Ik dacht dat Joost haar gewoon reteirritant vond.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
Joost en Lieske zijn veel samen de laatste dagen.
Nu weer in de badkamer het kan toeval zijn maar
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
is er vannacht nog iets interessants gebeurd? of zijn ze na de test allemaal vroeg gaan slapen?
Ik heb de streamverslagen gelezen en zag dat er lekker gemasseerd is, maar daarna is iedereen gewoon gaan slapen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen allemaal!
is er vannacht nog iets interessants gebeurd? of zijn ze na de test allemaal vroeg gaan slapen?
Ik heb de streamverslagen gelezen en zag dat er lekker gemasseerd is, maar daarna is iedereen gewoon gaan slapen?
Misschien van gedachte veranderd zoals vele in dit forumquote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat Joost haar gewoon retraitant vond.
Ik heb ellelange discussies gehad met hun over hun theegewoontes. Die thee daar is gewoon smerig en erg sterk daarom doen ze er melk bij. Ze doen daar ook niet aan smaakjes. Ik drink alleen maar rooibos en jasmijn en earl grey, dat vonden ze maar raar allemaal. Maar op een gegeven moment waren de suiker en de melk op en konden ze geen thee meer drinken, toen zijn ze verslaafd geraakt aan rooibos, was heel komisch.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag in Engeland ook iedereen flink wat melk bij de thee doen: die hou je dus nooit warmlaat staan kokendheet. (en die melk is wel nodig als er in het hotel steeds 3-4 zakjes thee in je 1-persoonstheepotje zitten)
"serum" voor de huid die iets extra's nodig heeft, van Chantal.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Lieske smeert weer een of ander cremmetje op haar gezicht....![]()
Gaat ze er over heen plassenquote:
dan is dit het ideale moment voor een extra training van Iwanquote:Op donderdag 3 november 2005 11:03 schreef Mike1964 het volgende:
Ze hebben in ieder geval allemaal flink spierpijn...
ook goeiemiddag.. uh.. morgenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is dit het ideale moment voor een extra training van Iwan![]()
Mogguh trouwens
Wat ik wel eens gebruik is Cardiflor creme van vsm.... kan ik het beste tegen bij een droge huid.... en Nivéa is idd een kutmerk zoals Lieske dat altijd zegt!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"serum" voor de huid die iets extra's nodig heeft, van Chantal.
Als er serum op een creme staat reken dan maar op $$$$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |