abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31928295
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:

Soms lig je uren in bed met een harde, zonder dat je het zelf bewust weet.
Of op de camping...

intuition will take you further than logics will ever do
pi_31928439
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Of op de camping...

[afbeelding]
Reserve tentje,en met een beetje pech een verbrande kop.
pi_31928984
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Ga maar eens op een circuit luisteren hoe dat klinkt tegenover een willekeurige mega uitlaat ik weet zeker dat je die uitlaat onder je beamer uit trekt en hetzelfde probeerd (wat nooit lukt natuurlijk, maar das een open deur)
Op het circuit tijdens die Suzuki dag... dan zijn alle open-uitlaten die hier rondrijden maar
gay...
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef yup het volgende:

[..]

Dat is zo idioot dat het weer cool is
Deze wel eens zien staan in het echt:

5.7 liter V8, doe mij maar gewoon 0,6 liter 4 inline
  donderdag 3 november 2005 @ 15:07:26 #124
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31929366
M'n schatjes zijn weer thuis!

Ze praten wel niet, maar wat zijn ze mooi.

Her en der nog wat geboortevuil aanwezig, maar dat poetsen we wel vveg..

En nu weer snel de geleende auto terugbrengen naar Rotterdam en een uur op de fiets terug.
pi_31929414
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

incontinentieluiers een oplossing?
Serieus, dan ben ik vergeten om de doos binnen te zetten waar de katjes graag inspelen
  donderdag 3 november 2005 @ 15:16:01 #126
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_31929631
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Serieus, dan ben ik vergeten om de doos binnen te zetten waar de katjes graag inspelen
tsja, een natte poes is dan weer een probleem van een geheel andere orde
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 3 november 2005 @ 15:20:12 #127
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31929748

wij zijn net bij deze motor wezen kijken was een leuk prijsje maar eigenlijk toch niet een echte ragbike de achterband is net zo breed als mijn voorband
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31929995
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]

En nu weer snel de geleende auto terugbrengen naar Rotterdam en een uur op de fiets terug.
Maar ze zijn wel vreselijk mooi.
pi_31930022
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

tsja, een natte poes is dan weer een probleem van een geheel andere orde
pi_31930238
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:

wij zijn net bij deze motor wezen kijken was een leuk prijsje maar eigenlijk toch niet een echte ragbike de achterband is net zo breed als mijn voorband
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie op zoek naar een ragbike? Deze loopt op diesel
pi_31930328
quote:

SPOILER
Ach, op de mega meeting was er iemand aan het stunten met een 2 tact jawa , dus deze bike kun je het ook wel op, waarom moet je perse een brede achterband hebben?
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31931367
quote:
Op donderdag 3 november 2005 07:49 schreef bwt het volgende:

[..]

Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......
Je weet toch pas dat het nummer verkeerd is als je een poging waagt om te doneren? Bij postbank zie je pas over het nummer + naam & adres wel kloppen als je iets probeert te verzenden. Vandaar dat ik dacht dat jij een poging waagde om te doneren

Oh ja, hoi

En tegelijkertijd ook maar weer doei

Spitsuur hier
pi_31931574
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Je weet toch pas dat het nummer verkeerd is als je een poging waagt om te doneren? Bij postbank zie je pas over het nummer + naam & adres wel kloppen als je iets probeert te verzenden. Vandaar dat ik dacht dat jij een poging waagde om te doneren

Oh ja, hoi

En tegelijkertijd ook maar weer doei
Spitsuur hier
Goeie Sig.
pi_31932321
De topictitel doet anders vermoeden, ik heb me aardig rustig gehouden vandaag en Hicham was de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag bezig met presenteren... Dat krijg je als je stottert

Deze dame is er vandoor
pi_31932736
hmm, oogst tijdens werktijde, 7 pagina's, valt tegen hiero
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31932772
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:

Deze dame is er vandoor

Ik heb wel weer wat gemist zie ik

Nouja, was wel fijn rijden. Behalve dat moment dat mijn achterwiel weggleed. In een reflex stak ik mijn been uit.. volgens mij zou die aardig verbrijzeld raken mocht ik wel onderuit zijn gegleden
pi_31932822
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
De topictitel doet anders vermoeden, ik heb me aardig rustig gehouden vandaag en Hicham was de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag bezig met presenteren... Dat krijg je als je stottert

Deze dame is er vandoor
Damn, die newbe's worden steeds brutaler

Ik moest niet als enige presenteren hoor, zat met een groepje van 5 + een docente. Dan moet iedereen presenteren en geef je elkaar feedback enzo Ook nog op camera opgenomen zodat je zelf kunt zien hoe je presenteert

Daarna nog even lunchpauze gehad en informatie over de afstudeerfase van de opleiding

Spitsuur hier is voorbij
pi_31932853
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Damn, die newbe's worden steeds brutaler

Ik moest niet als enige presenteren hoor, zat met een groepje van 5 + een docente. Dan moet iedereen presenteren en geef je elkaar feedback enzo Ook nog op camera opgenomen zodat je zelf kunt zien hoe je presenteert

Daarna nog even lunchpauze gehad en nog wat info over het afstuderen

Spitsuur hier is voorbij
Ah nog even geėvalueerd na de les zeker, met die blonde sto.. eh docente
pi_31932970
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
hmm, oogst tijdens werktijde, 7 pagina's, valt tegen hiero
Ja, als iedereen nou steeds blijft posten over het postgedrag dan is het cirkeltje compleet en kunnen we voor altijd blijven posten over ons postgedrag
quote:
Op donderdag 3 november 2005 17:04 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ik heb wel weer wat gemist zie ik

Nouja, was wel fijn rijden. Behalve dat moment dat mijn achterwiel weggleed. In een reflex stak ik mijn been uit.. volgens mij zou die aardig verbrijzeld raken mocht ik wel onderuit zijn gegleden
Ligt er maar net aan hoe je uitkomt denk ik, als je hem naar voren uitstak had je netjes op je bil kunnen landen Zelf ook een keer gedaan trouwens, maar toen kreeg m'n been een flinke klap te verwerken

Weet niet eens of ik dat destijds ook hier had gepost Zat een hele tijd op klaverblad Badhoevedorp hier in de buurt te knallen en dat was ook 1 van mijn eerste keren dat ik het stepje tegen de grond reed. Ik dus voldaan naar huis rijden Gaat het onderaan de afrit van de snelweg hier in de buurt opeens mis, stuurde veel te snel in Kwam met m'n voorband tegen een stoeprand en stak m'n been uit, *bats* voet op het asfalt en tijdelijk het gewicht van de overhellende motor + ik erop. Heb ik wel een paar daagjes gevoeld, maar was blij genoeg dat ik niet onderuit was gegaan
pi_31933081
quote:

Ouwe stiekemerd, een beetje voor kwakkies voor erbij kijken he

Damn, lijkt me wel lekker zo een knutsel/stunt/ragproject voor erbij
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]

Dat ziet er behoorlijk goed uit Dus de brommert is nu weer een beetje klaar? Eigenlijk passen die pimpgeile wielen niet onder dat lelijke ding he, dus je moet wel even verder gaan met knutsele vind ik
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij ook een persiflage in een Bimmer.

Ga je straks op de motor met 1 hand op het stuur, en de andere in je zij rijden?
Was daar mis mee???

quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen met dijkjes rijden moet je de hele tijd boven de 10.000 Rpm blijven, anders heb je te weinig koppel om met de rest mee te kunnen komen.
En dat maakt het allemaal juist racey lekker hoog in toeren knallen over de dijken

Martie bijvoorbeeld blijft vanwege zijn geweldige vermogen onder z'n kont , ook met de VFR altijd laag in toeren (4000 - 6000 ) terwijl ik dezelfde dijk de hele tijd met 10.000 + afleg Hoezo hoogtoerige motoren?

Zal wel niet geheel jofel zijn, maar lekker boeien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')