Dan kom je op ¤525,- uit. zo te zien heb je dan inderdaad wel aardig goede sokken.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef Troel het volgende:
Op die site ook:
Thermosok Polarbear 2 paar
¤ 1,75 per paar
art.nr. 51604
Wel wat duurder, maar dan heb je ook en echte Thermosok met IjsbeerDus flink warm, en ook een goede pasvorm!
Wat ben ik overtuigend vandaag hè. Ik heb zeker een goede dagquote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef WarningSign het volgende:
Daar heb je wel een punt ja, nouja dan gewoon 1 paar goeie!
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over het overige geld. Ik zou zeggen alles naar De Goede Herder dit jaar en dan kunnen we volgend jaar eventueel (hoe spontaan) op zoek naar een andere stichting of doel voor een kerst-actie.
Op zich lijkt het me wel leuk om volgend jaar weer wat te doen.
Gezien hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Zie mijn laatste post op pagina 4 *
De oprichters wonen in Nieuw Vossemeer en dat blijkt in het westen van Brabant te zijn. Maaltijdverstrekking doen ze in Rotterdam.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:03 schreef Troel het volgende:
ElisaB, waar zit de Goede Herder?
Volgens mij heb ik daar overheen gelezen, had het al wel eerder gevraagd
Preciesquote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Google is your friend, maar ja dan kom ik alleen op fok terecht
Goeie tekst; zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:06 schreef Saabmobiel het volgende:
Whaaaa, echt waar?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag trouwens sjalen van fleece in het foldertje van Hans Textiel staan. 1,98 per stuk, 2e gratis.
Gezien; goedkoper heb ik ze de afgelopen week niet gezien. Ik ga bellen!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:08 schreef ElisaB het volgende:
Whaaaa, echt waar?
Kan die duitser van een paar dagen geleden niet leveren?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ik je al mailde: zelf maken moeten we alleen willen als het écht heel veel geld scheelt én je door zelf maken ook kwalitatief (in relatie tot de prijs) écht iets kunt toevoegen. Dat ziet er niet naar uit, dus ik denk dat we het idee van zelf maken met een gerust hart kunnen laten varen. We hebben het serieus bekeken, maar er is niet op te naaien tegen de industrie die ze met 10.000 per uur tegelijk uit de machine laat komen.
Bedankt voor het kijken in elk geval; het was de moeite van het overwegen waard
dan ben je dus 300 euro kwijt voor de sjalen, zeg 600 voor de sokken, is 900, hebben ze een feestmaal á 600 / 700 euroquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zag trouwens sjalen van fleece in het foldertje van Hans Textiel staan. 1,98 per stuk, 2e gratis.
Aan de telefoon en ze zijn aan het overleggenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Gezien; goedkoper heb ik ze de afgelopen week niet gezien. Ik ga bellen!
Jeah! Misschien nog wel goedkoper ookquote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aan de telefoon en ze zijn aan het overleggen
Nope, zijn antwoord heb ik al ergens in deel 3 gepost: hij heeft ze alleen gesorteerd (dus met wit, geel, roze, mintgroen, lichtblauw, etc).quote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan die duitser van een paar dagen geleden niet leveren?
We geven gewoon drie sjaals, die kunnen ze toch ook om hun voeten wikkelenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef WarningSign het volgende:
[..]
Ook goed dan worden het 2 sjaals en 1 paar sokken![]()
2 Sjaals & 2 paar sokkenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef WarningSign het volgende:
[..]
Ook goed dan worden het 2 sjaals en 1 paar sokken![]()
oh okee, jammer danquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, zijn antwoord heb ik al ergens in deel 3 gepost: hij heeft ze alleen gesorteerd (dus met wit, geel, roze, mintgroen, lichtblauw, etc).
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Troel het volgende:
[..]
We geven gewoon drie sjaals, die kunnen ze toch ook om hun voeten wikkelen
DOENDOENDOEN!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, update... de dame aan de telefoon was bijzonder vriendelijk. Ze gaat nu met het hoofdkantoor en magazijn bellen om te vragen of ze hieraan kunnen en mogen meewerken. Ik heb gezegd dat we er gewoon voor willen betalen (de prijs uit het krantje). De vraag is nu: willen ze deze aanbieding in een keer in de aanbieding gooien. Zeg maar...
Stel dat ze terugbelt... zo goedkoop en van deze kwaliteit heb ik ze in al die dagen nog niet gezien. En ik heb al een hele berg sites van mogelijke leveranciers bekeken.
Doen??
Retorische vraag hopelijk?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, update... de dame aan de telefoon was bijzonder vriendelijk. Ze gaat nu met het hoofdkantoor en magazijn bellen om te vragen of ze hieraan kunnen en mogen meewerken. Ik heb gezegd dat we er gewoon voor willen betalen (de prijs uit het krantje). De vraag is nu: willen ze deze aanbieding in een keer in de aanbieding gooien. Zeg maar...
Stel dat ze terugbelt... zo goedkoop en van deze kwaliteit heb ik ze in al die dagen nog niet gezien. En ik heb al een hele berg sites van mogelijke leveranciers bekeken.
Doen??
Ze hebben er wel lage prijzen maar ik vraag me wel af of de kwaliteit echt goed is. Voor die sjaal zou het nog wel kunnen, maar die sokken lijken me nix.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef ElisaB het volgende:
Doen??
Fleece dekentjes toch ? Lekker warmquote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
We kunnen ook aan dekbedden beginnen als de actie zo gestaag verder gaat
Zal ik zo even langs het lokale filiaal lopen van Hans Textiel?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Ze hebben er wel lage prijzen maar ik vraag me wel af of de kwaliteit echt goed is. Voor die sjaal zou het nog wel kunnen, maar die sokken lijken me nix.
Doenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zal ik zo even langs het lokale filiaal lopen van Hans Textiel?
Ik moet toch nog boodschappen doen en het is nog geen 5 minuten lopen.
Volgens mij zit er hier in de * stad* zo'n winkel, ik moet toch ff naar de drogist dan wip ik er gelijk ff binnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als je er maar 150 hoeft te betalen uiteraar doen..
Goedkoper kan niet, misschien wel een idee om even iemand naar de hans textiel te sturen om de kwaliteit na te kijken?
Ik heb gevraagd om de donkere, neutrale kleuren. Dus grijs, blauw en zwart.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[Mierenneukmode] Kleur? [/mierenneukmode]
Mamma-ElisaB is van de week speciaal op pad geweest om in de meest voor de handliggende winkels de fleece-sjaals te bekijken. Alles onder de 1,50 was nix, alles boven de 1,50 was goed. Alles van rond de 2,00 was zelfs prima volgens mijn (zeer deskundigequote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef Bakkioli het volgende:
Ze hebben er wel lage prijzen maar ik vraag me wel af of de kwaliteit echt goed is. Voor die sjaal zou het nog wel kunnen, maar die sokken lijken me nix.
Zomaar een gedachte van mij :quote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er ook voorstander van het bij 1 organisatie te houden. Mijn gedachten:We hebben De Goede Herder toegezegd te komen met sokken en sjaals. Die zijn nog niet gekocht en er is dus nog geen duidelijkheid over de kosten. De vraag is of er veel overblijft. Tot er spijkers met koppen zijn geslagen, kunnen we - als we voor een andere organisatie kiezen - deze geen enkele toezegging doen. Stel nou even dat er amper iets overblijft. Willen we daar dan een hele boel voor overhoop gaan halen en opnieuw organisaties gaan benaderen? Het wordt er niet overzichtelijker op. Stel dat er redelijk wat overblijft. Is het dan niet ook gewoon een lekkere gedachte om te weten dat De Goede Herder - met bijvoorbeeld een buslading soep en knakworsten - 'onze groep' ook in de wintermaanden nog kan voorzien van een warme hap?
Zomaar wat gedachten. Shoot zou ik zeggen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Zal ik zo even langs het lokale filiaal lopen van Hans Textiel?
Ik moet toch nog boodschappen doen en het is nog geen 5 minuten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |