Komop WP, Kawasaki blijft de beste!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet jaloers hierzo man, ben diep beledigd dat de kwakkies zijn overtroffenDaarme kan je pas flink doortrekken
Dat je maar blijft janken en janken
Had nog een testbank filmpje van dat ding, maar kan ik niet vinden nu
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Komop WP, Kawasaki blijft de beste!![]()
Als wil doortrekken ga je maar eventjes hiermee spelen [afbeelding]![]()
![]()
Wat dacht je van bijvoorbeeld een 3 cilinder Triumpf.Is een stuk minder snel,maar klinkt heel appart zo een 3 cilinder.Rauw en ongecultiveerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vet jaloers hierzo man, ben diep beledigd dat de kwakkies zijn overtroffenDaarme kan je pas flink doortrekken
ROFL die man rijd gewoon doorquote:Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef worldpimber het volgende:
www.clearwaterbiker.com/video/gsxr1000crash.avi
Onmeuïg groot filmpje voor zo een kort stukje, maar het schokkendste vind ik eigenlijk het eind
Weet niet of ie hier al heeft gestaan![]()
[..]
[afbeelding]
Als je bij zo'n ding zover er naast gaat hangen als bij je GS, dan word je er door de middelpuntvliegende kracht er van af geslingerdquote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
R6-je 2006 zou met mij erop wel staan..![]()
Hmm.. hoeveel zou ie nog kosten over anderhalf jaar?![]()
Dan kan ie toch nog pilootje spelen een paar seconden danquote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als je bij zo'n ding zover er naast gaat hangen als bij je GS, dan word je er door de middelpuntvliegende kracht er van af geslingerd
Dat word flink sparenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
R6-je 2006 zou met mij erop wel staan..![]()
Hmm.. hoeveel zou ie nog kosten over anderhalf jaar?![]()
En daarna nog even als stuiterbal door het leven gaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan kan ie toch nog pilootje spelen een paar seconden dan![]()
Met Spek & Kaas?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
En daarna nog even als stuiterbal door het leven gaan.![]()
Zo,ik ga maar eens een eitje bakken.![]()
Of met Spic & Spanquote:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2948 <- lees voerquote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even een paar leuke wallpapers
Blondquote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Beter een verre vriend(in) dan Lars![]()
Wie is Lars?
Kijk maar uit dat je zelf geen ei wordt .. zo vaak eet je dat spul.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:23 schreef worldpimber het volgende:
Terwijl Richardgie met zijn tractor het hele stuk niet boven de 4.000 Rpm komt.![]()
talking about.. [quote]Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef richardgie het volgende:
Zo,ik ga maar eens een eitje bakken.![]()
Het eerste wat er gaat gebeuren is dat die KUT uitlaat deraf gaat.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even een paar leuke wallpapers
Al laaaaaaaaaaaaaaaang gelezen.. maar toch bedanktquote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2948 <- lees voer
Kom nou, hij maakt echt geen scooter geluid, en de R6 ziet er ook niet uit als een scoot.. dus dat valt wel wat meequote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef yup het volgende:
[..]
Het eerste wat er gaat gebeuren is dat die KUT uitlaat deraf gaat.
HET IS VERDOMME GEEN KUT SCOOTER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk dikke Remus/Bos/whatever demper derop.
Uitlaat is vet man, moet alleen een verangende eind pijp opquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef yup het volgende:
[..]
Het eerste wat er gaat gebeuren is dat die KUT uitlaat deraf gaat.
HET IS VERDOMME GEEN KUT SCOOTER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk dikke Remus/Bos/whatever demper derop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |