zegt er 1 watquote:
niks ziek...de enig die hier ziek is ben jij, om zomaar de badkamer binnen te stormen omdat je je zus dan naakt ziet(onder het mom van "ja maar ik wilde alleen maar checken of ze een clitpiercing had.)quote:
ze is 17. ik laat haar helemaal niet doen waar ze zin in heeft. ze heeft vrijheid zat bij ons thuis. en nu ook tijd zat, want die vriend gaat ze niet meer zien.quote:op maandag 5 december 2005 10:25 schreef joene het volgende:
[..]
zegt er 1 watjij heb helemaal geen 1 recht over haar man. laat dat meisje doen waar ze zin in heeft randdebiel.
je moet vooral zo doorgaanquote:op maandag 5 december 2005 10:31 schreef --hoolie-- het volgende:
niks ziek...de enig die hier ziek is ben jij, om zomaar de badkamer binnen te stormen omdat je je zus dan naakt ziet(onder het mom van "ja maar ik wilde alleen maar checken of ze een clitpiercing had.)
wat maakt dat nou uit man...als zij het lekker en / of geil vind..wat is jouw probleem dan???
volgens mij ben jij 1 of andere frusti die het niet kan hebben dat zijn kleine zusje al sex heeft of daar meer mee bezig is dan jijzelf....
nee jij bent lekker bezig .quote:
ik wil der nog wel even op inhaken hoor,.quote:
weet niet of ze m nog gaat zien. voor beiden is het verstandig geen contact met elkaar te zoeken, dat is zeker.quote:op maandag 5 december 2005 10:45 schreef vanilla het volgende:
ben jij nou werkelijk zo naief om te denken dat je zusje nu ook werkelijk haar vriend niet meer gaat zien en t leventje gaat leiden dat jij voor haar uitgestippeld hebt? jouw gedrag werkt alleen maar averechts. ze is 17 ffs, dan weet je langzaam wel wat je wilt en hoe je dat zult gaan krijgen.
als je mijn broer was zou ik je keihard uitlachen, serieus..
steun je zusje ook al ben je het niet eens met dr beslissingen. tenzij je natuurlijk de rest van je leven een afstandelijke relatie met je zusje erop na wilt houden, en gezien je felle reactie lijkt me dit niet helemaal wat je wilt, toch?
begon ik me ook al af te vragen.quote:op maandag 5 december 2005 10:45 schreef faceoff het volgende:
wat ik me idd wel afvraag is, is ts gelovig?
wat dan?? ga je mij ook bedreigen net zoals die vriend van je zusje...het arme kind.quote:
stoere man ben jequote:op maandag 5 december 2005 11:03 schreef --hoolie-- het volgende:
[..]
wat dan?? ga je mij ook bedreigen net zoals die vriend van je zusje...het arme kind.
misschien moet je haar eens dit topic laten lezen...geeft haar vast wel steun denk ik zo..
als ze leest dat niemand het met haar lichtelijk contactgestoorde frusti broer (die volgens mij echt op zijn eigen zus geilt) het eens is, dat moet zo'n meisje toch moed geven en inderdaad niet naar hem luisteren.
helaas voor haar heeft het zielig mannetje het ook nog aan pa en ma verteld...
weet je hoe ze jou 60 jaar geleden hadden genoemd??....nsb-er...een ander woord heb ik er niet voor...wat een zielig figuur ben jij zeg...ik heb echt te doen met je zus..
@zus van ts....als je dit leest...->> sterkte meid..en doe gewoon waar jij zin iin heb en laat je impotente infantile broer lekker een verkramping krijgen....lang leve de clitpiercing!!!
jij duidelijk niet,..quote:
vertel mij dan eens waarom ik stoer zou zijn???quote:
ben je een marokkaan ofzo?quote:op maandag 5 december 2005 10:19 schreef hunk het volgende:
[..]
het is mijn zus, ik heb alle recht daartoe.
hear hear!!quote:op maandag 5 december 2005 11:23 schreef oksel het volgende:
ze is 17, geen 13! en dan nog! ook zei heeft recht op privacy! ik zou als ik je zusje was een webcam op je kamer hangen, en capturen dat jij op haar slipjes aan het rukken bent, en dat eens even naar je klasgenoten & familie doorsturen..
hoe durf je.. sjonge jonge jonge jonge..! een badkamer binnen stormen. ik zou als vrouw zijn je ogen eruit gekrabt hebben! hoe haal je het in je hoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |