Dat is 10 cent teveel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef RM-rf het volgende:
al mijn [...] GroenLinks eraf:
[...] 33.00 + 17.10
Valt gunstig uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:
stijgers vd laatste politieke barometer van dit jaar:
PvdA +2
GroenLinks +1
D66 +1
en de dalers:
VVD -2
SP -1
Groep Wilders -1
Ik vraag me af of het verstandig was van de VVD om de PvdA af te zweren als coalitiepartner tenzij zij zelf de grootste worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef RM-rf het volgende:
sterker nog, een linkse meederheid wordt wel erg sterk, PVDA, GL, D66 en SP hebben 85 zetels, en 3 van die vier kunnen een kabinet vormen..
CDA en VVD hebben echter geen uitzicht op een meerderheidskabinet, tenzij bv zowel SP als D66 zouden willen meedoen (wat een erg zwak kabine zou zijn, welk hoogstwaarschijnlijk snel zou vallen)
die sterke groei van de linkse partijen, en dat deze zo duidelijk ten koste zou gaan van rechts, had ik niet verwacht ...
overigens, voor zover ik kan zien had niemand dat gezien, de PvdA heeft weinig inleg, sitethief zal bv nu wel zijn hoed opeten, die heeft een erg slechte deal gemaakt.
SP in een coalitie is al zeer onwaarschijnlijk, maar SP en D66 in 1 kabinet is al helemaal niet realistisch.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef RM-rf het volgende:
sterker nog, een linkse meederheid wordt wel erg sterk, PVDA, GL, D66 en SP hebben 85 zetels, en 3 van die vier kunnen een kabinet vormen..
CDA en VVD hebben echter geen uitzicht op een meerderheidskabinet, tenzij bv zowel SP als D66 zouden willen meedoen (wat een erg zwak kabine zou zijn, welk hoogstwaarschijnlijk snel zou vallen)
die sterke groei van de linkse partijen, en dat deze zo duidelijk ten koste zou gaan van rechts, had ik niet verwacht ...
overigens, voor zover ik kan zien had niemand dat gezien, de PvdA heeft weinig inleg, sitethief zal bv nu wel zijn hoed opeten, die heeft een erg slechte deal gemaakt.
Volgens mij heb jij het onderhand langer bijgehouden dan ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij deze een bedankje richting Sidekick voor het bedenken van spel en het lange tijd uitvoeren van de wijzigingen! Al met al een leuk initiatief.
Net voor de vermogenbelasting wordt geheven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:49 schreef zakjapannertje het volgende:
wanneer krijgen we trouwens onze dividendsuitkering?
na het zoet het zuur dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Net voor de vermogenbelasting wordt geheven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |