Wanneer gaan we meeten dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
zo gerespecteerd ben ik zeker niet. En vergis je niet; op internet komen meeste personen vaak anders over op het scherm. En aan modjes, alle slowchat hier graag verwijderen.
Dankuwel.
Dat zie je wel vaker bij 13-in-een-dozijn-users. Andere baggeraars en slowchatters hebben je plek alweer ingenomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
tssssssssch jullie vergeten mij helemaal sinds ik een ban heb gehad
Oh wie dan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij 13-in-een-dozijn-users. Andere baggeraars en slowchatters hebben je plek alweer ingenomen
F5-edquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij!
Hele tijd F5'en tot iemand reageert op je.
Whehe, nee ik sta wel genomineerd, maar ik krijg geen award i guess !quote:Op zondag 18 december 2005 16:23 schreef Meki het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!![]()
Had zat. Ik zeker.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had zat.
Ik sta d'r ook niet bij.
All-round beste moderator forum: Bupatihquote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had zat.
Ik sta d'r ook niet bij.
Graagquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Wil je een handtekening dossie?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
Meest aandachtsgeile user: SCH
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: SCH
quote:
Ga een mes zoeken johquote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]kijk en dit bedoel ik dus met aandachtsgeil
begin volgend jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 03:32 schreef rubbereend het volgende:
is er al een datum voor de Awardshow?
hij postte het anders op 2 januari, dus ik sluit niets uit !quote:
Moeten we daar weer verplicht naar luisteren..quote:Op maandag 2 januari 2006 09:48 schreef SunChaser het volgende:
Live op FOK!-radio?
Verplicht?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Moeten we daar weer verplicht naar luisteren..
Nah vooruit dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Volgende week ga ik tellen en de awards 'uitreiken'. Eerder gaat niet lukken.
Hopelijk heeft men nog even geduld.![]()
Ok, dan weet ik iig wanneer ik ruimte moet maken in m'n trofeeënkastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
tellen stemmen nog mee deze week?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Alsof er nog iemand op je stemt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
tellen stemmen nog mee deze week?
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
tellen stemmen nog mee deze week?
Veel succes, Brennie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik iig wanneer ik ruimte moet maken in m'n trofeeënkast
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef Yeahinho het volgende:
De lijst is ook wel érg lang. Dat is denk ik voor veel users een reden om er niet eens aan te beginnen.
De week is bijna afgelopen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |