rustig aan denk om je hart.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Fuck die trainingen. De gesprekken en roddels zijn veel interessanter en uitermate verhelderend weer.
Daarom ben ik er ook niet zo voor dat Chantal er uit gaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Fuck die trainingen. De gesprekken en roddels zijn veel interessanter en uitermate verhelderend weer.
Het is makkelijke om je lijstje te vervangen dan de genoemde personenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel noemt Nathalie, Rob, Chantal en Dido als de mensen die hij wel weer zou willen zien.
Verder noemt hij ook de anderen als mensen die hij niet weer hoeft te zien, alleen Lieske vergeet hij.
Ik begin wat moeite te krijgen met dat ik Roel op 2 heb. Ik bedoel, iemand die Nathalie, Rob en Chantal leuk vindt
Het feit dat Roel Chantal en Rob leuk vindt en dat hij kruipt voor IJskoningin Dido heeft ervoor gezorgd dat hij allang uit mijn top 3 is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Roel noemt Nathalie, Rob, Chantal en Dido als de mensen die hij wel weer zou willen zien.
Verder noemt hij ook de anderen als mensen die hij niet weer hoeft te zien, alleen Lieske vergeet hij.
Ik begin wat moeite te krijgen met dat ik Roel op 2 heb. Ik bedoel, iemand die Nathalie, Rob en Chantal leuk vindt
Dat hij niet dwars door Nathalie heen prikt vind ik zomogelijk nog veel ergerquote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat Roel Chantal en Rob leuk vindt en dat hij kruipt voor IJskoningin Dido heeft ervoor gezorgd dat hij allang uit mijn top 3 is.
Ik zou niet weten wie anders op nummer 2 zou kunnen staan. Dat gun ik echt helemaal niemand verder. Dus best wel een probleemquote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is makkelijke om je lijstje te vervangen dan de genoemde personen
Zit er in mijn geval ook dik in, want BB kijken zonder dat je een favoriet hebt, lijkt me echt niets aan.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:24 schreef regenworm het volgende:
Lieske staat bij mij no1.
Maar goed dat is bij iedereen wel bekend.
Eigenlijk vind ik de rest helemaal niks.
Dus het kan best zo zijn als Lieske vertrekt dan ik haar achterna ga.
En BB laat voor wat het is.
Ja wrijf het er nog effe in! Als Roel slim zou zijn, zou ie nu zeggen: 'Sorry Dido, maar ik ga na BB toch terug naar m'n Ex'quote:Op donderdag 3 november 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Dido weer vol zelfbeklag over de Roel/Linda acties.
"Je hebt echt echt echt echt mijn hart geraakt. Als je het weer terug ziet zul je het wel begrijpen. Ik moest er echt om huilen"
Heb ik ookquote:Op donderdag 3 november 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie anders op nummer 2 zou kunnen staan. Dat gun ik echt helemaal niemand verder. Dus best wel een probleem
Daarvan ziet hij alleen dat ze mooi is. En ze wordt/is natuurlijk familiequote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij niet dwars door Nathalie heen prikt vind ik zomogelijk nog veel erger
Niet bij mij al gieten ze 100 liter bier in roel hij komt nooit op no1quote:Op donderdag 3 november 2005 15:27 schreef rickfcdb1 het volgende:
Tegen de tijd dat er weer bier is staat Roel zo weer op 1
Er lijkt geen einde te komen aan de kronkels in haar hersens.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:31 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Dido een raar idee over relaties !
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt dat het normaal is dat mensen juist de personen van wie ze weinig aandacht krijgen willen hebben
beter kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:33 schreef Day het volgende:
Ik doe mijn best, maar snap echt niet wat er zo mooi is aan Dido.
[afbeelding]
Dat kan hij niet het lijkt er op of hij steeds meer gaat plakkenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:36 schreef JooB het volgende:
Echt, Roel zou haar een paar dagen keihard links moeten laten liggen.
Misschien doet hij het uit pure verveling??quote:Op donderdag 3 november 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat kan hij niet het lijkt er op of hij steeds meer gaat plakken
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Jij bent gewoon mijn maatje"
Roel: "Tot aan het gaatje"
Dido: "Tot AAN het gaatje ja. Dat zeg je heel goed"
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Jij bent gewoon mijn maatje"
Roel: "Tot aan het gaatje"
Dido: "Tot AAN het gaatje ja. Dat zeg je heel goed"
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Misschien doet hij het uit pure verveling??
(ja, ik weet anders ook niet wat er zo leuk aan is, hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |