Aha OKquote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Mamma-ElisaB is van de week speciaal op pad geweest om in de meest voor de handliggende winkels de fleece-sjaals te bekijken. Alles onder de 1,50 was nix, alles boven de 1,50 was goed. Alles van rond de 2,00 was zelfs prima volgens mij (zeer deskundige) moeder
Je hebt helemaal gelijk. Vanavond ga ik even met de FP- en weblogmensen in de slag over het nieuwe nieuwsberichtje of een update. Hierin gaan we dan een eind aan de actie aankondigen. Dit stond ook al ergens in deel 3 geloof ik. Er moet een moment zijn dat we een streep trekken en de balans gaan opmaken. Per slot van rekening moet het ook nog allemaal gekocht en gebracht worden en moet de stichting het verwerken!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef Bakkioli het volgende:
Zomaar een gedachte van mij :
Lijkt mij wel een goed plan als je aangeeft dat de inzamelaktie tot (bv) zondag loopt, er is nu genoeg geld voor zowel sokken als sjaals en nog wat te eten dusssssss missie is al geslaagd. Ook om het voor jou overzichtelijk te houden!
Maar zoals bovenaan staat, zomaar een gedachte van mij![]()
Dan lijkt zondag mij wat kort.. dan zou ik bijvoorbeeld woensdag pakken ofzoquote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Vanavond ga ik even met de FP- en weblogmensen in de slag over het nieuwe nieuwsberichtje of een update. Hierin gaan we dan een eind aan de actie aankondigen. Dit stond ook al ergens in deel 3 geloof ik. Er moet een moment zijn dat we een streep trekken en de balans gaan opmaken. Per slot van rekening moet het ook nog allemaal gekocht en gebracht worden en moet de stichting het verwerken!
De 300 is inclusief de marge!quote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef Ro�a� het volgende:
Ben je zeker omtrend die 300. Zo lullig als er 10 zonder sjaal zittenOf ga je met marge aanschaffen? (320/350)
Op zich zit hier ook wat in. Als mensen het morgen met de postbank overmaken heb je een kans dat het pas maandag op de rekening van ElisaB staat.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Dan lijkt zondag mij wat kort.. dan zou ik bijvoorbeeld woensdag pakken ofzo
Kan natuurlijk helemaal geen kwaad, dus graagquote:Op donderdag 3 november 2005 12:45 schreef Hik het volgende:
ElisaB, ik zag dat je op zoek was naar goedkope Fleece sjaals. Ik weet dat het Haags Straatnieuws twee jaar terug zulke sjaals had voor haar verkopers. Als je wilt kan ik wel even checken waar die vandaan kwamen...
Kwaliteit?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef ElisaB het volgende:
En dan nog wat anders: er is aangeboden...
300 paar Noorse sokken in de juiste maten voor 450,00 incl btw.
Wat denken we daarvan!
En als je er 600 neemt?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Wat denken we daarvan!
Noorse sokken, zijn dat van die warme?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef ElisaB het volgende:
Wat denken we daarvan!
kost dat?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef deedeetee het volgende:
* deedeetee is wezen inspecteren
Lekker dik en netjes gelockt, 30 x 1.60, niks mis mee hoor. Ik vind 't prima sjaals.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |