MSN zuigtquote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal zou je 24 uur rond de klok moeten MSN'en met een possible date.
Heb je tijdens de meeting genoeg om over terug te praten en te lachen.![]()
![]()
![]()
![]()

Stelde niks voor tochquote:Op donderdag 3 november 2005 19:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
presentatie was een eitje.... had alleen maar een presentatie in elkaar gezet, verder niks voorbereid... en dan gewoon alsnog een 81/2 halen![]()
we waren gewoon om half 12 ofzo al klaar (hadden geen tv om de band te kijken)
hoe ging het bij jou?
Dat viel me ook al op laatstquote:had ook nog een stukje dijk gereden vanmiddag... die mooie lange rechte stukken die we hier hebbeneen stuk wind van opzij... motor hing beetje scheef (ik ook) omdat ik anders niet rechtdoor ging
was ik blij dat ik maar een klein stukje daar reed
quote:

Alleen bij Biddinghuizen is het wel aardig rijden.Zijn een soort dijkjes,maar als je aan de overkant van Veluwemeer gaat rijden heb je wel een prachtige omgeving,zo tussenHarderwijk,Deventer,ZutphenArnhem,Harderwijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
..]
Dat viel me ook al op laatstProbeerde een route door Flevoland te vinden omdat dat redelijk centraal ligt in het land, kon alleen maar rechte stukken vinden

misschien welquote:Op donderdag 3 november 2005 20:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelde niks voor toch
We hebben onderhand zo vaak moeten presenteren voor DNI![]()
Zou het dan toch nuttig geweest zijn, al die lessen?
Wij waren trouwens pas 12:30 klaar
[..]
Dat viel me ook al op laatstProbeerde een route (voor de laatste meet) door Flevoland te vinden omdat dat redelijk centraal ligt in het land, kon alleen maar rechte stukken vinden
[..]
[afbeelding]
en de volgende zin gewoon weer eindigen met een smileyquote:Misschien moet ik maar eens leren mijn zinnen te eindigen met een punt ipv een smiley.

Ik denk dat richardgie met z'n vorige post een impliciet voorstel heeft gedaan om de eerstvolgende meet voorop te rijden en ons een mooi tourdaggie te bezorgenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
denk dat als ik een volgende keer weer wat tijd heb om te rijden ik maar eens het gooi in duik ofzo... zijn tenminste nog wat bochten![]()

Shit,nu ben ik de l** geloof ik.Ik ook met m'n grote mond.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat richardgie met z'n vorige post een impliciet voorstel heeft gedaan om de eerstvolgende meet voorop te rijden en ons een mooi tourdaggie te bezorgen![]()
Thx riech!

quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef bwt het volgende:
En ben er weer vandoor
[disclaimer]
ben helemaal niet druk of zo hoor, ben alleen veel bezig
[/disclaimer]
Maakt niet uit, je moest sowieso al van Rebbelquote:Op donderdag 3 november 2005 20:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Shit,nu ben ik de l** geloof ik.Ik ook met m'n grote mond.

Die doet net alsof die weg is en houdt z'n snater verder dicht,maar blijft stiekem wel mee lezen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
Val op het juiste moment binnen, lees ik nou net dat Richardgie gaat voorrijden![]()
moet eerst ff bijlezen hoor......![]()
Goedenavond trouwens![]()

En ook stiekum posten.......quote:Op donderdag 3 november 2005 20:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Die doet net alsof die weg is en houdt z'n snater verder dicht,maar blijft stiekem wel mee lezen.

Jahonder een andere naam ja.Ken je me ofzo?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:56 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
En ook stiekum posten.......![]()

Ziet er wel gezond uit,alleen.... gembersaus op je aardappels?En ik zie dat je ook wel leuk kan kleuren.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
Is die Hicham al maffen ofzo?![]()
Ik zet net mijn avondeten neer.![]()
[afbeelding]
Alleen nu 500 gram sla met gebakken aardappelen en 2 rundvlees hamburgers.
Doe een wat-eten-we-vandaag eitje bakken post na.![]()
![]()

quote:Op donderdag 3 november 2005 21:01 schreef richardgie het volgende:
Ziet er wel gezond uit,alleen gembersaus op je aardappels?

Géén sausje of kaas over je brocoli? En een lading appelmoes over je aardappels.....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
![]()

Nou,ja ziet er verder prima uit,moet je mijn brouwsels zien,weet na afloop vaak zelf niet eens meer wat het was.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
dat is ook een andere keer
maar was ter illustratie.
En het is appelmoesvoor de smaak.
Maar ja suikers in je avondeten om je systeem te laten schrikken zeg maar. <smoes
Sommige mensen drinken immers ook cola bij het avondeten.![]()
![]()
Realtime dan.![]()
[[url=http://img376.imageshack.us/img376/1683/p1011048web5or.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ach, was een mindere dag zeg maar.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
Géén sausje of kaas over je brocoli? En een lading appelmoes over je aardappels.....
ut wordt tijd dat er iemand voor je kookt
En toen heb je met de neefjes en nichtjes gespeeld?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij maft hicham inderdaad
Ik heb gelukkig overdag nog even bijgepit totdat er familie met kids kwam![]()
![]()
Que.quote:Zit je nou nog vaker boven Peppo?
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
Nou,ja ziet er verder prima uit,moet je mijn brouwsels zien,weet na afloop vaak zelf niet eens meer wat het was.

Mag je bij een debuut al gelijk voorop rijden dan.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat richardgie met z'n vorige post een impliciet voorstel heeft gedaan om de eerstvolgende meet voorop te rijden en ons een mooi tourdaggie te bezorgen![]()
Thx riech!

Wat veel groente..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
![]()

Eerste keer voorrijden kan nog weleens fout gaan misschien... dan stel je nog vragen als "moet ik me aan de snelheid houdenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag je bij een debuut al gelijk voorop rijden dan.![]()
We weten nog niet eens of we hem wel kunnen vertrouwen.![]()
En buiten dat, volgens mij rijdt hij het liefste achter de dames aan.![]()
Nee, hij mocht vandaag alleen achter de computer, achterop mag ie wanneer de kans het kleinst is dat mijn vader het ziet en zijn toorn op mij neder daaltquote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
En toen heb je met de neefjes en nichtjes gespeeld?![]()
Mochten ze even om de beurt op je ZX6R?![]()
![]()
De woonkamer als homebase is toch verplaatst naar de (slaap)computerkamer?quote:Que.![]()

Slechts de helft van een boompje broccoli.quote:

Bedoelde alleen maar stilstaand even op de tank zitten .. maar hij's dus al wat groter.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef worldpimber het volgende:
Nee, hij mocht vandaag alleen achter de computer, achterop mag ie wanneer de kans het kleinst is dat mijn vader het ziet en zijn toorn op mij neder daaltDus wanneer ik bij hen langsga een keer ofzo
![]()
Ook een manier om gewicht te verliezen.quote:Hicham trekt ook veel te hard op met die 'kleine' -brugklas- achterop![]()
![]()
Ik hield het vorig keer nog bij heel voorzichtig rondrijden.
![]()
Het hele huis is donkerquote:De woonkamer als homebase is toch verplaatst naar de (slaap)computerkamer?

Raus en Rebbel rijden erruguns in the middle en de laatste meet 2e en 3e, dus pech voor Richardgie als ie voorrijdt.......quote:Op donderdag 3 november 2005 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eerste keer voorrijden kan nog weleens fout gaan misschien... dan stel je nog vragen als "moet ik me aan de snelheid houden![]()
" aan Rausje
En dat van die dames...![]()
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |