Thx, welke vind je het leukst?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mmarsu? Die shit die je me gestuurd hebt klinkt best tof
Geen idee nog eigenlijkquote:
Dana is beterquote:Op donderdag 10 november 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee nog eigenlijkHeb ze alledrie nu 2 keer geluisterd. Ik trek het overigens niet te lang, zit nu weer te luisteren naar een liveset van Luna
Jaaahh!!! Die is tofquote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dana is beter![]()
Wat vind je van m'n ava![]()
Beter tochquote:Op donderdag 10 november 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
jij weet ook niet wat je wil he, eerst ds, dan psp nu weer ds
of je zet je horloge goedquote:Op donderdag 10 november 2005 07:33 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd teringlijers van de Arriva. Ik loop om 3 voor half 8 naar de bushalte toe, terwijl hij om 3 over gaat, zie ik die bus gewoon wegrijden daar. Beter gaan ze op tijd rijden gvd![]()
![]()
![]()
Jouw docent heeft weining smaakquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef RaymanNL het volgende:
YEs
Me site is beoordeeld
Alle punten een G
Eindoordeel een 8![]()
![]()
![]()
Mijn horloge staat sync aan het NOS.quote:
Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meerquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()
gast, ben je nu ook al feministisch aan het worden ofzo..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()
ga weg loserquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Docenten, flikker toch eens één keertje op met mij constant af te kraken, nu is het niet leuk meer![]()
Neh... ligt eerder aan jou.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
ja, de sfeer is gedaald na jou rentree
hahahhahahaaquote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Neh... ligt eerder aan jou.![]()
hahahhahahaaquote:
Ook veel beter dan debielen die elkaar proberen af te kraken.quote:
Daar komen de meesten hier blijkbaar ook voor.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ook veel beter dan debielen die elkaar proberen af te kraken.![]()
het is toch een grof schandaal!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daar komen de meesten hier blijkbaar ook voor.![]()
DOOD aan hen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:38 schreef peristilius het volgende:
Of om een heel topic vol te baggeren.
Is jezelf doodverwensen ook een ban waard?quote:
Dat laat ik over aan de baggeraars hierzo.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is jezelf doodverwensen ook een ban waard?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:52 schreef mordradead het volgende:
nou, dat vind ik toch wel meevallen... vroeger was het echt, "rot op kutn00b" van 10 verschillende users tegelijk en dan zeiden ze iets terug en dan was het van "optyfen" en toen moest iedereen lachen
er zijn al wat users die zo nu en dan een post neerplanten als remchees en nog wel wat meer ofzo
Hihiquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |