abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32003232
Luirink wordt nu juist ook de hemel ingepresen en gelinkt aan elke topper in Nederland. Dus onderschat lijkt me niet. Vandaag ook weer dat artikel in het AD.
pi_32009421
Kruiswijk is beter dan Luirink
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32012170
Ik heb Luirink eerlijk gezegt nog niet echt gezien. Als ie echt zo goed is, lekker kopen. 1 of 2 seizoenen aan Groningen verhuren en na die periode klaar voor het grote werk.
  zondag 6 november 2005 @ 09:18:47 #229
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_32017286
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef Houniet het volgende:
Pienaar tekent niet bij hoorde ik

edit:
[..]

Dan mag ie ophoeren
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32017401
En De Jong, Maxwell en Trabelsi?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32017535
quote:
Op zondag 6 november 2005 09:38 schreef fernando_redondo het volgende:
En De Jong, Maxwell en Trabelsi?
Trabelsi gaat al, de rest waarschijnlijk ook.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32018545
Het enige jammere aan Pienaar die niet bijtekent is dat je er niks meer voor krijgt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32018964
quote:
Tomas Galásek op pijnbank

AMSTERDAM, zondag
Ajax mist vandaag in de uitwedstrijd tegen NEC op het middenveld niet alleen de geschorste Steven Pienaar, maar ook Tomas Galásek. De Tsjech viel af met een hamstringblessure die hem al langer parten speelt. ,,In Bern gaf hij aan dat het nog niet bezwaarlijk was. Dat is het nu wel”, aldus Danny Blind, die zeer waarschijnlijk weer wel kan beschikken over Hatem Trabelsi. ,,Hij lijkt fit en gaat in ieder geval mee naar Nijmegen.”
Bij afwezigheid van Galásek zal de aanvoerdersband gedragen worden door Zdenek Grygera. Het voornemen om Urby Emanuelson even rust te geven, zag Blind doorkruist worden nu de linksback is geselecteerd voor Oranje. ,,Urby heeft altijd gespeeld en dat gaat hij merken. Voor FC Thun kampte hij al met lichte hamstringklachten. De komende week was het uitgelezen moment om hem te ontzien. Dat zou ook geen probleem zijn, want wie veel speelt heeft weinig trainingen nodig. Aan de andere kant denk ik dat deze uitnodiging hem een mentale kick zal geven die de fysieke ongemakken ruimschoots compenseert.”

Blind keek ook nog even terug op de bizarre ontsnapping in Bern, waar het contrast tussen trainer en spelers na de winnende treffer groot was. „Dat dansje van een aantal jongens beschouw ik als jeugdig enthousiasme. Als je weet hoe die overwinning tot stand is gekomen, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Gezien het niveau van de wedstrijd vond ik het persoonlijk ongepast om heel uitbundig te juichen. Inwendig was ik blij met het resultaat, maar ik kijk toch ook vooral naar het spel.”

En daarover was hij allerminst te spreken. De inschuivende libero Hedwiges Maduro legde naderhand de vinger op de zere plek, veroorzaakt door de controlerende middenvelder Galásek. Het kwam de Tsjech in de kleedkamer op de nodige kritiek te staan.
Blind: ,,Voor de eerste keer onder mijn leiding kreeg ik te maken met een verschil van inzicht tussen spelers tijdens de wedstrijd. Over de uitvoering was niet iedereen het eens en dat ging ten koste van het spel.
We maakten het speelveld te lang door achteruit te lopen. Die ruimte was voor Yannis Anastasiou niet te belopen. Daarom hadden we druk moeten zetten op het verdedigingscentrum van Thun. In Nederland zijn we gewend altijd naar voren te denken om zo achter in een probleem op te lossen.”

Het is dan ook geen toeval dat Maduro is opgegroeid in die Nederlandse cultuur, terwijl Galásek gewend is veel vaker met zijn voet op de rem te spelen. Dat Maduro het startsein gaf voor de discussie, vond Blind overigens geen bezwaar. „Er wordt over de tactiek nagedacht en dat is alleen maar goed. Het heeft allemaal te maken met een leerproces dat nog niet voltooid is. Spelers moeten leren dat ze problemen eerder aanpakken.”

De Telegraaf.
Mooi trouwens dat Mitea weer traint
  zondag 6 november 2005 @ 11:42:51 #234
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_32019014
quote:
Op zondag 6 november 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Het enige jammere aan Pienaar die niet bijtekent is dat je er niks meer voor krijgt.
Winterstop
Porcupine Tee - Normal
pi_32019849
Volgens teletekst begint Ajax met tien man aan de wedstrijd, maar ze zullen Babel wel vergeten zijn.

Vermaelen voor Galasek, Maduro dus weer op het middenveld en Rosales voor Pienaar. Trabelsi blijkbaar niet fit genoeg, want Heitinga staat op zijn plek.

Goede keuzes wat mij betreft en ik verwacht wel een overwinning straks .
  zondag 6 november 2005 @ 12:15:45 #236
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_32019871
geen lindenbergh?
Porcupine Tee - Normal
  zondag 6 november 2005 @ 12:15:52 #237
82589 S-Two
barba macacu
pi_32019875
Gewoon Maduro op de plek van Galasek dus .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32019943
Ik verwacht helemaal niks, want dan valt het toch weer tegen

Ik ben iig blij met de veranderingen
Houd van een lijntje.
pi_32019961
Maduro op die plek is ook veel logischer. Geen Lindenbergh want we moeten niet al te defensief gaan spelen tegen NEC lijkt me...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32020012
Pienaar...6 jaar bij Ajax en nog nooit een echte kans gehad op zijn favoriete plek...vindt je het gek dat ie weg wil
  zondag 6 november 2005 @ 13:28:24 #241
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_32022009
t' is niet veel met Ajax vandaag. Misschien zit er 1 puntje in..... (of helemaal niks)
Wat zijn we aan het doen ???
pi_32022038
Het is weer een drama inderdaad
Houd van een lijntje.
  zondag 6 november 2005 @ 13:29:46 #243
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_32022043
Porcupine Tee - Normal
  zondag 6 november 2005 @ 13:40:24 #244
12646 Oom_Agent
pi_32022332
1-0 voor NEC in 46ste minuut
pi_32022347
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 6 november 2005 @ 13:41:38 #246
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32022364
Dat wordt mikken op de 5e plek.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32022373
Wat een drama is het toch daar
  zondag 6 november 2005 @ 13:44:47 #248
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32022462
het spel ziet er inderdaad belabbert uit....wat een drama zeg....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32022500
waar hebben we dit toch aan verdiend...zucht....
AFC Ajax
  zondag 6 november 2005 @ 13:47:09 #250
12646 Oom_Agent
pi_32022521
Ajax speelt zenuwachtig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')