Ketnet.quote:Op zondag 6 november 2005 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Er was net nog Winneh teh Pooh op Canvas
Ben alleen thuis dus niemand die ik ermee lastig valquote:
dat pinnetje zit bij IEDERE normale laptop in of HEEL dicht bij het scharnierquote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef super-muffin het volgende:
oh zo'n ding.
Die zit bij mijn Powerbook gewoon in het scharnier.
Bij mijn normale laptop ook jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef super-muffin het volgende:
oh zo'n ding.
Die zit bij mijn Powerbook gewoon in het scharnier.
Nee, hoe moet datquote:Op zondag 6 november 2005 18:07 schreef Geqxon het volgende:
Al aan speedreading gedacht?
Dit is mijn pauze, men is aan het koken beneden.quote:Op zondag 6 november 2005 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
joh doe rustig, maar ga iig niet op fok je tijd zitten verklooien
en vertalen... ach, op den duur is al je materiaal in het engelsWen er maar aan, goed voor later
En ja, ik weet het
Ja ik ook , dinsdag laatste tentamen alleen weet ik nu al dat ik die niet ga halen... Taalbeheersingquote:Op zondag 6 november 2005 18:27 schreef tonks het volgende:
Ik had ook moeten leren
Dit heet Chocolade flash, chocoladequote:Op zondag 6 november 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Doe mij ook zo'n ballon helium?
netjes gedaan remzzquote:Op zondag 6 november 2005 18:24 schreef Remzz het volgende:
Hoooi allemaar
Net kast kwijtgeraakt aan mede Fokker
[TK] Ikea kast
Wij ook maar je kan ooknogeens een 3e aanvragen en die wordt 99% va nde keren geaccepteerdquote:
Moet je 'm wel halen natuurlijk, anders heeft het nog geen zak zinquote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wij ook maar je kan ooknogeens een 3e aanvragen en die wordt 99% va nde keren geaccepteerd
True, true.quote:Op zondag 6 november 2005 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je 'm wel halen natuurlijk, anders heeft het nog geen zak zin
Ik ook nietquote:
Oh nee hoorquote:Op zondag 6 november 2005 19:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar als je het na 3keer nog neit haalt dan is het blijkbaar te moeilijk voor je lijkt me.
Maak jij je studie nou eerst maar eens af, met je grote snuitquote:
Sorry hoor, maar ik dacht meer dat jij iets in de technische richting had gedaanquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak jij je studie nou eerst maar eens af, met je grote snuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |