Jij bent volgens mij ook een persiflage in een Bimmer.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef yup het volgende:
Het eerste wat er gaat gebeuren is dat die KUT uitlaat deraf gaat.
HET IS VERDOMME GEEN KUT SCOOTER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk dikke Remus/Bos/whatever demper derop.
Of een wasknijper met een kaartje?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef yup het volgende:
[..]
Het eerste wat er gaat gebeuren is dat die KUT uitlaat deraf gaat.
HET IS VERDOMME GEEN KUT SCOOTER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk dikke Remus/Bos/whatever demper derop.
BMW paupertjequote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook een persiflage in een Bimmer.![]()
Ga je straks op de motor met 1 hand op het stuur, en de andere in je zij rijden?![]()
het laatste stakingsnieuws uit de eerste hand.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 03 november 2005 12:47 schreef mogas het volgende:
Vanmorgen om 08:00 op de zaak
Kort gezegd zijn de onderhandelingen mislukt ,vandaag om 12:00 verder
Vanavond om 18:00 weer aanwezig zijn en dan gaat er bij negatief onderhandel resultaat echt de beuk erin
Spannend dus....
quote:Op donderdag 03 november 2005 12:52 schreef beamertje het volgende:
[...]
Ger, je heb hier meer werk aan dan aan normaal werken:X
Jazeker dude, ik zweer het je!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
Uitlaat is vet man, moet alleen een verangende eind pijp opnet als de echte machine's, gewoon een schuin afgezaagd stukje rvs pijp
Heb jij nou eigenlijk wel een motor?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jazeker dude, ik zweer het je! [afbeelding]
Way Cool man!![]()
NEE MAG ER OOK NIET ZO UITZIENquote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Al laaaaaaaaaaaaaaaang gelezen.. maar toch bedankt![]()
[..]
Kom nou, hij maakt echt geen scooter geluid, en de R6 ziet er ook niet uit als een scoot.. dus dat valt wel wat mee![]()
Not my cup af teaquote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Uitlaat is vet man, moet alleen een verangende eind pijp opnet als de echte machine's, gewoon een schuin afgezaagd stukje rvs pijp
Eeeyy zwa ik ga r1 kope zwa, met gouden wielen alaka, nospangquote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook een persiflage in een Bimmer.![]()
Ga je straks op de motor met 1 hand op het stuur, en de andere in je zij rijden?![]()
Ga maar eens op een circuit luisteren hoe dat klinkt tegenover een willekeurige mega uitlaatquote:
Ja, zonder kaas, dus minder eiwitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:06 schreef richardgie het volgende:
3 tot 4 eieren per week,maar lees de rest ook even he.![]()
'kheb er 2quote:Op donderdag 3 november 2005 13:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb jij nou eigenlijk wel een motor?![]()
![]()
Ohja, als ze niet in de lijst staan dan heb ik ze nietquote:Op donderdag 3 november 2005 13:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat/welke dan? Je staat niet eens in de lijst![]()
Als ik de uitlaat eruit ram vanaf de spruitstuk dan hoor je het ding van tokio nog. Kom maar op met je tjopper danquote:Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga maar eens op een circuit luisteren hoe dat klinkt tegenover een willekeurige mega uitlaatik weet zeker dat je die uitlaat onder je beamer uit trekt en hetzelfde probeerd (wat nooit lukt natuurlijk, maar das een open deur)
Ik met mijn "body-builder"postuur zo een sportschool binnen gaan?Neeeh.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, zonder kaas, dus minder eiwitten.![]()
Wel veel vet met dat spek er nog eens bij.
Als je veel eiwitten wilt nemen koop je een shake zoals ze in sportscholen serveren.
20 rauwe eieren in een halve liter kan -zonder het eigeel doet het ook wel.![]()
[afbeelding]
(BMW 6 is ook cool) maar goed dit is een motor topic, verschil is natuurlijk wel, als jij je uitlaat vanaf het spruitstuk eraf schroeft gaat ie nog maar 20 km/hquote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef yup het volgende:
[..]
Als ik de uitlaat eruit ram vanaf de spruitstuk dan hoor je het ding van tokio nog. Kom maar op met je tjopper dan![]()
Auto's kan je ook zeer mooi laten klinken, maar meestal is het sjonny bah bah.
BMW 6 inlijn klinkt wel ongelofelijk meesterlijk, met een goeie demper erop echt heerlijke racy geluid zonder dat sjonny gebrom...
Je bent nu geen officieel FokMC lid?!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ohja, als ze niet in de lijst staan dan heb ik ze niet![]()
![]()
![]()
Niet als ik hem afstelquote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
(BMW 6 is ook cool) maar goed dit is een motor topic, verschil is natuurlijk wel, als jij je uitlaat vanaf het spruitstuk eraf schroeft gaat ie nog maar 20 km/h![]()
Ik heb nog wel wat spulletjes liggen van vroeger, ondermeer efedrine.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:15 schreef richardgie het volgende:
Ik met mijn "body-builder"postuur zo een sportschool binnen gaan?Neeeh.
En dan zeker naar huis gaan met een zakje amfetamine in m'n rugzak.![]()
Net alsof een motor met open uitlaat geen Sjonny bah bah is,ga er maar is een uurtje achter rijden.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:14 schreef yup het volgende:
[..]
Als ik de uitlaat eruit ram vanaf de spruitstuk dan hoor je het ding van tokio nog. Kom maar op met je tjopper dan![]()
Auto's kan je ook zeer mooi laten klinken, maar meestal is het sjonny bah bah.
BMW 6 inlijn klinkt wel ongelofelijk meesterlijk, met een goeie demper erop echt heerlijke racy geluid zonder dat sjonny gebrom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |