wat doe jij nog op?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:58 schreef moemoe het volgende:
Saaierds
Lukt het leren?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leren voor mijn tentamens![]()
En jij?![]()
Jouw clown is engquote:Op donderdag 3 november 2005 04:03 schreef Nembrionic het volgende:
Mezelf verkneukelen aan mensen die voor tentamens moeten leren![]()
Ik surf een beetje en ben wat aan het Photoshoppen
Ja hequote:Op donderdag 3 november 2005 04:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He verdulle, wat naar nu.
Daar blijf je wakker van. Erg handig als je nog moet lerenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijf je wakker van. Erg handig als je nog moet leren
Die zitten in het fietsenhokquote:Op donderdag 3 november 2005 04:12 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik slaap ook al lang.
(Waar is Brennie met Nichthedick)?
Gut...ik van Pinoquote:Op donderdag 3 november 2005 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd nachtmerries van clowns![]()
Ik moet ineens denken aan een spelletje daar is ook zo'n clown op afgebeeld met allemaal auto's en dan moet je op elkaar schieten voor de ps2. Hoe heet het ook alweer...quote:
quote:
Link?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:19 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
Nickthedick moet zijn discussie met mij nog afmaken. Hij is bang geworden denk ik
![]()
Goed topic verder.
JAWEL WE GAAN DOORquote:Op donderdag 3 november 2005 05:20 schreef Nembrionic het volgende:
ik geloof niet echt dat het erin zit?
Met lerenquote:Op donderdag 3 november 2005 05:41 schreef Doderok het volgende:
[..]
naar waar?
of
met wat?
of
waar door?
nee danke, heb een autoquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Psssst, fiets kopen?
neit doer, for jauw, spesjale preis, we sijn matties weetjequote:
pizzaquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Net een pizza in de oven gedaan.
Je wou even je punt gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
.
Preciesquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je wou even je punt gemaakt hebben?
Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij, ???quote:
MEDE-landers he, medelandersquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Pssssssssssssssssst, dat zeggen Marokkanen toch...
Ok, maar Rob Oudkerk noemde ze KUT/Marokkanenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
MEDE-landers he, medelanders
Ja, KUTmedelanders jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar Rob Oudkerk noemde ze KUT/Marokkanen
En hij had gelijk
Ok, er zijn ook goeie maar 90% is KUT...
marokkaanse pubers zijn kut.. maar ja, nederlandse ook, alleen als die doordraaien gaan ze naar de EO-jongerendag, terwijl die marokkaantjes zich dreigen op te blazen voor 74 maagden ipv van hun best te doen er 1 te scoren in de plaatslijke kroegquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar Rob Oudkerk noemde ze KUT/Marokkanen
En hij had gelijk
Ok, er zijn ook goeie maar 90% is KUT...
We zien het wel, het zal wel iets met de berbercultuur te maken hebben, daar schijn je agressief van te worden of zoietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
marokkaanse pubers zijn kut.. maar ja, nederlandse ook, alleen als die doordraaien gaan ze naar de EO-jongerendag, terwijl die marokkaantjes zich dreigen op te blazen voor 74 maagden ipv van hun best te doen er 1 te scoren in de plaatslijke kroeg
Ik ken 2 aardige Turkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
We zien het wel, het zal wel iets met de berbercultuur te maken hebben, daar schijn je agressief van te worden of zoiets
Maar er zijn ook lieve Marokkanen hoor, ik ken er 1...
Turken zijn van nature relaxed, Marokkanen zijn meestal agressiefquote:
Ow ja, als de vrouw nee zegt schijnt de geit altijd ja te blaten idd ....quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Turken zijn van nature relaxed, Marokkanen zijn meestal agressief
En dat schijnt iets met de berbercultuur te maken hebben, iets met geiten ofzo...
Beter 1 geit in de hand dan 10 schapen in de luchtquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ow ja, als de vrouw nee zegt schijnt de geit altijd ja te blaten idd ....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef remlof het volgende:
ik ken zoveel lekkere marokkaanse dingen!maarja, die broers he?
Allah weet het beterquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef remlof het volgende:
ik ken zoveel lekkere marokkaanse dingen!maarja, die broers he?
vertel het ze dan! damnitquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Allah weet het beter
Maar dat is dus niet zo, niemand weet het beter dan ik...
turkse lekkere dingen ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:31 schreef remlof het volgende:
ik ken zoveel lekkere marokkaanse dingen!![]()
God bestaat niet, net als allah...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef Capa het volgende:
maar god is toch een oplichter?
hoe kan je de een nou met de ander vergelijken als ze allebei niet bestaan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
God bestaat niet, net als allah...
Nee, je ziet het verkeerd. Allah IS God, en aangezien die niet bestaat, bestaat Allah nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef Capa het volgende:
[..]
hoe kan je de een nou met de ander vergelijken als ze allebei niet bestaan?
Hans en Grietje bestaan toch ook niet...quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:43 schreef Capa het volgende:
[..]
hoe kan je de een nou met de ander vergelijken als ze allebei niet bestaan?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Allah IS God, en aangezien die niet bestaat, bestaat Allah niet![]()
Het is een gave hequote:
Niet zo slim inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef moemoe het volgende:
Waarom moet je nou juist dit topic kicken Paul?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |