quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Puckzzz in een Sierra![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je?
wat dacht jij dan? dat ik 1 of andere alto-muts was in een Kevertje?quote:
Ik dacht helemaal niets, en dat had ik graag zo gehouden.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? dat ik 1 of andere alto-muts was in een Kevertje?![]()
OWWWWWW een air-headquote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niets, en dat had ik graag zo gehouden.
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."? het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.quote:
Of misschien Freud?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."?
het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.
die theorie kan dan alleen maar nutteloze kennis zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."? het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.
Trappelen om je fisheye?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Xilantof het volgende:
ik voorspel een lange dag..
maar voor een goed doel.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
Okee om Vliegvrager even een totaalbeeld te geven van Puckzzz in een Sierra:
Stelt u zich een donkergroene Ford Sierra 1991 (?) Station voor, behoorlijk smerig want autowassen heeft Puckzzzie nooit zin in, op de bodem van de passagierstoel liggen een stuk of wat lege waterflesjes want zo gezond doet Puckzzzie soms welVervolgens glijdt uw blik naar links en valt op een geweldige state of the art Sony autoradio MD met uitklapbaar frontje
Uw blik dwaalt door de auto om te zien wat voor fantastische speakers daar wel niet aan verbonden moeten zijn...en ja! U vindt in zijn totaliteit een enorm wattage aan speakers, twee voor en twee hele grote gemonteerd in de achterklep. Dit wist u natuurlijk al want uw stoel was al heerlijk aan het vibreren op de zoete bastonen van old skool trance op standje 25 Marco V met GOD schalt uit de speakers. U richt uw blik op de bestuurster want die moet volgens uw bescheiden mening toch wel een beetje achterlijk zijn om met zo'n oude afgeragde Sierra nog zulke coole muziek te durven draaien...stel je voor dat er iemand kijkt waar die fantastische klanken vandaan komen? Dan zien ze een midden dertig jaar oude blondine in een oude Sierra zitten!! En u zit ernaast!! Alleen al die gedachte doet het schaamrood op uw kaken verkleuren naar neonwaardige tinten en u zet maar heel snel deze iditote beelden weer uit uw hoofd...
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
soms heb je gewoon zin om er zo'n lekker verhaal van te maken iddPuckzzz
nee en jaquote:
Ach ik ben nog steeds bezig met mijn foto´s opnieuw uitzoeken...verveel me voorlopig nog nietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
beetje laat maar toch ff zwaaien
ach, en ik verveel me ook niet... ben nog steeds bezig met pogen mijn deadline te halenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ik ben nog steeds bezig met mijn foto´s opnieuw uitzoeken...verveel me voorlopig nog niet
ja, daar heb je dus weinig aan ...ik had vandaag gewoon weer geluk. Alleen vanaf balkon moet ik uitkijken dat ik lichtmasten e.d. mijdt. Soms hebben die welw at als ze er op staan, maar liever niet. Daarom heb ik ook meerdere en vooral zonder masten.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:28 schreef Jelleee het volgende:
En hier gaat het meteen van blauwe lucht naar donker en donkerder, geen mooi oranje-lucht spectakel ofzo,![]()
Xila!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:09 schreef Xilantof het volgende:
ff broodje eten en dan weer aan het werk![]()
![]()
ik zat ook in batch 4 en jij in 5quote:Op donderdag 3 november 2005 18:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
gewoon eerder dan de mijne
veel plezier ermee! is ie tof?
ik wil 'mquote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zat ook in batch 4 en jij in 5
en ja, hij's vet
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kut ik moet eigenlijk eerst nog even mijn sensor cleanen
das goed nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ik heb net ff een testshot genomen op 30 sec f/29 maar er is NIETS te zien
ja ik had ff gewoon de 18-55 eropquote:Op donderdag 3 november 2005 21:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das goed nieuws
misschien ook eens kijken of dat echt nodig is...
maare? je had er wel een lens op? want anders kan je ook viezigheid vna de lens hebben natuurlijk...
hahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo slapenmorgen wat vroeger op, onderweg naar kantoor alles fisheyen
oei, ik wil 'mquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ben al prutsend met mijn fisheye naar mijn werk gelopen
http://www.pbase.com/dr_flash/peleng
och je zou de vignettering van mijn macrolens moeten zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ja DUH vignetting![]()
Er zijn verschillende de-fishing tools te krijgen, maar ik vind het wel best zo
Zo te zien veeeeel te laat..quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:33 schreef Miss_S het volgende:
waarom vergeet ik zonsondergang altijd......ben nu te laat zeker
Rond die tijd zit je wel aardig goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:39 schreef Miss_S het volgende:
zal rond 5 uur al te laat zijn? heb dan meestal pas de kans om foto's te maken
Nou dat ook nog niet, maar domme vragen bestaan voor mij nietquote:
Hey, voor mij hetzelfde. ( ik moet alleen nog wel een stageles voorbereiden dit weekend, maar tenminste weer 1 of meer avondjes wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:26 schreef Miss_S het volgende:
heb het de afgelopen weken erg druk gehad met mijn nieuwe opleiding dat ik gewoon geen rust had (zat ook vooral in mijn hoofd) en nu hoef ik lekker niets te doen omdat nieuwe periode pas maandag weer begint
Slaapze Flash,quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens lekker onder de wol kruipen
geen vliegtuig gemist dit keer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik vergeet telkens die manual focusGewoon permanent op oneindig laten staan nu, dan gaat er het minste mis
Uitgeslapen? ik dacht die is foto's maken!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
soow, weer wakkerlekker uitgeslapen nu
ja ik heb ff wat geschoten rond zonsopkomst, maar daar is eigenlijk weinig van terecht gekomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Uitgeslapen? ik dacht die is foto's maken!
Ik ben mijn hoofd aan het breken over een naam voor mijn site![]()
Ik was er ook pas om half 11 uit vandaag...gister wat laat geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ff wat geschoten rond zonsopkomst, maar daar is eigenlijk weinig van terecht gekomenToen ben ik maar terug mn bed in gekropen, en dat liep wat uit
Heerlijk, weekend
Ik viel om 11 uur ineens om gisterenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was er ook pas om half 11 uit vandaag...gister wat laat geworden.
Laat zien die dauwfoto's!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:36 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb mooie dauw-foto's gemaakt, en mijn foto's gesorteerd..![]()
![]()
Pea, je sig..![]()
duh, dat is ook zowel belangrijker als moeilijker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:volgens mij is ze nog drukker met het bedenken van een nieuwe naam dan met het vinden van een nieuwe host
Da's dan ook wel weer waarquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
duh, dat is ook zowel belangrijker als moeilijker.
hehe, ja zover was ik al...alhoewel misschien dat erwtje er toch niet bij komt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
www.iets.met.erwtje.en.iets.met.fotos.nl
groentenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Potverjoppie wat is Tjap Tjoi toch lekker
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja man, broccoli schijnt een stofje te bevatten wat goed is voor het geheugenOf zo
Hou je bekquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:52 schreef Re het volgende:
[..]maar niet in die genukte drek van de Chinees hoor
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef Re het volgende:
[..]
owkeebroccoli is inderdaad lekker ja
Konijnen??quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En heel erg goed voor... ehhm... ergens voor
Hier hetzelfde .. 06:00 weer op ..quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo maar eens pitten.. uitslapen is er morgen niet echt bij
Ik zag je reactie in het fotografica-topic. Dat had ik je van te voren kunnen voorspellenquote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemiddagik ben weer terug van de fotografica
och, ik vond het nuttig om een keer doorheen te lopen, ff kijken wat t isquote:Op zondag 6 november 2005 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag je reactie in het fotografica-topic. Dat had ik je van te voren kunnen voorspellen![]()
![]()
P heeft een 5.1-setje aangeschaft afgelopen donderdagquote:
groot gelijkquote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P heeft een 5.1-setje aangeschaft afgelopen donderdagMaar verder ben ik niet naar Houten geweest
De afgelopen weekenden was ik continue aan het wegrennen en dit weekend wilde ik even rust
quote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef Xilantof het volgende:
nee nog niet!
das wel jammer, gisteren geen postbode geweest hier (zag ik vandaag omdat ik er gisteren niet was).
dus hopelijk dan komende week.
maar das wel goed, want heb nu beoordelingsweek op school. dus word ik nog even niet afgeleidt. (word ik wel, maar iig niet door een Peleng)
hahhahaquote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooie vrouwen beschieten met een fisheye is doorgaans een verminderd handig plan
quote:Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
met een peleng kan ik het verschil tussen Auticia en Sugar Lee Hooper heel erg klein maken
behalve dat kapsel dan he, da's duidelijk
quote:Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
groot gelijk
wel lekker weekendje gehad nu dan?
klinkt goed hoorquote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker rustig
Beetje spelletjes doen bij vrienden, beetje thuis filmpjes kijken, beetje filmpjes kijken bij vrienden, beetje uitslapen
Arme Tiesquote:Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
met een peleng kan ik het verschil tussen Auticia en Sugar Lee Hooper heel erg klein maken
behalve dat kapsel dan he, da's duidelijk
Het is ook goedquote:
Niet zo veel zuipen jijquote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
Het is ook goedAfgezien van het feit dat ik nu een soort van dreunende koppijn heb
tijd voor een asperine dan!quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is ook goedAfgezien van het feit dat ik nu een soort van dreunende koppijn heb
Jaja... Nooit geweten dat appelsap zulk sterk spul wasquote:
ik krijg gebakken aardappeltjes met boontjes en iets van vlees maar dat kon ik niet goed zienquote:Op zondag 6 november 2005 18:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist boerenkool met worst op
quote:Op zondag 6 november 2005 18:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik krijg gebakken aardappeltjes met boontjes en iets van vlees maar dat kon ik niet goed zien
ik hoef zelf iig geen poot uit te steken![]()
nee hoorquote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je mooi alle tijd voor die foto's xilaAan de bak ermee
goed werk 14.gif!quote:Op maandag 7 november 2005 06:49 schreef SpeedyGJ het volgende:slim erg slim
![]()
Heb zojuist even weerbericht opgestelt![]()
Heb je em gevonden dan?quote:
Nee hoor, zie pagina terugquote:
ah gevondenquote:Op maandag 7 november 2005 07:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoor, zie pagina terug
Maar goed, pffff op deze vroege ochtend weerbericht opstellen, ik lijk wel gek![]()
OMG 10 over 7, damn ik moet weg
goedemorgenquote:Op maandag 7 november 2005 08:32 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Moogggghhhh
![]()
![]()
Waarom is het zo vroeg? En waarom was mijn bed nog zo leker warm vanmorgen toen ik uit bed moest?![]()
Nu eerst maar een bak koffie![]()
Vanwaar uwen blijheid??quote:
nee nog niet, misschien vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht, je Peleng is zeker binnen??!!
quote:Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
whehehe
't neemt andere vormen aan nu
leukquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef pea4fun het volgende:
Mijn nieuwe domeintje is alive[afbeelding]
Woeiiiiquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef pea4fun het volgende:
Ja ik was binnen 10 minuten online bij die host, en wat ze beloofden, volgende werkdag domein klaar klopte dus ookquote:
Vetquote:Op maandag 7 november 2005 14:50 schreef pea4fun het volgende:
Thanks...ennuh...check mijn mailadres in mijn profielquote:
die die je altijd al had bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 15:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Thanks...ennuh...check mijn mailadres in mijn profiel![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
uhm als je dat snel uitspreekt met een nederlands accent krijg je wel een twijfelachtige domeinnaam Peatje'trekt' wel veel bezoekers
![]()
Hihiquote:
Ach whatever...als ze maar kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
uhm als je dat snel uitspreekt met een nederlands accent krijg je wel een twijfelachtige domeinnaam Peatje'trekt' wel veel bezoekers
![]()
quote:
lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog ff een bakkie pleur halen en dan naar huis
een hitsige dame?quote:Op maandag 7 november 2005 17:14 schreef Xilantof het volgende:
zow, dat was een keer een kort dagje op school, en ik vond thuis ook nog wat leuks op de deurmat
Dit bekt lekker, en als het kleuterschooltje lol heeft omdat er pies en pik in zou staan, dan mag dat hoorquote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en 2 dagen geleden zat je je nog helemaal scheel te piekeren voor een domeinnaam
quote:
nouja, van de IA hebben (incl ik) pas 2 mensen 't gemeld toch?quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ineens heeft iedereen dat gezeik met die spiegel op de D70heel typisch
maar ALLE nikonistas willen die extra adapterquote:Op maandag 7 november 2005 19:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nouja, van de IA hebben (incl ik) pas 2 mensen 't gemeld toch?
valt nog mee.....
ja idd, voor 't geval dat.... enzo...quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ALLE nikonistas willen die extra adapter
quote:Op maandag 7 november 2005 19:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd, voor 't geval dat.... enzo...
nu even geduld voor mij dus
me too.quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed, ik heb hem al, en geeneens gezeik met spiegelen ik ga zo slapen
tof,quote:
hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen, ff aan de automatenkoffie
hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
kom op, ik heb zin in dat dit een goeie dag gaat wordenSomehow
quote:Op maandag 7 november 2005 18:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit bekt lekker, en als het kleuterschooltje lol heeft omdat er pies en pik in zou staan, dan mag dat hoor![]()
quote:
quote:
Ow jawel hoor, vind alleen de referentie naar kleuterklasje ietsje minder, maar ik zal wel ongesteld moeten worden ofzo...ben ik iets prikkelbaarder dan normaalquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:42 schreef HMaster-II het volgende:
moggeh![]()
@Puckzzz: snap je het niet meiske??![]()
Awwww, knufff...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:06 schreef Xilantof het volgende:
goh, word jij even compleet afgebrand op je "presentatie".
thnxquote:
Lekker opnieuw beginnen en volgende keer scoren!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
thnx
en 't zit me nog vrij hoog ook
slaat ook nergens op omdat ik weet dat 't niet goed was toen ik de "presentatie" in ging, en alle punten die ze hadden waren gewoon waar.
2 weken de tijd nu om alles te verbeteren
tja, gewoon verbeteren en wat struikelblokken vervangen. kost tijd, maar goed, we zien wel of we het redden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Lekker opnieuw beginnen en volgende keer scoren!!!
ja nogalquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
Balen zeg, je had er toch best nog je best voor gedaan toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/622334/50/Nikon_roept_batterijen_terug.html
Hasta la Canonista victoria siempre!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/622334/50/Nikon_roept_batterijen_terug.html
Hasta la Canonista victoria siempre!
owwwwquote:types D11, D70, D70s en D50
D100 ook, weet je nog dat we de batterijen naast elkaar legden? dat lettertje erachter wat er bij mij op stond en bij jou niet?quote:
Ja maar wel lullig als je je back-up camera wil gebruiken en je batterij ontploftquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk dat de D2x de dans wel handig ontspringt
owww 5x gebeurd op hoeveel tig duizenden, en ik heb ook niet nikon batterijen dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar wel lullig als je je back-up camera wil gebruiken en je batterij ontploft
ja maar als je nou gratis een nieuwe batterij kan krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef Re het volgende:
[..]
owww 5x gebeurd op hoeveel tig duizenden, en ik heb ook niet nikon batterijen dus dat komt wel goed
dan doe ik het nog niet, al dat paniek voetbalquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja maar als je nou gratis een nieuwe batterij kan krijgen
Je kijkt nog niet eens naar het serienr he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef Re het volgende:
[..]
dan doe ik het nog niet, al dat paniek voetbalzal wel aardig stropje zijn voor Nikon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |