SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:46 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 60 is er..idd. Een stuk nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jou weer horen als ze een filler maken met enkel de kids en die tv-sul die nog op aarde hangenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bleach 60
Wel heel gedurfd om een hele aflevering maken zonder dat ook maar een seconde de hoofdrolspeler in beeld is. Dat bewijst nog maar eens hoe goed de serie is imo.
Of een filler met die belachelijke popquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wil jou weer horen als ze een filler maken met enkel de kids en die tv-sul die nog op aarde hangen
p.s. naruto![]()
Maak iig even een apart Bleach-topic aan... 't is inderdaad wel heel erg bleachy, hier...quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:45 schreef PDOA het volgende:
Jullie kunnen hier beter een Bleach topic van maken...
Done.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maak iig even een apart Bleach-topic aan... 't is inderdaad wel heel erg bleachy, hier...
Het komt van de manga "07-ghost" door Amemiya Yuki (author) & Ichihara Yukino (artist). Plaatje 005 komt trouwens uit volume 1 chapter 1.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef trance_fan het volgende:
Weet iemand misschien van welke serie dit plaatje komt??
http://www.yukimachi.com/gallery/gallery.html
Moet je wel nog effe het 5 de plaatje aan klikken (005).
Alvast bedankt.
Nieuw?quote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef classpc het volgende:
Nieuwe series die ik nu kijk: Midori No Hibi, Onegai Twins en Green Green tv.
Bevallen me alledrie wel goed.
Sorry, met nieuw bedoel ik dat ik ze nog niet kende.quote:Op maandag 12 december 2005 15:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nieuw?
Green Green TV en Onegai Twins zijn uit 2003, Midori No Hibi is uit 2004...
Onegai Twins is trouwens een spin-off van Onegai Teacher (die ik eigenlijk wel leuker vind dan Onegai Twins).
Volgens mij is het Excel Saga.quote:Op maandag 12 december 2005 14:25 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek een anime serie!
Ik heb de eerste aflevering gezien, dat gaat over een meisje, die werkt voor een meester, op een gegeven moment, steekt dat meisje over, en wordt ze aangereden, en dan wordt ze door een soort van portal, teruggehaald naar de meester, en dit gebeurd nog een paar keer.
Later moet ze iemand vermoorden, die een manga artist is![]()
Iemand ideeen?![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef summerscent het volgende:
[..]
Volgens mij is het Excel Saga.
ik heb de eerste 13 afleveringen op dvd (seizoen 1), maar de leverancier heeft zich vergist in de laatste 13 (seizoen 2 dus). Ik heb nu een of andere Clamp serie gekregenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:10 schreef H4ze het volgende:
Is hier btw iemand die Samurai Champloo compleet op dvd heeft? Vriend van me is ermee bezig (zijn 6 dvd's in totaal). Wil ze zelf ook errug graag hebben, maar 25 euro per dvd (4 eps per dvd)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |