wat doe jij nog op?quote:Op donderdag 3 november 2005 03:58 schreef moemoe het volgende:
Saaierds
Lukt het leren?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leren voor mijn tentamens![]()
En jij?![]()
Jouw clown is engquote:Op donderdag 3 november 2005 04:03 schreef Nembrionic het volgende:
Mezelf verkneukelen aan mensen die voor tentamens moeten leren![]()
Ik surf een beetje en ben wat aan het Photoshoppen
Ja hequote:Op donderdag 3 november 2005 04:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He verdulle, wat naar nu.
Daar blijf je wakker van. Erg handig als je nog moet lerenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar blijf je wakker van. Erg handig als je nog moet leren
Die zitten in het fietsenhokquote:Op donderdag 3 november 2005 04:12 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik slaap ook al lang.
(Waar is Brennie met Nichthedick)?
Gut...ik van Pinoquote:Op donderdag 3 november 2005 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd nachtmerries van clowns![]()
Ik moet ineens denken aan een spelletje daar is ook zo'n clown op afgebeeld met allemaal auto's en dan moet je op elkaar schieten voor de ps2. Hoe heet het ook alweer...quote:
quote:
Link?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:19 schreef SneakyNeaky het volgende:
[..]
Nickthedick moet zijn discussie met mij nog afmaken. Hij is bang geworden denk ik
![]()
Goed topic verder.
JAWEL WE GAAN DOORquote:Op donderdag 3 november 2005 05:20 schreef Nembrionic het volgende:
ik geloof niet echt dat het erin zit?
Met lerenquote:Op donderdag 3 november 2005 05:41 schreef Doderok het volgende:
[..]
naar waar?
of
met wat?
of
waar door?
nee danke, heb een autoquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Psssst, fiets kopen?
neit doer, for jauw, spesjale preis, we sijn matties weetjequote:
pizzaquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Net een pizza in de oven gedaan.
Je wou even je punt gemaakt hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
.
Preciesquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je wou even je punt gemaakt hebben?
Daar zet ik toch mijn vraagtekens bij, ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |