Nee kips leverworst, nou goed?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef tonks het volgende:
Is dat sportlife kauwgom?
De A60 (als handvuurwapen) was aan vervanging toe, vandaar. Ik ga niet voor ieder bierfeestje een hele fototas met EOS en weet ik wat voor zooi allemaal mobiliseren. Gewoon een powershotje aan boord, primaquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Cewl, dat wist ik niet
Verder kan ik begrijpen dat je 2 camera's hebt, maar waarom koop je er later nog een ander toestel bij, zonder dat die uitstekend veel beter is
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:56 schreef tonks het volgende:
jawelmaar is niks tegenover die van jou natuurlijk, heeft geeneens optische zoom!
We hebben em dan ook al een tijdje, was toen fuckin HIP!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Helemaal niet?? Da's wel dikke crap dan
een tijdje? Een jaar of 7?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef tonks het volgende:
[..]
We hebben em dan ook al een tijdje, was toen fuckin HIP!
die dame erbij kost extra hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
De Sony F717, ooit wil ik deze ook eens kopenDe specs boeien me amper, ik vind het uiterlijk gewoon enorm mooi
Jij zat gewoon naar die harde dikke tubus in het midden te kijken zonder op dat bloedgeile mokkel te letten??quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef Geqxon het volgende:
O ik zie nu pas dat er een dame opstaat
Wij niet hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo zo we zitten al bijna vol
Eeey Melaniequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zo zo we zitten al bijna vol
jeejquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Geqxon het volgende:
O en tonks, ik heb het streepje bij je naam maar weer weggehaald
En vandaag de hele dag diarreequote:Op zondag 6 november 2005 03:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb de hele dag pizza's en frituur troep gegeten
Erg lekker als je alleen voor de tv hangt met een paar consoles en wat vrienden
quote:Op zondag 6 november 2005 08:36 schreef tonks het volgende:
Ahh ik heb lekker winnie de pooh cornflakes, die mini koekjs doen het em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |