Je bedoelt dat jij erachter rijdt? Let dan voor de gein eens op die felle rode lampjes. Daarop kun je ook anticiperen.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef aldo71 het volgende:
Maar richting aangeven ho maar. Als dat wel zou gebeuren dan kan je al wat gas terugnemen en weet je dat iemand zal stoppen of zachter zal gaan rijden om af te kunnen slaan.
Ja praat het maar weer goedquote:Op donderdag 3 november 2005 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij erachter rijdt? Let dan voor de gein eens op die felle rode lampjes. Daarop kun je ook anticiperen.
Ik doe het ook altijd, maar dat komt gewoon omdat het automatisme is.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:20 schreef P-Style het volgende:
Hèhè... ik dacht dat het over fietsers ging. Waarbij ikzelf ook alleen maar richting aangeef wanneer er iemand in de buurt is. Maar het gaat over automobilisten!? Nee, als ik auto rijd, dan geef ik altijd richting aan. Ookal rijd ik door een of ander afgelegen gebiedje, waarvan ik weet dat er binnen een straal van 3km zich toch geen mensen bevinden.
Ik heb vroegah op school geleerd dat je ook je hand mag uitsteken als je richtingaanwijzer kapot is, lijkt me anno 2005 niet echt handig meer.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja praat het maar weer goedRichting aanwijzers hebben ze niet voor niks uitgevonden.
![]()
[..]
Ik doe het ook altijd, maar dat komt gewoon omdat het automatisme is.
maar lichten overdag aan heeft weer tot gevolg dat er 13% minder auto-ongelukken gebeurenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef 2609 het volgende:
misschien dat richting aangeven ook wel brandstof kost want ik hoorde laatst dat als je met je lichten aanrijd je ook iets meer verbruikt
dát zou natuurlijk wel een ander licht op de zaak werpen natuurlijk
13% minder auto-ongelukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef 2609 het volgende:
jah maar zolang dat ongeluk niet jouw schuld is en je dus geen premieverhoging kost, dan bespaar je dus wel een paar euro met die brandstofprijzen van tegenwoordig
...tantquote:
Als je OP een rotonde rijdt moet je ook richting aangeven kneus. Als je 3/4 rond rijdt bijv...(vul maar in)quote:
Als ik OP een rotonde rijdt geef ik ook richting aan bij het afrijden, lieverd. Ik wordt pas echt irri als ik VOOR een rotonde sta te wachten en iemand gaat er zonder richtingaangeven af. Mag ik alsjeblieft hierover ook effe klagen zonder scheldkannonade van jouw kant?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Als je OP een rotonde rijdt moet je ook richting aangeven kneus. Als je 3/4 rond rijdt bijv...(vul maar in)
Klopt, daar is het een optie en daar hebben die eikels geen geld meer voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:18 schreef aldo71 het volgende:
Ik geloof dat zelfs in de nieuwste mercedesen en BMW ze niet eens meer ingebouwd worden.
Omdat je zo lief bent.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Als ik OP een rotonde rijdt geef ik ook richting aan bij het afrijden, lieverd. Ik wordt pas echt irri als ik VOOR een rotonde sta te wachten en iemand gaat er zonder richtingaangeven af. Mag ik alsjeblieft hierover ook effe klagen zonder scheldkannonade van jouw kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |