Of op de camping...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
Soms lig je uren in bed met een harde, zonder dat je het zelf bewust weet.![]()
Op het circuit tijdens die Suzuki dag... dan zijn alle open-uitlaten die hier rondrijden maarquote:Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga maar eens op een circuit luisteren hoe dat klinkt tegenover een willekeurige mega uitlaatik weet zeker dat je die uitlaat onder je beamer uit trekt en hetzelfde probeerd (wat nooit lukt natuurlijk, maar das een open deur)
Deze wel eens zien staan in het echt:quote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef yup het volgende:
[..]
Dat is zo idioot dat het weer cool is
Serieus, dan ben ik vergeten om de doos binnen te zetten waar de katjes graag inspelenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
incontinentieluiers een oplossing?
tsja, een natte poes is dan weer een probleem van een geheel andere ordequote:Op donderdag 3 november 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Serieus, dan ben ik vergeten om de doos binnen te zetten waar de katjes graag inspelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zijn wel vreselijk mooi.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
M'n schatjes zijn weer thuis!![]()
[afbeelding]
Ze praten wel niet, maar wat zijn ze mooi.![]()
![]()
Her en der nog wat geboortevuil aanwezig, maar dat poetsen we wel vveg..
En nu weer snel de geleende auto terugbrengen naar Rotterdam en een uur op de fiets terug.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
tsja, een natte poes is dan weer een probleem van een geheel andere orde
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zijn net bij deze motor wezen kijkenwas een leuk prijsje maar eigenlijk toch niet een echte ragbike
de achterband is net zo breed als mijn voorband
Zijn jullie op zoek naar een ragbike? Deze loopt op dieselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
wij zijn net bij deze motor wezen kijkenwas een leuk prijsje maar eigenlijk toch niet een echte ragbike
Ach, op de mega meeting was er iemand aan het stunten met een 2 tact jawa , dus deze bike kun je het ook wel op, waarom moet je perse een brede achterband hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
Je weet toch pas dat het nummer verkeerd is als je een poging waagt om te doneren? Bij postbank zie je pas over het nummer + naam & adres wel kloppen als je iets probeert te verzenden. Vandaar dat ik dacht dat jij een poging waagde om te donerenquote:Op donderdag 3 november 2005 07:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Nee, op die site staat het verkeerde nummer om aan te doneren.......
Goeie Sig.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Je weet toch pas dat het nummer verkeerd is als je een poging waagt om te doneren? Bij postbank zie je pas over het nummer + naam & adres wel kloppen als je iets probeert te verzenden. Vandaar dat ik dacht dat jij een poging waagde om te doneren
Oh ja, hoi
En tegelijkertijd ook maar weer doei
Spitsuur hier
quote:
Damn, die newbe's worden steeds brutalerquote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
De topictitel doet anders vermoeden, ik heb me aardig rustig gehouden vandaag en Hicham was de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag bezig met presenteren... Dat krijg je als je stottert![]()
Deze dame is er vandoor![]()
Ah nog even geėvalueerd na de les zeker, met die blonde sto.. eh docentequote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, die newbe's worden steeds brutaler
Ik moest niet als enige presenteren hoor, zat met een groepje van 5 + een docente. Dan moet iedereen presenteren en geef je elkaar feedback enzoOok nog op camera opgenomen zodat je zelf kunt zien hoe je presenteert
![]()
Daarna nog even lunchpauze gehad en nog wat info over het afstuderen
Spitsuur hier is voorbij
Ja, als iedereen nou steeds blijft posten over het postgedrag dan is het cirkeltje compleet en kunnen we voor altijd blijven posten over ons postgedragquote:Op donderdag 3 november 2005 17:03 schreef TR_Roadkill het volgende:
hmm, oogst tijdens werktijde, 7 pagina's, valt tegen hiero
Ligt er maar net aan hoe je uitkomt denk ik, als je hem naar voren uitstak had je netjes op je bil kunnen landenquote:Op donderdag 3 november 2005 17:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel weer wat gemist zie ik![]()
Nouja, was wel fijn rijden. Behalve dat moment dat mijn achterwiel weggleed. In een reflex stak ik mijn been uit.. volgens mij zou die aardig verbrijzeld raken mocht ik wel onderuit zijn gegleden![]()
![]()
Dat ziet er behoorlijk goed uitquote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
M'n schatjes zijn weer thuis!![]()
[afbeelding]
Ze praten wel niet, maar wat zijn ze mooi.![]()
![]()
Her en der nog wat geboortevuil aanwezig, maar dat poetsen we wel vveg..
En nu weer snel de geleende auto terugbrengen naar Rotterdam en een uur op de fiets terug.![]()
Was daar mis mee???quote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook een persiflage in een Bimmer.![]()
Ga je straks op de motor met 1 hand op het stuur, en de andere in je zij rijden?![]()
En dat maakt het allemaal juist racey lekker hoog in toeren knallen over de dijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen met dijkjes rijden moet je de hele tijd boven de 10.000 Rpm blijven, anders heb je te weinig koppel om met de rest mee te kunnen komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |