Jee, das een mond volquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Annastasicia
Wat een vreselijke namenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Angelina
Anne-anna
Annastasicia
Annelot
Ank
Moet er dan niet een 'Jr.' achter?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:38 schreef Reese het volgende:
Ik vind Lena ook een prachtige naam! En met vernoemen zou ik dan ook gelijk goed zitten, want mijn oma heette Heleen (roepnaam) en mijn moeder heeft Helena als doopnaam
![]()
Voor een jongen vind ik Willem heel mooi. Stoer, en qua vernoemen zijn dan gelijk de familie én schoonfamilie tevreden gesteld
Nelleke!quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef wendytje het volgende:
pietje komt van petronella.... dus daar kun je heel veel uithalen
Bij stinkie en mij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Maar weet jij dan over welke naam ik het heb?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
be, ben benieuwd of 'jouw' meisjesnaam het 'gewonnen' heeft.![]()
Met welke beginletter was het?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef bixister het volgende:
ik dacht dat jij een keer een meisjesnaam genoemd had die je al heel lang in gedachten had. maar misschien vergis ik me en was 't iemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |