quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zei de grootste blaatschaap![]()
Je bent echt de beste toevoeging die FokMC ooit heeft gehad, met als dieptepunt destijds Lars![]()
![]()
Wie heeft die ene smiley met "Who gives a fuck?", Martie??
Ik zeg het ook alleen maar omdat ik het helaas gemist heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, komt vooral door die newbies. Overdag doen ze niks dan alleen maar blaaaaaaaaaaaten en 's avonds kom je ze weer tegen.
![]()
Dat mag alleen met een bad hair dayquote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lars is in ieder geval wel op meets geweestdat kunnen we niet zeggen van R2-D2tje zeggen die moet eerst aan de lijn werken en wat cc's laten weghalen voordat ze op een meet zou durven komen
![]()
ze mag ook gewoon haar helm op houden bij een meet hoor![]()
Wat je instructeur waarschijnlijk ook zegtquote:Op donderdag 3 november 2005 10:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ben nog aan het lessen+combi blaadjes en vocht....een beetje ja...vaak genoeg rijden, dan komt het wel goed...tips 'n trucs??
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent echt de beste toevoeging die FokMC ooit heeft gehad
Story of my lifequote:Op donderdag 3 november 2005 10:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat mag alleen met een bad hair day![]()
Hey je hebt een nieuwe TV? Ik dacht gisteren te begrijpen dat je helemaal geen TV meer had.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Story of my life![]()
btw, who gives a fuck staat 2 topics terug , als reactie op het feit dat ik een nieuwe tv heb gekocht![]()
hij kan alleen maar sneeuw ontvangenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey je hebt een nieuwe TV? Ik dacht gisteren te begrijpen dat je helemaal geen TV meer had.
Beter een verre vriend(in) dan Larsquote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lars is in ieder geval wel op meets geweest![]()
Heb me ouwe verkochtquote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey je hebt een nieuwe TV? Ik dacht gisteren te begrijpen dat je helemaal geen TV meer had.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Lars is in ieder geval wel op meets geweest
Achterrem?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:31 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Wat je instructeur waarschijnlijk ook zegtvooruit kijken, niet voor je voorwiel, en niet te hard met je achterrem
Dat is dat glimmende ding in je achterwiel,dat vanzelf rood/bruin wordt.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Achterrem?Waar zit die op een motor
?
jij geilt op dikke cc's die je nog nooit in het echt heb gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met dank aan Roadkill![]()
quote:
Alsof ik het type ben dat gaat zitten daten/rukken op meetsquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij geilt op dikke cc's die je nog nooit in het echt heb gezien![]()
misschien hangen ze wel tegen![]()
Dit is ongeveer 600CCquote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat tegenhangen?Als jij naar links gaat,de cc's rechts naar boven wijzen?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Staat dat al in de lijst? Welke namen moet ik laten toevoegenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik het type ben dat gaat zitten daten/rukken op meetsDan moet je bij Fulcrum zijn
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat tegenhangen?Als jij naar links gaat,de cc's rechts naar boven wijzen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |