Goedenmorgen Royquote:Op donderdag 10 november 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mmarsu? Die shit die je me gestuurd hebt klinkt best tof

Koffie tijdquote:

Thx, welke vind je het leukst?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mmarsu? Die shit die je me gestuurd hebt klinkt best tof

Geen idee nog eigenlijkquote:

Dana is beterquote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijkHeb ze alledrie nu 2 keer geluisterd. Ik trek het overigens niet te lang, zit nu weer te luisteren naar een liveset van Luna

Jaaahh!!! Die is tofquote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dana is beter![]()
Wat vind je van m'n ava![]()

Beter tochquote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
jij weet ook niet wat je wil he, eerst ds, dan psp nu weer ds

of je zet je horloge goedquote:Op donderdag 10 november 2005 07:33 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd teringlijers van de Arriva. Ik loop om 3 voor half 8 naar de bushalte toe, terwijl hij om 3 over gaat, zie ik die bus gewoon wegrijden daar. Beter gaan ze op tijd rijden gvd![]()
![]()
![]()

Jouw docent heeft weining smaakquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef RaymanNL het volgende:
YEs
Me site is beoordeeld
Alle punten een G
Eindoordeel een 8![]()
![]()
![]()

Mijn horloge staat sync aan het NOS.quote:

Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meerquote:

quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()

gast, ben je nu ook al feministisch aan het worden ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()

ga weg loserquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()

Neh... ligt eerder aan jou.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
ja, de sfeer is gedaald na jou rentree

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |