En total loss in 1 secondequote:
gewichtsverhouding voor en achter is 50 / 50, dus voor en achter even veel gewicht.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:56 schreef Chokeme het volgende:
Ik vindt auto´s zoals de enzo er eigenlijk ook best gevaarlijk uit zien. Superlaag en klein voorkantje en achter je een megazwaar motorblok. Klinkt niet fijn bij een frontale botsing![]()
Daarnaast wel een supervette bak uiteraard![]()
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn R1 ook, maar je hebt het zelf letterlijk in de (rechter)hand of je dat ook doet. Zo ook de rechtervoet van een (ex-)Enzo-rijder. En uiteraard je linker hersenhelft.
True, maar in NL word je in ongeveer 1000 stukjes gereten door de achterlijke paaltjes onder de vangrailquote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
[..]
Klopt als een bus, een R1 is ongeveer net zo snel als een Enzo (qua acceleratie tot de 200-250).
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maar vergeet niet, in een auto ben je eerder van god los dan met een motor![]()
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.quote:In een auto voel je je sneller veiliger dan op de brommer denk ik...
Ja ik ben bezig met me A, het is superleukquote:Op donderdag 3 november 2005 23:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Net andersom dus, de kick is op een bike veel groter (jij was toch bezig voor je A?)
[..]
Dat dan weer wel en als biker ben je je hier meer van bewust dan in een Enzo. Daarom laat ik me ook niet verleiden tot een stoplichtsprint.
En flitsers van voren levert je geen dure acceptgiro opquote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Wat je zegt klopt idd: eerder kick etc, op de motor wil je veel harder rijden dan in de auto...
maar natuurlijk. en dan precies op het gedeelte waar de stoelen van de bestuurder en passagier staan...quote:Op donderdag 3 november 2005 23:38 schreef MewBie het volgende:
Even voor iedereen die raar staat te kijken dat ie in 2en ligt, zulke auto's worden erop gemaakt uit elkaar te vallen, klinkt raar maar is wel zonet als met een F1 wagen. Die breken ook relatief makkelijk in 2en.
ABS zit ook op een aantal (toer)fietsen en heb ooit iets gelezen over airbags in een motorpak.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:33 schreef yup het volgende:
Bij de auto is die gevaar veel minder (met ABS/ESP/821821321783 airbags, dikke kooiconstructie etc.)...
Daar zou jij toch goed in moeten zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef Lucille het volgende:
Je zal de stukjes maar bij elkaar moeten zoeken
[afbeelding]
Paal. Van een verkeersbord. Links.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:53 schreef Oosthoek het volgende:
Deze kerel heeft ws gewoon een slipper gemaakt en is zijwaarts tegen een boom geknald. Anders valt zo'n auto echt niet op zo'n manier uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |