abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31930649
Weet niet of iemand het al gemerkt heeft maar doordat deze wet er door gekomen is
staat er nu meer file dan ooit tevoren.

Deze wet is er door gedrukt omdat dit beter voor het mileu zou zijn terwijl file rijden
voor nog ergere schade zorgt.

Om kwart voor 4 stond er al totaal 44 kilometer file

Normaal doe ik er een half uurtje over naar me werk rijden dit keer bijna een uur van mij mogen ze
deze wet weer snel overbord gooien het hele verkeer kan nauwelijks doorstromen.

Hoe denken jullie hierover ???
pi_31930679
Ik denk dat het niet uitmaakt dat er meer file staat en het milieu er niet beter door wordt.

¤ ¤ ¤
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_31930776
ik denk dat dit niet in NWS hoort
pi_31930792
Zolang mensen maar de auto gaan pakken zolang ze ook kunnen fietsen krijg je wel files ja, ik heb er geen medelijden mee...
Moet je eens opletten als het een keertje hard waait of regent, hoe weinig fietsen er zijn en hoe vol de bussen zitten. Ze moesten mensen die met de fiets kunnen ook gewoon verplichten met de fiets te gaan, of een belong geven als mensen de auto voor de fiets inruilen.

edit: beetje offtopic misschien, meer iets algemeens tegen files
-
pi_31930826
Volgens mij komt het eerder omdat er een paar flinke klappers zijn geweest de afgelopen paar dagen?
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_31930830
Goed nieuws.
pi_31931002
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef splendor het volgende:
Zolang mensen maar de auto gaan pakken zolang ze ook kunnen fietsen krijg je wel files ja, ik heb er geen medelijden mee...
Lijkt me sterk dat mensen die de snelweg op gaan de fiets als alternatief hebben....
  donderdag 3 november 2005 @ 16:23:27 #8
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_31931618
Pak een motor en glip tussen de file door.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_31932486
Hier is al een topic over: 80 in de randstad, BELACHELIJK!
Wat ervaringen m.b.t. he verkeer betreft kun je beter een topic openen in PTA. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')