abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31925343
Lucille is zo'n half jaar bezig geweest met het klussen in de badkamer. Er moest het nodige veranderd worden en dat moest dan ook nog eens gebeuren in de avonduren! Geen eenvoudige klus dus!

Maar Lucille zou Lucille niet zijn, als er geen mooie verhalen en een verslag bij hoort!

Kom maar op Lucille!
pi_31925376
Foto's!

Cupsize!
I intend to live forever, or die trying.
  Admin donderdag 3 november 2005 @ 13:58:36 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_31927229
Foto's, verslag, ellende,
wat at je tussendoor, hoe veranderde het je leven, houd je nog van je broer,
wat is je lievelingstegel geworden, en je akeligste gereedschap, waarom heb je het niet laten doen!!!
Alles en alles wilen we weten!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_31927270
Dit is gewoon pure chantage
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_31927374
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:57 schreef dwerg het volgende:
Foto's!

Cupsize!
Tubsize toch?
  donderdag 3 november 2005 @ 14:17:27 #6
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_31927801
Waar waar waar waar!? Laat ons niet in het ongewisse!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_31927802
Overigens is de klus nog steeds niet af. Het is dus nog steeds work in progress.

Dat is de prijs die je moet betalen als je alles zelf doet en er geen extra vrije dagen voor gaat gebruiken. Het klussen vind plaats in de avonduren en in de weekenden waarbij ik tijdens de weekenden meestal hulp heb van mijn broer. En natuurlijk hou ik nog steeds van hem, de vraag is alleen of het wederzijds is na de vele uren klussen.

De badkamer en toilet zijn de laatste klussen die gedaan moeten worden in het huis, de rest is al lang klaar. Omdat de badkamer bruikbaar was heb ik de klus niet meteen gedaan toen ik het appartement kocht. Daar had ik ook geen zin meer in na 8 maanden klussen. Maar vorig jaar ben ik begonnen met de voorbereiding. Eerst goed nadenken wat ik nu precies wilde doen, want zo'n enorme klus zorgt voor veel technische problemen die van te voren al opgelost moeten worden qua ontwerp. Wat moet er allemaal in komen en hoe gaan dingen gesloopt worden en waar moeten leidingen worden aangepast. Om dat duidelijk te maken moet ik eigenlijk een plattegrondje maken van de oude en nieuwe situate.
pi_31928123
Geweldig!! Wat een werk Hulde! Dat een badkamer nog zo'n enorme verbouwing kan zijn hè? Maar wat is het prachtig geworden en wat heb je onwijs hard gewerkt. Een professional had het je niet na gedaan!

Damn, als dit niet Dé klus van 2005! is, dan vreet ik mijn overall op
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31928339
Ben je helderziend?
  donderdag 3 november 2005 @ 14:41:01 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31928520
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef Lucille het volgende:
Ben je helderziend?
Pssst... dit zit gewoon onder CtrlV bij mij sinds ik hier mod ben. Ja anders wordt het een dagtaak
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31930769
een paar fototjes moet toch wel kunnen
pi_31930996
Sterker nog, ik heb redelijk wat foto's gemaakt. Alleen staat het nog op de geheugenkaart van mijn camera, dus zal ik het eerst ergens moeten uploaden. En resizen, want aan full size plaatjes heb je gewoon niets. Dat ga ik dus ook doen.
  donderdag 3 november 2005 @ 16:11:47 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31931312
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Lucille het volgende:
Overigens is de klus nog steeds niet af. Het is dus nog steeds work in progress.

Ik kreeg trouwens een mailtje van Lucille Werner, ze is afgewezen voor Klussen met Kijkers en wilde je adres weten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31931331
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kreeg trouwens een mailtje van Lucille Werner, ze is afgewezen voor Klussen met Kijkers en wilde je adres weten.
Stuur maar door.
pi_31932033
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:00 schreef Lucille het volgende:
Dit is gewoon pure chantage
Sorry!
pi_31933862
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:03 schreef Ro�a� het volgende:
Tubsize toch?
Scherp.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31935165
-edit-

[ Bericht 88% gewijzigd door _Yapser_ op 03-11-2005 18:48:42 (rofl lol lool) ]
pi_31942702
Dit is een overzicht van de oude situatie. De ruimte is ongeveer 2.5 bij 3.5 meter met in de linkerhoek een apart deel voor het toilet.
Linksboven is in rood aangegeven de douche (douchekop aan de muur), rechtsboven de wasmachine en rechts midden de wasbak. In groen zijn de afvoeren aangegeven en oranje is de electra aansluiting in de muur. Onderaan met donkerblauw zijn de deuren.

In feite een kale ruimte met weinig voorzieningen, witte tegels aan de muur en een granito vloer. Naast de deur een standaard radiator (wit natuurlijk) die met lelijk afgewerkte pijpjes uit de grond zijn aangesloten. Zelfs de aarddraad is er simpelweg omheengedraaid en komt rechtstreeks uit het beton. Niet echt het toonbeeld van een mooie afgewerkt ruimte. Daar moet dus snel verandering in komen.
pi_31943184
Hoewel de ruimte redelijk groot is, blijkt de L vorm toch lastig te zijn om een goede verdeling te maken. De plek waar de douchekop aan de muur hangt is heel erg ruim voor een douche, maar een standaard badkuip past er dwars niet in. In de lengte weer wel, maar dan verlies je ook veel ruimte. En omdat ik een apart doche wil hebben en al lang geleden een badmeubel met wasbak wordt het passen en meten. Doordat ik ook mijn wasmachine en droger in de douche heb staan lijkt het er op dat het niet gaat passen. Ik wil gewoon te veel.

Gelukkig heb ik een tekenpakket tot mijn beschikking waarmee je allerlei indelingen kan testen om te zien hoe praktisch het allemaal is (of niet). Dit soort paketten is gratis te downloaden op het internet, een aanrader voor iedereen die opties wil uittesten hoe je het beste een ruimte kan verdelen.

Na wat spelen heb ik (globaal) het volgende bedacht. Op de plek waar de douche staat komt een hoekbad wat schuin geplaatst is. Hierdoor benut je de volle ruimte en nemt het toch niet de lengte in van een normaal bad. Hierdoor kan het badmeubel tussen het bad en de wasmachine geplaatst worden en is er voldoende ruimte om overal bij te komen.
Op de plek waar de wastafel stond komt nu de douche. Aangezien ik wel een redelijk grote doche wil hebben, maar toch wat ruimte wil besparen wordt het een 5 hoekige douche. Tussen de douche en de wasmachine komt dan een wand, zodat je bij het inlopen van de douche niet meteen de wasmachine ziet.
De radiator gaat vervangen worden door een design radiator (en niet in de kleur wit natuurlijk ).
En die witte tegels gaan natuurlijk ook weg.

pi_31945706
Ik zie de wasmachine nog even niet.
En staat je douche nu los van de hoek??
pi_31945747
De wasmachine blijft in de hoek staan (rechtsboven). De douche staat los van de hoek, want anders zou deze tegen de radiator aan staan. Tussen de douche en de wasmachine staat een muur.
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:56:13 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_31951385
Ziet er goed uit hoor, de plannen!
Gezien de rest van je flat kan ik me niet anders voorstellen dat ook dit supermooi gaat worden!
Ben heel benieuwd naar de foto's!
pi_32043611
Nou Lucille, kom maar op met de foto's van een weekendje klussen!
pi_32043800
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:20 schreef Liejannuh het volgende:
Nou Lucille, kom maar op met de foto's van een weekendje klussen!
Ik ben net bezig geweest om foto's uit mijn camera te trekken en deze ergens te uploaden.
pi_32043867
Spannend!!!
Ik ga morgenochtend op mn werk gelijk kijken!
Nu slapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')