maar volgens de OP vindt het plaats van 7 t/m 9 oktober ipv 4 t/m 6 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef -Jean- het volgende:
Dat is Nederlandse tijd ja.
Dat zijn de tijden daar in de OP.![]()
Tis nml geen nachtrace
+
"RTL zendt het niet LIVE uit, maar op de Europese zendtijden (half drie sprintrace en tussen 4 en 5 de hoofdrace). De kwalificatie is 's zaterdags vanaf half zes."
fixedquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
maar volgens de OP vindt het plaats van 7 t/m 9 oktober ipv 4 t/m 6 november![]()
quote:
Ik had toch wel iets meer verwacht van Bryan Herta.quote:Kwalificatie: team Nederland 8e
(5/11/2005) De verschillen worden steeds kleiner in A1GP-land. Tijdens de vorige race in Estoril zette Jos tijdens de kwalificatie twee ronden neer die goed waren voor een 5e positie, 1,8 seconden achter de pole-sitter van dat moment, Frankrijk. Vandaag was het verschil in Australie door team Nederland teruggebracht tot 1,6 seconden, wat goed was voor een 8e plaats.
Jos zette een 1'19.239 neer in de tweede sessie, wat zijn snelste tijd zou blijken te zijn. Samen met de tijd van de vierde sessie (1'19.430) betekende dat een totaaltijd van 2'38.669. Om aan te geven hoe klein de verschillen dan wel zijn geworden: slechts 42 duizendsten scheidden onze landgenoten van de 6e plaats, terwijl vlak achter Jos team Maleisie staat, op 51 duizendste van een seconde.
De pole position ging wederom naar team Frankrijk, met een tijd van 2'37.036 ongenaakbaar voor de rest, met een slordige halve seconde voorsprong op het verrassende team Portugal, dat tweede staat. Neel Jani completeert de top 3. Nelson Piquet kwam er dit keer voor Brazilie niet aan te pas, en moet genoegen nemen met een vierde plaats.
Dat het besturen van een A1GP-wagen geen peanuts is, beweest het optreden van de Amerikaan Bryan Herta. De meervoudig CART- en IndyCar-racewinnaar kwam niet verder dan een 22e plaats, op ruim 5 seconden achter de pole.
Team Gecombineerde tijd Verschil
1 FRANCE 2'37.036
2 PORTUGAL 2'37.526 +0.490
3 SWITZERLAND 2'37.636 +0.600
4 BRAZIL 2'38.082 +1.046
5 GREAT BRITAIN 2'38.122 +1.086
6 IRELAND 2'38.627 +1.591
7 CANADA 2'38.636 +1.600
8 NETHERLANDS 2'38.669 +1.633
9 MALAYSIA 2'38.720 +1.684
10 MEXICO 2'38.959 +1.923
11 ITALY 2'39.184 +2.148
12 GERMANY 2'39.379 +2.343
13 AUSTRALIA 2'39.402 +2.366
14 NEW ZEALAND 2'39.514 +2.478
15 SOUTH AFRICA 2'39.895 +2.859
16 CZECH REPUBLIC 2'40.109 +3.073
17 PAKISTAN 2'40.397 +3.361
18 RUSSIA 2'40.671 +3.635
19 JAPAN 2'40.889 +3.853
20 CHINA 2'41.781 +4.745
21 LEBANON 2'42.014 +4.978
22 USA 2'42.133 +5.097
23 AUSTRIA 2'42.142 +5.106
24 INDIA 2'42.546 +5.510
bron: verstappen.nl
quote:A1 Team France’s Nicolas Lapierre: ‘We did enough to laps to get the time we wanted, we wanted to save tyres for tomorrow. So far so good, we have had a very good weekend so far, we have a good car for tomorrow on some new tyres. The first lap out was pretty safe but then my engineer told me to push very hard on the second lap and I had a very good lap and then after recording some good times we had to wait and see it was good enough. Yes there is pressure on me and I have to keep pushing because I want to hand the car back to Alex on top of the championship in the next race.
A1 Team Portugal’s Alvaro Parente: ‘I am happy with this second place because we were struggling in free practice. We improved quite a bit with some new tyres on the car, we still have to improve, but we will keep working to catch A1 Team France. We are working hard and fighting to improve. I made a small mistake on the second flying lap but we have to find a balance now on the old tyres for the race tomorrow.’
A1 Team Switzerland’s Neel Jani: ‘It’s a really tough car to drive and the last three or four days including today I haven’t been very well, so I have really been feeling it in the car. So I’m quite happy with third place. Unfortunately I lost second place at the last minute but I’m looking forward to tomorrow. We’ll be making changes before the race to try and improve and get closer to France.’
A1GPRacing.net
Ja hoor N00b.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef Chepke het volgende:
Wegwezen met Jos Verstappen! Hij kan niet meer grip vinden, dus dan blijven we zo aanmodderen. Aangezien we niks hebben aan 8e plaatsen moet een andere coureur het maar proberen...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef mikezwet het volgende:
Ik zie nergens hoe laat het nou vannacht uitgezonden word op rtl7 ?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef Rory78 het volgende:
RTL zendt het niet LIVE uit, maar op de Europese zendtijden (half drie sprintrace en tussen 4 en 5 de hoofdrace). De kwalificatie is 's zaterdags vanaf half zes.
http://www.digimuziek.nl/p2ptelevisie.htmquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef Vitalogy het volgende:
Ja er schijnt zo'n chinees programma rond te zwerven waarmee je dan chinese zenders kan streamen. Een van die zender zendt uiteraard de A1GP uit.
En met goed commentaar.quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)gp-racing_051022.asx
Die werkt. Ik zit nu naar de feestelijkheden op de grid te kijken.
Ik zal geen spoilers plaatsen, maar de sprintrace is al spectaculair.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef logisnack het volgende:
Jos 3e tijd neergezet in de warming up.
Nu de sprint nog (dat ga ik overigens morgen gewoon kijken en ik doe lekker net alsof het live is)
En ze hebben een interessant programma tussen de twee races in. Beelden uit de pits, interviews met coureurs, beelden van Sydney, dat soort dingen.quote:Op zondag 6 november 2005 03:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En met goed commentaar.John Watson en Ben Edwards, die vroeger de Formule 1 versloegen op Eurosport.
pssstt, pas op voor de mensen die t morgenmiddag pas gaan kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 05:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Libanon aan de leiding!En de fans zijn door het dolle heen.
Ik geef nix weg hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 05:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
pssstt, pas op voor de mensen die t morgenmiddag pas gaan kijken
beste live stream die ik ooit gekeken heb! goede kwaliteit, geen buffering enzo.. thanksquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)gp-racing_051022.asx
Die werkt. Ik zit nu naar de feestelijkheden op de grid te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2005 06:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
over de race;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
ja anders was ik wel gaan kijken.., maar goed mischien dat ik maleisie wel ga kijken via internet.quote:
Ik zit er klaar voor, jammer dat het niet live uitgezonden wordt je mist toch een beetje de spanning zo.quote:
Yep dat was idd McNish.quote:Op zondag 6 november 2005 18:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet welke je bedoelt, de coureur waar je het over hebt is niemand minder dan Alain McNish.
Harde crash poeh, volgens mij waren er toen ook een aantal doden gevallen.
Maarja later bleek dat die toeschouwers daar nooit hebben mogen staan.
Hij heeft alle geluk van de wereld. Als hij onder een iets andere hoek in de muur was terecht was het heel anders afgelopen.quote:
quote:Most damaging to his chances was, of course, the tragic accident during a F3000 race at Donnington Park in 1990, something which haunts him still. He lay unconscious for three days, but, worse, a spectator was killed by the flying debris as his car somersaulted at 150mph into the crowd. McNish was asked to attend the fan’s funeral by his widow, where he was told by her to keep going and not let what happened scupper his dream at only 20 years old. Finally, then, McNish has perhaps achieved a sense of closure, although the haunting memory will never desert him.
"It makes you grow up pretty quickly," he said last week. "I’ll never forget what happened and I should never forget it because if it was a bad day in my life it was a helluva lot worse for other people."
quote:A1 Grand Prix proved, for the second time, safety is one of the most important factors in the build of its 3.4 litre V8-engined race cars. At Eastern Creek it was the car entered by A1 Team Japan that suffered a crash that totally destroyed the car but left the driver Hayanari Shimoda unhurt. It was on lap 26 that the car, travelling at high speed, went off the track and crashed into a wall in turn one.
For a few heart-stopping moments while the rescue crews arrived at the scene the driver’s condition was unknown but it rapidly became clear the tub of the car had held up amazingly to the force of the accident. Shimoda was momentarily knocked unconscious but by the time he was extracted from the cockpit and taken to the medical centre he was conversing with the medical staff. A preliminary examination by Dr Paul Trafford, the A1 Grand Prix Medical Delegate, found no further injuries but the Japanese driver was transferred by helicopter to Westmead Hospital for a CT scan and further precautionary checks.
Wow je ziet gewoon dat wrak op die man vallenquote:Op zondag 6 november 2005 20:56 schreef Vitalogy het volgende:
Ok dit is het filmpje wat ik bedoelde. Waarschuwing: het is heel duidelijk opgenomen. De toeschouwer is omgekomen.
De commentator zegt dat McNish niet gewond raakte bij dit incident. Maar dat is niet waar.
[..]
Inderdaad, volgens mij is een grote uitsrijstrook van asfalt nog de beste manier van afremmen. Die grindbakken laten de bolides iedere keer weer levensgevaarlijke capriolen uithalen..quote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef mikezwet het volgende:
Ik vind dat grind zoiezo nooit slim, waarom geen asfalt of in ieder geval gras, dan kan je tenminste gewoon afremmen zonder dat de auto's of motoren aan het rollen gaan.
Kwestie van egale grindbakken +aanharken. Hier zaten duidelijk kuilen in. En gras remt helemaal voor geen meter dan ga je keihard spinnen. (vooral met dauw op het gras)quote:Op maandag 7 november 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is een grote uitsrijstrook van asfalt nog de beste manier van afremmen. Die grindbakken laten de bolides iedere keer weer levensgevaarlijke capriolen uithalen..
Gras is inderdaad geen optie, maar asfalt...quote:Op maandag 7 november 2005 10:42 schreef HPoi het volgende:
[..]
Kwestie van egale grindbakken +aanharken. Hier zaten duidelijk kuilen in. En gras remt helemaal voor geen meter dan ga je keihard spinnen. (vooral met dauw op het gras)
Is goed, maar bij highspeed bochten moet daarachter toch ook echt een grindbak zitten ivm defecte remmen enzo.quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gras is inderdaad geen optie, maar asfalt...
Dat is ook zo, maar misschien moet er wat aan de banden bij de vangrail gedaan worden. Zoals ik al zei vind ik het risico van het over de kop slaan bij grind te groot. Ook al is het grind nagenoeg perfect aangeharkt, je hoeft maar een decimeter op te springen bij het verlaten van het asfalt en als gevolg van de grote wrijving van de grindbak in combinatie met de zachte ondergrond en je boort je in, met een draaiing om je as als gevolg.quote:Op maandag 7 november 2005 12:04 schreef HPoi het volgende:
[..]
Is goed, maar bij highspeed bochten moet daarachter toch ook echt een grindbak zitten ivm defecte remmen enzo.![]()
een onweersbui komt daar uit het niets.., dat bleek in 2001 welquote:Op donderdag 10 november 2005 07:53 schreef Tarado het volgende:
Seasonal Rainfall Variation in Peninsular Malaysia
The seasonal variation of rainfall in Peninsular Malaysia is of three main types:
(a) Over the east coast districts, November, December and January are the months with maximum rainfall, while June and July are the driest months in most districts.
Dat ziet er dus goed uit, het wordt waarschijnlijk een regen race, moet Jos mede door zijn ervaring met het circuit lukken dit keer, het podium.
elke dag valt er wel regen, vaak is dat tussen 15:00 en 17:00 in. de A1GP rijdt de hoofdrace om 15:00quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef Rory78 het volgende:
Houdt http://www.weather.com/activities/homeandgarden/home/weather/tenday.html?locid=MYXX0031&from=search_10day maar in de gaten voor de plaatselijke weersvoorspellingen...
Het ziet er inderdaad naar uit dat we een nat weekend gaan krijgen. Het is dan ook meteen de vraag of de plaatselijke bevolking de tribunes zal bevolken, alhoewel Maleisië (ook voor de F1 al) best een race-mentaliteit heeft. Het zal voor de race, kwalificatie en trainingen echter de vraag zijn WANNEER en HOEVEEL het gaat regenen.
Wat is noob?quote:
Waarom zou de A1GP een aanfluiting zijn als de races spannender en spectaculairder zijn dan de Formule 1? De opzet is compleet anders dan de standaard Formule-klasses, waardoor de kans groter is dat er onbekendere coureurs meerijden. So what? Die coureurs zitten echt niet voor het eerst in een raceauto en ik vind het wel wat hebben als een coureur wat meer lef toont en daardoor wellicht in de fout gaat in plaats van saai achter zijn voorganger aan te tuffen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:36 schreef TremorChrist het volgende:
Zou terecht zijn, wat een aanfluiting is die A1GP zeg. -verder geblaat geknipt-
Ik zal jouw geblaat maar niet gaan knippen..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waarom zou de A1GP een aanfluiting zijn als de races spannender en spectaculairder zijn dan de Formule 1? De opzet is compleet anders dan de standaard Formule-klasses, waardoor de kans groter is dat er onbekendere coureurs meerijden. So what? Die coureurs zitten echt niet voor het eerst in een raceauto en ik vind het wel wat hebben als een coureur wat meer lef toont en daardoor wellicht in de fout gaat in plaats van saai achter zijn voorganger aan te tuffen.
Powerboost wordt ook in de Champcar World Series gebruikt en is daar een goede oplossing gebleken tegen te saaie races.
Argumenten als "ik vind de namen van de coureurs moeilijk" en "de auto's zien er niet uit" zijn natuurlijk complete kulargumenten, aangezien dat heel erg discutabele en subjectieve dingen zijn.
Mooi voor Jos. Hij is de enige reden dat ik kijk, zal het pattriotisme wel zijn hequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Joske is 1e geworden in de training. Nu nog even de lijn doortrekken naar de kwalificatie en de race, en het komt goed. Oh, en Kut-Frankrijk moet uitvallen. Charter effe een kamikaze-Paki om hem te crashen.
-De uitslag maar ff geknipt-
Ik zit dan wel zo'n 250 a 300 kilometer van Sepang, maar het weer van de afgelopen dagen is vrij heftig. Zeer veel regen en onweer. Laten we hopen op een regenrace.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef WEST het volgende:
[..]
elke dag valt er wel regen, vaak is dat tussen 15:00 en 17:00 in. de A1GP rijdt de hoofdrace om 15:00
in maleisie is 1 ding zeker, je weet nooit wanneer het regent![]()
Waarom zouden landen als Pakistan, Iran, India, China en Rusland niet in een raceklasse zitten? De A1GP is alleen maar ogenschijnlijk nationalistich. Veel van de teams worden geserviced door ervaren engelse profi's. Rijtalent is echt niet gebonden aan een paar landen en de kans dat ervaring met de techniek zich verspreidt over de wereld is met deze aanpak heel groot. Goed voor de toekomst van alle autosport.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:36 schreef TremorChrist het volgende:
Zou terecht zijn, wat een aanfluiting is die A1GP zeg. Ik geef toe dat er in de race enzo wel allemaal heel veel gebeurd (meer dan in de Formule 1) maar dat komt door de onervarenheid van de meeste coureurs... ik bedoel, wat hebben landen als Pakistan en Iran in godsnaam in een raceklasse te zoeken :S, de commentator breekt zijn tong nog een keer op die namen. Daar komt nog bij dat de auto's wel speelgoed lijken. Volgens mij speelde ik met zulke dingen toen ik 4 was:P, en het belachelijkste is nog wel de power boost. Ik verging van het lachen toen ik dat hoorde, zulke dingen zitten in arcade race-spelletjes man.... Laat die auto gewoon standaard harder lopen.
Maarja, er gebeurt dus wel veel en voordeel is dat het zo'n beetje begint wanneer de Formule 1 stopt dus je hoeft niet een tijd zonder autosport te zitten.
Dan zal hij het tijdens de race iig doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:43 schreef Vitalogy het volgende:
Die streamlink van de vorige keer is niet dood, maar geeft program unavailable.
Misschien doet die het tijdens de kwalificatie ook?
Dat gaan we morgenochtend checken.quote:Beetje zonde om vroeg op te staan en dan naar live timing te gaan staren.
En dan zal je zien dat er wel een fantastische link is, maar dat alle behulpzame Fokkers nog liggen te maffen.
Ik heb het over de live race.. niet over de RTL herhaling overdag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:17 schreef -Jean- het volgende:
14:55 t/m 15:45 @ RTL 7
hoofdrace
16:15 t/m 18:00
*lui isquote:Op zondag 20 november 2005 00:11 schreef nightfall het volgende:
hier een lijstje van zenders die het allemaal uitzenden,. met een beetje googlen zit er vast wel 1 tussen die hem live broadcast
Zie mijn post een paar pagina's eerder. Zo te zien zal die nog gewoon werken tijdens de races.quote:
Die van StreamOS bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 01:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zie mijn post een paar pagina's eerder. Zo te zien zal die nog gewoon werken tijdens de races.
Werkt.quote:Op zondag 20 november 2005 01:42 schreef Stereotomy het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)gp-racing_051022.asx
Absoluut. De hele race was trouwens erg leuk om te kijken.quote:
Ik dacht dat ik hem zag rijden achtreaan, maar zeker ben ik niet.quote:Op zondag 20 november 2005 08:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hoe krijgt ie het toch elke keer weer voor elkaar. Rijdt ie wel nog of is het een complete uitval ?
INdia just hit Pakistan, hoorde ik de Engelse commentator hard schreeuwenquote:Op zondag 20 november 2005 08:14 schreef Stereotomy het volgende:
India heeft Pakistan er net afgrost
Yee-ha
Internetquote:Op zondag 20 november 2005 08:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
INdia just hit Pakistan, hoorde ik de Engelse commentator hard schreeuwen
btw kijk jij via tv of internet
Hij rijdt in dezelfde ronde.quote:Op zondag 20 november 2005 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
ALs Jos nog in dezelfde ronde zit hebben we idd even een safety car nodig. Ik zie hem dan nog wel in de punten rijden, MITS hij zijn banden niet de eerste 5 ronden aan gort rijdt
quote:Op zondag 20 november 2005 08:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij rijdt in dezelfde ronde.
"Live" timing op http://130.117.162.12/pagines/cursa.asp.
Wachten op een safety car, dan naar het veld toerijden en de verplichte pitstop maken. Dan zit je goed voor de rest van de race.quote:Op zondag 20 november 2005 08:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Libanon moeten we kunnen pakken!
![]()
onweersbui is ook welkomquote:Op zondag 20 november 2005 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
ALs Jos nog in dezelfde ronde zit hebben we idd even een safety car nodig. Ik zie hem dan nog wel in de punten rijden, MITS hij zijn banden niet de eerste 5 ronden aan gort rijdt
Helaas heeft Sepang denk ik het wijdste circuit van de kalender. Als je er daar aftettert, kom je in een zee van grind terecht waar ze je rustig weg kunnen slepen, en is een safety car best onnodigquote:Op zondag 20 november 2005 08:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wachten op een safety car, dan naar het veld toerijden en de verplichte pitstop maken. Dan zit je goed voor de rest van de race.
Dat is inderdaad wel wat jammer. Ik heb ook het gevoel dat de coureurs allemaal wat volwassener rijden dan de vorige races. Minder hele stomme acties.quote:Op zondag 20 november 2005 08:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Helaas heeft Sepang denk ik het wijdste circuit van de kalender. Als je er daar aftettert, kom je in een zee van grind terecht waar ze je rustig weg kunnen slepen, en is een safety car best onnodig
wat deed die vent daarquote:Op zondag 20 november 2005 08:25 schreef Stereotomy het volgende:
Jos rost bijna een marshall van de baan
500 punten...
Samen met 7 vrienden een auto wegduwen. Waren vergeten dat Jos ongeveer 20 seconden achter de laatste man van het peleton bungeldequote:
Dat kan snel gaan, hoor. We hebben in de F1 het wel eens binnen een kwartier van zonnig naar absoluut noodweer zien gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 08:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie het overigens niet meer onweren of regenen daar
GB heeft nu ook grote problemen, terwijl Oostenrijk ernaast staatquote:Op zondag 20 november 2005 08:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zie nog steeds problemen met de wielmoeren
Dat moet haast wel. Iedere race zijn er wel problemen.quote:Op zondag 20 november 2005 08:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zwitserland *OOK* rechtsachter problemen
Je zou haast gaan denken dat er een foutje in de design zit
quote:12 NETHERLANDS 19 38:52.306 +34.308 +6.762
13 LEBANON 19 38:52.666 +34.668 +0.360
Verdomd. Scherp gezien.quote:
Nee, andersom :quote:Op zondag 20 november 2005 08:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En Verstappen nu ook voorbij Ierland.Maar die heeft al een pitstopt gemaakt.
Ierland voorbij Verstappen, bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 08:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En Verstappen nu ook voorbij Ierland.Maar die heeft al een pitstopt gemaakt.
Ohquote:
Wellicht zijn zijn banden aan gort. Hij rijdt er al de hele race op.quote:Op zondag 20 november 2005 08:58 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wtf is er de hele race al met de pace van Jos. Ierland, USA en Germany loopt gewoon elke rond euit, en Jos moet nog pitstoppen ook. Waar is die topspeed van de traingen en kwali.
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 08:59 schreef twi het volgende:
Het regentLaat het nu gaan storten gelijk ajb.
En ook hier weer gezeik met de wielmoerenquote:Op zondag 20 november 2005 09:01 schreef Stereotomy het volgende:
Jos doet slicks op zijn auto
EN STALLT WEERRRRRRRRRR
Volgens mij hebben die regenbanden in de Sahara meer effect dan vandaag in Sepang.quote:Op zondag 20 november 2005 09:02 schreef Stereotomy het volgende:
Mexico doet er regenbanden onder!!!!!!!!
Lijkt me niet handig. Het grootste deel van de baan lijkt droog.quote:Op zondag 20 november 2005 09:02 schreef Stereotomy het volgende:
Mexico doet er regenbanden onder!!!!!!!!
Wat dacht je van de tankinstallatie's in de FIquote:Op zondag 20 november 2005 09:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die wielmoeren is een technisch structureel probleem. Die sjeik zou er zogenaamd naar hebben laten kijken en correctie's zouden gemaakt zijn in design, maar dat is natuurlijk nog steeds een drama en ziet er niet uit. KIinderziektes oke, maar als het na zoveel races nog steeds niet opgelost is kom je natuurlijk nooit van je amateur-imago af als A1GP zijnde. Welk een erg mooie race, maar ze moeten af van die flaters.
Ik denk niet dat je F1- en A1GP-auto's kunt vergelijken. Het is een ander concept, andere materiaal. Verstappen heeft trouwens wel de snelste raceronde op zijn naam gezet in de hoofdrace.quote:Op zondag 20 november 2005 09:33 schreef Tarado het volgende:
F1 is wel zo'n halve minuut sneller per rondje, waarom lukt het die Jos niet om een keertje helemaal foutloos te gaan en dan bedoel ik hij en het team?
ik weet wel dat het iets heel anders is maar een hallve minuut per rondje is toch wel heel veel langzamer. Vandaag had ik gewoon wat meer verwacht van Jos en het NL team, een snelste rondje is dan ook iets te weinig.quote:Op zondag 20 november 2005 09:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je F1- en A1GP-auto's kunt vergelijken. Het is een ander concept, andere materiaal. Verstappen heeft trouwens wel de snelste raceronde op zijn naam gezet in de hoofdrace.
En als jos in de punten reed, dan vond je hem zeker geweldig?quote:Op zondag 20 november 2005 16:58 schreef TremorChrist het volgende:
Ik ben nu net de race aan het kijken en het enige wat ik kan zeggen is JOSwat een ontzettende idioot ben je. Jammer dat ik door het lezen van dat topic al weet dat het gaat regenen
![]()
Er worden twee races gereden per weekend. De eerste race is de sprintrace, dit is een kortere race met een rollende start. De tweede race is een langere race (en nu op tv), deze heeft een gewone staande start.quote:Op zondag 20 november 2005 17:20 schreef chrdek het volgende:
ik ben erg nieuw in de A1GP. wat ik nu zit te kijken... is dat anders dan wat daarvoor op tv was? of is het een herhaling?
Bij beide races worden punten uitgedeeld volgens dezelfde puntentelling (10-9-8-etc). De snelste raceronde uit beide races bij elkaar levert nog een punt op.quote:Op zondag 20 november 2005 17:23 schreef chrdek het volgende:
en voor beide races krijgen ze punten? of alleen voor de laatste race?
en ze doen niet aan kwalificatie?
Er is niet alleen naar gekeken; ze zijn ook al een paar weken geleden gewijzigd. De monteurs moeten ze een paar slagen met de hand geven en dan de sleutel erop. Dat doen ze niet in de spanning en dus gaat het verkeerd. Ze hebben ze dus aangepast zodat ze een langere schacht voor de feitelijke schroefdraad hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 09:05 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die wielmoeren is een technisch structureel probleem. Die sjeik zou er zogenaamd naar hebben laten kijken en correctie's zouden gemaakt zijn in design, maar dat is natuurlijk nog steeds een drama en ziet er niet uit. KIinderziektes oke, maar als het na zoveel races nog steeds niet opgelost is kom je natuurlijk nooit van je amateur-imago af als A1GP zijnde. Welk een erg mooie race, maar ze moeten af van die flaters.
Je hebt helemaal gelijk, behalve je laatste opmerking , ook Jos had gister problemen met z'n rechterachterwielmoer en daarna liet hij hem ook nog eens afslaan (voor de zoveelste keer)quote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef multatuli het volgende:
[..]
Er is niet alleen naar gekeken; ze zijn ook al een paar weken geleden gewijzigd. De monteurs moeten ze een paar slagen met de hand geven en dan de sleutel erop. Dat doen ze niet in de spanning en dus gaat het verkeerd. Ze hebben ze dus aangepast zodat ze een langere schacht voor de feitelijke schroefdraad hebben.
De kans dat ze dan in een keer goed zittten is dan groter. Helaas vertrouwen de monteurs daarop en dat is en blijft dom. De potentiele winst is een seconde, maar het verlies als het misgaat enorm. Gewoon met de hand een paar slagen en het gaat nooit mis. Er zijn dan ook teams (Nederland) die dat wel snappen.
Wat is er toch met hem gebeurt? Voor zijn F1 periode reed hij alles en iedereen aan gort. In de Benetton heeft hij het redelijk gedaan en in de Simtek relatief fantastisch. Daarna heeft hij maar sporadisch iets meer laten zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
Volgens mij moet jos eens leren om weg te rijden.
Jos langzaam koppeling oplaten komen en als hij aangrijpt gas geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |