ik hoef chantal dus echt niet met 1 of andere gast daar in het huis te zien flik flooienquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je weet niet kan, Raar lopen.
Kan best dat ze dan Rob helemaal niet in beeld brengen,En Chantal juist goed of meer.
Of de mensen thuis willen die lover graag zien,En willen Chantal er wel in houden.
"Ik wil een vrijwillige exit aanvragen, want als ik nog een dag dat GNAGNA van die trol moet aanhoren, sta ik niet voor mezelf in"quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik hoef chantal dus echt niet met 1 of andere gast daar in het huis te zien flik flooien![]()
enige wat ik hoop als die gast erin komt dat ie naar 1 dag jankend naar buiten wilt omdat ie niet meer tegen die roddelkut kan![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
en ik denk dat er wel een lover voor chantal in het huis komt vanavond, wat moet er anders in de liveuitzending gebeuren naast de nominaties?
Nogmaals: waarom doen ze dan nog steeds oproepen??quote:
waarschijnlijk sms-inkomstenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom doen ze dan nog steeds oproepen??
geld?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geld?? Kost het geld om je aan te melden danquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
geld?
net zoals bij tanja het stemmen![]()
![]()
Opbrengsten van de reclame van dat dating bureau.!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee geld van de sponsor die elke oproep goed in beeld komt!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geld?? Kost het geld om je aan te melden dan
Als ze bellen en smssen wel jaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan staat de uitslag als vast Chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 14:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je :
Menno Chantal Rob Roel Lieske en Joost op de bank
is ook een goede iddquote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Belangstelling voor de uitzendingen gaande houden.![]()
niemand anders had de knuffel er allang ingezettenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Welke man wil er nou wat met Chantal als hij weet dat ze zo'n roddeltante is?![]()
Ik twijfel dan tussen Chantal en Rob, Neig eerder naar Rob.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan staat de uitslag als vast Chantal![]()
![]()
![]()
Bij BVD ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Ferdii het volgende:
trouwes teamlead,
in je signature staat Tanja:"ik moest kale brocoli eten, zonder kaassaus"
heeft ze dat echt gezegd?![]()
Nee natuurlijk niet! De kandidaatlover krijgt juist geld. Bij Talpa zoeken ze nou nog steeds naar een kandidaat die ze kunnen betalenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:48 schreef Ferdii het volgende:
trouwes teamlead,
in je signature staat Tanja:"ik moest kale brocoli eten, zonder kaassaus"
heeft ze dat echt gezegd?![]()
gewoon talpa wil nog iets nieuws uitproberen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
je kan na een week elkaar leren kennen toch ook daten.... mooie combinatie weer... kunnen ze der samen volgende weeek donderdag uit ... en gelijk een geheel gratis date avondje op kosten van big brotherquote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen oproepen meer doen als ze al een man hebben om in het huis te zetten??quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je kan na een week elkaar leren kennen toch ook daten.... mooie combinatie weer... kunnen ze der samen volgende weeek donderdag uit ... en gelijk een geheel gratis date avondje op kosten van big brother
ja dat klopt ,maar dat zou me ook niks verbazen als dat een handelswijze van big brother word ,ik bedoel ik zie ze daar wel weer voor aanquote:Op donderdag 3 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen oproepen meer doen als ze al een man hebben om in het huis te zetten??
En er was gisteren nog een oproep. De mensen die zich dan nog aanmelden, zouden dat dan TOTAAL voor niets doen aangezien de man die er vanavond inkomt dan natuurlijk al lang bekend is.
Dat doen ze gewoon om de spanning erin tehouden,Zodat je ni weet wat er vanaaf gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen oproepen meer doen als ze al een man hebben om in het huis te zetten??
En er was gisteren nog een oproep. De mensen die zich dan nog aanmelden, zouden dat dan TOTAAL voor niets doen aangezien de man die er vanavond inkomt dan natuurlijk al lang bekend is.
Misschien moeten we haar een spiegel voor houden.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Soms kunnen ze echt lelijk tegen mij doen hoor. Echt. Gewoon niet leuk"
Dat lijkt er idd wel op!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt Roel over Chantal. Zal dat een aanwijzing zijn??
ik denk het ook jah chantal ,of lieske (helaas)quote:Op donderdag 3 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft nu toch wat aanmerkingen op Chantal. Ik denk dat Dido echt Chantal genomineerd heeft
Dido met haar opmerking dat Lieske de oefeningen speciaal vlak bij Roel doet zodat hij haar zietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar een spiegel voor houden.
Dan weet ze hoe dat komt
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt Roel over Chantal. Zal dat een aanwijzing zijn??
Lieske heeft nog veel te weinig haar handelsmerk in de strijd gegooidquote:Op donderdag 3 november 2005 15:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk het ook jah chantal ,of lieske (helaas)
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido met haar opmerking dat Lieske de oefeningen speciaal vlak bij Roel doet zodat hij haar ziet
En dat terwijl mevrouw Dido zelf regelmatig in net iets te korte broekjes rond paradeert.
Waarom? Fuck die trainingen. De gesprekken en roddels zijn veel interessanter en uitermate verhelderend weer.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:13 schreef regenworm het volgende:
Er wordt op dit moment niet echt veel gesport.
Alle toestellen zijn leeg hallo er moet getraind worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |