neequote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Zijn er hier toevalllig mensen die via Versatel Media Portal kijken????
dan wonnen we ook niet zoals de vorige wedstrijden?quote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef Nashje het volgende:
Als Pienaar er in stond.............
quote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef Nashje het volgende:
Als Pienaar Raffie er in stond.............
Ja hallo...quote:
Mwa, scorend IN Nijmegen zou pas misleidend zijn....quote:
Ik herken hetquote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef jna het volgende:
En dan moet ik dalijk ook nog naar een verjaardag vol met feyenoorders![]()
![]()
Ik weet wat je doormaakt...quote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef jna het volgende:
En dan moet ik dalijk ook nog naar een verjaardag vol met feyenoorders![]()
![]()
Het ligt niet aan Blind. Het zou zeer onrechtvaardig zijn als hij wordt ontslagen. Al begrijp ik wel dat het zo langzamerhand onvermijdelijk zal worden. Hopelijk houdt Blind het vol dit seizoen, volgend seizoen hebben we Marco wellicht weer terug.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Jajong het volgende:
Doei Blind, dit is toch echt de druppel hoor. Bel van Hanegem vast op.
ONZIN, hij bakt er niks van hij is ONERVAREN hij leest wedstrijden NET zo slecht als Koeman compleet onbegrijpelijke wissels, blijft maar vast houden aan een achterhaald systeem.quote:Op zondag 6 november 2005 14:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Blind. Het zou zeer onrechtvaardig zijn als hij wordt ontslagen. Al begrijp ik wel dat het zo langzamerhand onvermijdelijk zal worden. Hopelijk houdt Blind het vol dit seizoen, volgend seizoen hebben we Marco wellicht weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |