Ik hoop serieus voor je dat dat sacrastisch bedoeld wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Misschien is er wel minder file. Heb je geen mongolen die 130 en 80 km gelijktijdig rijden, zodat er altijd iemand op de rem moet staan. Op de A13 is nooit file.
Luistert ze wel eens naar de verkeersinfo? De hele A13 staat elke dag vol vanaf Den Haag tot aan het Kleinpolderplein. En dat is echt pas sinds die idiote regel daar is ingevoerd, omdat het stuk VOOR de 80 km zone gewoon 120 is. Iedereen moet dus vol in de ankers, want er hangen ook van die leuke kassa's daar. Dus schoner? Lijkt me sterk als er elke dag vanaf een uur of half drie een file stationair staat te draaien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
Vanaf dinsdag: maximaal 80 in de randstad
De maatregel werd twee jaar geleden al afgekondigd. Sindsdien loopt op de A13 bij Overschie al een experiment met zo'n 80-kilometerzone. De lucht is daar volgens Peijs een stuk schoner geworden en het lawaai een stuk minder, terwijl de vertraging voor de automobilist beperkt blijft.
Sorry?? Elke dag 10 tot 15 kilometer, dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Op de A13 is nooit file.
Op het fietspad wat er naast loopt vast niet nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Op de A13 is nooit file.
Dat is gewoon wat de praktijk leert via de test bij de A13. En helaas kijken de mensen die 'testen' niet naar externe factoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef Repeat het volgende:
ik vind het ook achterlijk, maar om nu zomaar te roepen dat er door deze maatregel files ontstaan is gewoon te kort door de bocht.
Sorry, bedoel t stukje waar je 80 magquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry?? Elke dag 10 tot 15 kilometer, dus.
gister nog in de file gestaan op het stukje waar je 80 mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sorry, bedoel t stukje waar je 80 mag
Nou, dan moeten ze op 't stuk ervoor ook maar max 80 invoeren dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Luistert ze wel eens naar de verkeersinfo? De hele A13 staat elke dag vol vanaf Den Haag tot aan het Kleinpolderplein. En dat is echt pas sinds die idiote regel daar is ingevoerd, omdat het stuk VOOR de 80 km zone gewoon 120 is. Iedereen moet dus vol in de ankers, want er hangen ook van die leuke kassa's daar. Dus schoner? Lijkt me sterk als er elke dag vanaf een uur of half drie een file stationair staat te draaien.
Ja, daar sta je ook stil. Maar dat is het gevolg van het idiote Kleinpolderplein. Die files staan er al jaaaaaaaaren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sorry, bedoel t stukje waar je 80 mag
ja, heel de weg tot de grens, en dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze op 't stuk ervoor ook maar max 80 invoeren dan.![]()
Klopt, alleen staan ze er nu veel langer dan normaal en is de lengte van de files ook langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, daar sta je ook stil. Maar dat is het gevolg van het idiote Kleinpolderplein. Die files staan er al jaaaaaaaaren..
Tja, we leiden al het verkeer liever door drukke (achterstands)woonwijken, dan dat we een stukje weiland asfalterenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:52 schreef dVTB het volgende:
Bespottelijke regel, zeker als je bedenkt dat vandaag nog in het nieuws was dat het CPB tegenstander is van een verbinding tussen de A6 (vanuit Flevoland) met de A9 (ringweg Amsterdam). Als je nou gewoon zorgt voor een betere ontsluiting van stedelijke knooppunten als Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, hoeven mensen helemaal niet op de ringweg te rijden.
hallo, dat is een structurele oplossing. De zaak bij de bron aanpakken. JE weet toch dat de overheid liever de gevolgen aanpaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, we leiden al het verkeer liever door drukke (achterstands)woonwijken, dan dat we een stukje weiland asfalteren![]()
Hoe lang probeert men al niet om de A4 eens af te maken? Dat zou de A13 ook aardig ontlasten lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |