quote:Op donderdag 3 november 2005 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Puckzzz in een Sierra![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je?
wat dacht jij dan? dat ik 1 of andere alto-muts was in een Kevertje?quote:
Ik dacht helemaal niets, en dat had ik graag zo gehouden.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? dat ik 1 of andere alto-muts was in een Kevertje?![]()
OWWWWWW een air-headquote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik dacht helemaal niets, en dat had ik graag zo gehouden.
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."? het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.quote:
Of misschien Freud?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."?
het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.
die theorie kan dan alleen maar nutteloze kennis zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was het niet Carl Jung die zei: "Kennis is een nutteloze belasting van de geest."? het is inherent aan dit citaat om niet (zeker) te weten van wiet het is.
Trappelen om je fisheye?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef Xilantof het volgende:
ik voorspel een lange dag..
maar voor een goed doel.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
Okee om Vliegvrager even een totaalbeeld te geven van Puckzzz in een Sierra:
Stelt u zich een donkergroene Ford Sierra 1991 (?) Station voor, behoorlijk smerig want autowassen heeft Puckzzzie nooit zin in, op de bodem van de passagierstoel liggen een stuk of wat lege waterflesjes want zo gezond doet Puckzzzie soms welVervolgens glijdt uw blik naar links en valt op een geweldige state of the art Sony autoradio MD met uitklapbaar frontje
Uw blik dwaalt door de auto om te zien wat voor fantastische speakers daar wel niet aan verbonden moeten zijn...en ja! U vindt in zijn totaliteit een enorm wattage aan speakers, twee voor en twee hele grote gemonteerd in de achterklep. Dit wist u natuurlijk al want uw stoel was al heerlijk aan het vibreren op de zoete bastonen van old skool trance op standje 25 Marco V met GOD schalt uit de speakers. U richt uw blik op de bestuurster want die moet volgens uw bescheiden mening toch wel een beetje achterlijk zijn om met zo'n oude afgeragde Sierra nog zulke coole muziek te durven draaien...stel je voor dat er iemand kijkt waar die fantastische klanken vandaan komen? Dan zien ze een midden dertig jaar oude blondine in een oude Sierra zitten!! En u zit ernaast!! Alleen al die gedachte doet het schaamrood op uw kaken verkleuren naar neonwaardige tinten en u zet maar heel snel deze iditote beelden weer uit uw hoofd...
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
soms heb je gewoon zin om er zo'n lekker verhaal van te maken iddPuckzzz
nee en jaquote:
Ach ik ben nog steeds bezig met mijn foto´s opnieuw uitzoeken...verveel me voorlopig nog nietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
beetje laat maar toch ff zwaaien
ach, en ik verveel me ook niet... ben nog steeds bezig met pogen mijn deadline te halenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ik ben nog steeds bezig met mijn foto´s opnieuw uitzoeken...verveel me voorlopig nog niet
ja, daar heb je dus weinig aan ...ik had vandaag gewoon weer geluk. Alleen vanaf balkon moet ik uitkijken dat ik lichtmasten e.d. mijdt. Soms hebben die welw at als ze er op staan, maar liever niet. Daarom heb ik ook meerdere en vooral zonder masten.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:28 schreef Jelleee het volgende:
En hier gaat het meteen van blauwe lucht naar donker en donkerder, geen mooi oranje-lucht spectakel ofzo,![]()
Xila!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:09 schreef Xilantof het volgende:
ff broodje eten en dan weer aan het werk![]()
![]()
ik zat ook in batch 4 en jij in 5quote:Op donderdag 3 november 2005 18:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
gewoon eerder dan de mijne
veel plezier ermee! is ie tof?
ik wil 'mquote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zat ook in batch 4 en jij in 5
en ja, hij's vet
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kut ik moet eigenlijk eerst nog even mijn sensor cleanen
das goed nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ik heb net ff een testshot genomen op 30 sec f/29 maar er is NIETS te zien
ja ik had ff gewoon de 18-55 eropquote:Op donderdag 3 november 2005 21:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das goed nieuws
misschien ook eens kijken of dat echt nodig is...
maare? je had er wel een lens op? want anders kan je ook viezigheid vna de lens hebben natuurlijk...
hahahaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo slapenmorgen wat vroeger op, onderweg naar kantoor alles fisheyen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |