaad zo vreselijk als een van jullie pre-op stukjes suggereerde?
Nou... het stinkt af en toe behoorlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:19 schreef anneja het volgende:
En dan de volgende overmatig persoonlijke vraagStinkt jullie poep nou inderdaad zo vreselijk als een van jullie pre-op stukjes suggereerde?
Kom maar opquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:03 schreef Triangeljosti het volgende:
Nou we hebben sex en scheten gehad... nog meer onderwerpen?
Kan je dat niet gewoon via je huisarts regelen? Als het puur gaat om dergelijke waarden in de gaten te houden scheelt dat een hoop gedoe lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Vraag ik vanavond even aan Lemmens.
Ik kan me voorstellen dat Rewimo toch even wil overleggen, aangezien haar bloedwaardes toch op sommige punten net onder de grens zaten. Misschien is het wel niet nodig, en de blaadjes krijgen we toch van de huisarts wel, maar het kan zijn dat Lemmens hierom wel vaker het bloed gecheckt wil hebben in plaats van de standaard elke zoveel week/maand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon via je huisarts regelen? Als het puur gaat om dergelijke waarden in de gaten te houden scheelt dat een hoop gedoe lijkt me.
Afgezien daarvan ben ik gewoon vergeten wanneer we weer moetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:39 schreef Troel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Rewimo toch even wil overleggen, aangezien haar bloedwaardes toch op sommige punten net onder de grens zaten. Misschien is het wel niet nodig, en de blaadjes krijgen we toch van de huisarts wel, maar het kan zijn dat Lemmens hierom wel vaker het bloed gecheckt wil hebben in plaats van de standaard elke zoveel week/maand.
na twee wekenquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Afgezien daarvan ben ik gewoon vergeten wanneer we weer moeten
Nou moet ik zeggen dat bepaalde mensen die er negatief tegenover stonden wel kaartjes gestuurd hebben en bijgedraaid lijken te zijn, maar er zijn er ook nog die compleet niets van zich hebben laten horen sinds de operatie.quote:Op maandag 7 november 2005 07:06 schreef Faat het volgende:
Wat gaat de tijd eigenlijk snel zeg, ik zit me net te bedenken dat het ook alweer 6 weken geleden is
dat jullie in het ziekenhuis lagen
Beetje overbodige vraag, maar hoe vinden jullie het nou dat jullie doorgezet hebben én zijn er ook
nog mensen die in het begin er negatief tegenover stonden en nu toch helemaal bijgedraaid zijn?
Oja, dat krijgen we ongetwijfeld een keer te horenquote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan hem nu al horen "Er blijft niks van je over!"
Zeg! We gaan toch niet nu al praatjes krijgen hè!quote:Op maandag 7 november 2005 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Maar het kan best 60 worden, of 80 (hoop ik niet, dat laatste, ietsje minder graag).
Nou, als er iemand is die me de afgelopen tijd vertroeteld heeft enzo, dan is het mijn moeder welquote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef teigan het volgende:
Troel Wat vind je moeder er nu dan van? Ik meen me te herinneren dat zij niet stond te juichen van dit hele idee?
En dat draait wel weer bij als ik straks al haar kleren uit de kast "leen"quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Dat is fijn Troel, dat ze zo bijgedraaid is
Goed dat je de referentiewaardes erbij zet, als ik het zo met mijn lekenoog vergelijk zit je overalquote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu zelf mijn bloedwaarden gekregen van de huisarts, heb ze net naar Lemmens gemaild. Voor wie er wat uit op kan maken (tussen haakjes de referentiewaarden):
-knip-
Dat zou best kunnen, want dat was hem wel opvallen tijdens de operatie, bij beiden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef Faat het volgende:
[..]
Goed dat je de referentiewaardes erbij zet, als ik het zo met mijn lekenoog vergelijk zit je overal
redelijk dichtbij in de buurt ofwel goed zelfs![]()
Dat ASAT en ALAT heeft toch met lever"vervetting" ofzo te maken? Is het niet zo dat als je
veel afvalt dat dat ook weer naar beneden gaat (mits je geen liters alcohol stiekem wegdrinkt)
Ooooow, dan pas weer? LOL, niks komende week dusquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb antwoord gekregen van dr. Lemmens. Alles ziet er goed uit behalve het ijzer. Nieuwe controle na 3 maanden, dat wordt dus half januari zo'n beetje.
Gamma-GTquote:Op maandag 7 november 2005 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, want dat was hem wel opvallen tijdens de operatie, bij beiden.
Misschien dat Isabeau dat weet? Isabeau? Bennie er?
Mijn horlogebandje zit nu definitief een gaatje strakkerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo! Helemaal goed!
Wat ik me trouwens af vroeg... Hoe zit het met sierraden, ringen enzo, merken jullie het daar ook al?
Zal haast wel, als kleren ook te groot zijn, maar ik zat het me gisteren te bedenken.
Horloge staat al twee gaatjes kleiner en mijn armband zit me eigenlijk te los, dus daar wil ik een schakeltje uit laten halen door de juwelier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo! Helemaal goed!
Wat ik me trouwens af vroeg... Hoe zit het met sierraden, ringen enzo, merken jullie het daar ook al?
Zal haast wel, als kleren ook te groot zijn, maar ik zat het me gisteren te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |