Ja, zodra ie ver naar rechts overhelt weet je dat de benzine op isquote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Accu rechts en brandstof links, hij heeft er wel over nagedacht![]()
FX![]()
Dus die ZZR is van jou? We weten het nooit met je, na die geweldige foto in het vorige topic vraag ik me nu af wat wel en niet kloptquote:Op donderdag 3 november 2005 13:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ergens op deze pagina staat een link naar m'n motor. M'n pekelfiets ga ik binnenkort ophalen![]()
Ik weet niet wat ik allemaal wel en niet hebben gepost, zoals de eerste keer op jouw motor dat ik bijna rechtdoor knalde in een bocht (goh, zo een motor is veel zwaarder dan een brommer, even eerst kijken hoe hard je kan gaan in de bochtquote:Op donderdag 3 november 2005 17:12 schreef hicham het volgende:
Weet niet eens of ik dat destijds ook hier had gepost![]()
Stelletje kettersquote:Op donderdag 3 november 2005 17:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah nog even geėvalueerd na de les zeker, met die blonde sto.. eh docente![]()
Normaal zit er een 130 band op, dus volgens mij is'ie nog wel ietsje breder dan jouw voorband.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zijn net bij deze motor wezen kijkenwas een leuk prijsje maar eigenlijk toch niet een echte ragbike
de achterband is net zo breed als mijn voorband
![]()
Euhhhh.. ze zitten er nog niet op he.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Dat ziet er behoorlijk goed uitDus de brommert is nu weer een beetje klaar?
Eigenlijk passen die pimpgeile wielen niet onder dat lelijke ding he, dus je moet wel even verder gaan met knutsele vind ik
![]()
quote:Stelletje kettersKunnen we het eens weer een paar dagen niet meer over sex hebben
![]()
quote:In zijn sig schrrijft hicham:
Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your life.
Sex?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Stelletje kettersKunnen we het eens weer een paar dagen niet meer over sex hebben
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef worldpimber het volgende:
Dus die ZZR is van jou? We weten het nooit met je, na die geweldige foto in het vorige topic vraag ik me nu af wat wel en niet klopt![]()
Iedere keer als ik foto's wil kijken van jou..quote:
Sinds ik 'jou' ken en je filmpjes doe ik het SM-stijlquote:Op donderdag 3 november 2005 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
Sommigen kneedownen met een Foxje, en die hebben pas smalle banden.![]()
quote:Eerst moeten de remschijven nog op de wielen, het aandrijftandwiel, dan kijken of alles compleet iszoals afstandsbusjes, dan eerst de remklauw monteren, wielen erop, remmen voor en achter ontluchten, zadel afnieten en overtollige skai afsteken.....kappen erop... proefrit.
![]()
Na een half uur alle spaken nog een keer nadraaien volgens Haan.![]()
quote:Gebruik voor het eerst sinds zondag deze computer pas weer...
.. iemand heeft mijn startpagina veranderd.![]()
[[url=http://img469.imageshack.us/img469/3656/diddle8nq.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iedere keer als ik foto's wil kijken van jou..![]()
Bijvoorbeeld, of 0wnage, of w00t of 1337 of weet ik veel , hier : leet speakquote:
jaaaa w00t w00t!quote:Op donderdag 3 november 2005 17:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of 0wnage, of w00t of 1337 of weet ik veel , hier : leet speak
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik allemaal wel en niet hebben gepost, zoals de eerste keer op jouw motor dat ik bijna rechtdoor knalde in een bocht (goh, zo een motor is veel zwaarder dan een brommer, even eerst kijken hoe hard je kan gaan in de bocht)
Pomptiedomquote:...of die keer dat me voet gekneusd was...
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
Gebruik voor het eerst sinds zondag deze computer pas weer...
[[url=http://img469.imageshack.us/img469/3656/diddle8nq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat gaat over programmeren, niet over sexquote:
nou word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
[..]
PomptiedomZal ik het maar vertellen dan?
quote:
Nee, waarom zou jequote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
PomptiedomZal ik het maar vertellen dan?
Inhoudelijk verder niet nee, het is alleen een grap zonder vunzigheid erbij.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
Dat gaat over programmeren, niet over sex![]()
Ik ging nog even bij het origineel kijken of dat er wel echt opzat.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
scherp waar je al wel niet op let
![]()
Ja tuurlijk. Het is niet zo erg als zo'n kawasaki motor kapot valt.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ouwe stiekemerd, een beetje voor kwakkies voor erbij kijken he
Damn, lijkt me wel lekker zo een knutsel/stunt/ragproject voor erbij
Ach je kunt er toch niet voor niks zo veel toeren mee maken? Als het kan dan moet je daar ook gebruik van maken.quote:Martie bijvoorbeeld blijft vanwege zijn geweldige vermogen onder z'n kont, ook met de VFR altijd laag in toeren (4000 - 6000
) terwijl ik dezelfde dijk de hele tijd met 10.000 + afleg
![]()
Hoezo hoogtoerige motoren?
Zal wel niet geheel jofel zijn, maar lekker boeien
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef worldpimber het volgende:
Eigenlijk passen die pimpgeile wielen niet onder dat lelijke ding he, dus je moet wel even verder gaan met knutsele vind ik![]()
Waarom staat dat in jouw album?quote:
ze hadden daar in het magazijn honderden ragbike's staanquote:Op donderdag 3 november 2005 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ouwe stiekemerd, een beetje voor kwakkies voor erbij kijken he
Damn, lijkt me wel lekker zo een knutsel/stunt/ragproject voor erbij
[..]
Dat ziet er behoorlijk goed uitDus de brommert is nu weer een beetje klaar?
Eigenlijk passen die pimpgeile wielen niet onder dat lelijke ding he, dus je moet wel even verder gaan met knutsele vind ik
![]()
[..]
Was daar mis mee???
[..]
En dat maakt het allemaal juist racey lekker hoog in toeren knallen over de dijken![]()
Martie bijvoorbeeld blijft vanwege zijn geweldige vermogen onder z'n kont, ook met de VFR altijd laag in toeren (4000 - 6000
) terwijl ik dezelfde dijk de hele tijd met 10.000 + afleg
![]()
Hoezo hoogtoerige motoren?
Zal wel niet geheel jofel zijn, maar lekker boeien
euh Pepsel ik heb voor een 130/70/16" band zittenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal zit er een 130 band op, dus volgens mij is'ie nog wel ietsje breder dan jouw voorband.![]()
Maar waarom heb je een brede achterband nodig op een ragbike.![]()
Als je grip wilt hebben moet je sowiezo toch nieuwe banden kopen..
Brede banden is deels meer een designkwestie dan dat je het echt benut ofzo.
Zeker bij 80 pk'tjes enzo..
Sommigen kneedownen met een Foxje, en die hebben pas smalle banden.![]()
[..]
Euhhhh.. ze zitten er nog niet op he.![]()
Eerst moeten de remschijven nog op de wielen, het aandrijftandwiel, dan kijken of alles compleet iszoals afstandsbusjes, dan eerst de remklauw monteren, wielen erop, remmen voor en achter ontluchten, zadel afnieten en overtollige skai afsteken.....kappen erop... proefrit.
![]()
Na een half uur alle spaken nog een keer nadraaien volgens Haan.![]()
Gebruik voor het eerst sinds zondag deze computer pas weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |