Daar weten ze ook niks. Ik vroeg nog eens een keer of MGS: TTS al players choice was, wisten ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
sk88ter, ik denk dat je het beste Nintendo kan mailen:
info@nintendo.nl of contact@nintendo.nl
nee, het eerste deel heette nintendo algemeenquote:
Dat eerste deel was ook een slowchatquote:Op donderdag 3 november 2005 08:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, het eerste deel heette nintendo algemeen
Roy, we moeten die OP nog afmaken![]()
ja, maar die heette nintendo algemeenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat eerste deel was ook een slowchat
Ok, maar dan vanaf volgende week. Heb nu mn laatste tentamen en dan ga ik ff een paar dagen nixenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, het eerste deel heette nintendo algemeen
Roy, we moeten die OP nog afmaken![]()
Slowchat = slowchatquote:Op donderdag 3 november 2005 09:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja, maar die heette nintendo algemeen![]()
Toppie Royquote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, maar dan vanaf volgende week. Heb nu mn laatste tentamen en dan ga ik ff een paar dagen nixen
maar toch wel mijn mooie OP plaatjes die er nu in staanquote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef Tomasso het volgende:
Deze dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle topics die over Nintendo gaan.
Sites die het Seal of Quality verdienen.
Een mooi plaatje
Ookquote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar toch wel mijn mooie OP plaatjes die er nu in staan![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Phantasia is kut
Nou.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Goldboy het volgende:
Japanners drinken geen Thee.
Och ja! Thxquote:Op donderdag 3 november 2005 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen werk je IGN lijst bij.
Ligt eraan waar je de game koopt. Online is hij te vinden voor 34 euro ofzo, op sommige plekken, dus dan krijg je het [N]Gamer abo voor 16 euro. Scheelt nog, maar toch. Je krijgt Mario Kart dan een tijdje na de launch namelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Goldboy het volgende:
Japanners drinken geen Thee.
Mario Kart DS samen met N-Gamer (1 jaar) is nu 50 Euro, evenveel als 't spel alleen. :/
Mag niet! Geen merknamen of commerciele dingen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
http://paskamer.postbank.nl/
misschien een leuk idee voor de nintendo liefhebbers? Je eigen pinpas met mario of whatever karakter je erop wilt hebben
Of een hele zwarte pas met een blauwe rev disc lade erop ofzo
Ik heb wel het volgende gedaan!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Roi het volgende:
[..]
Mag niet! Geen merknamen of commerciele dingen.
Dat ding is van EDGE dus dat heb jij niet gemaakt maar EDGE en dat mag dus niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel het volgende gedaan!
[afbeelding]
Dat is toch niet commercieel omdat hij nog lang niet uit is?
Alsof de postbank dat weetquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat ding is van EDGE dus dat heb jij niet gemaakt maar EDGE en dat mag dus niet.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Hoe zie jij dat dat precies diegene is van de Edge, dat kun je zo zelf maken. Zwart vlak, blauw lijntje, beetje blur, klaar.
Tofquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
misschien een leuk idee voor de nintendo liefhebbers? Je eigen pinpas met mario of whatever karakter je erop wilt hebben
Ik heb alleen geen Nintendo product gekozenquote:
Hoe kom je aan die linkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb een deel van een foto genomen die ik ooit gemaakt heb van mijn oranje Cube controller.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Nintendo product gekozen
Vergeef me
Daarnaast mag het niet
Een vraagje he, die website is van postbank zelf? Dat weet je zeker? Het is echt een actie van de postbank zelf?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Van een ander groot niet nader te noemen forum dat tenminste wel vooruit te branden is![]()
Oh ja, tering. Met al die berichten over al die pogingen tot phishing met Postbank enzo...quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een vraagje he, die website is van postbank zelf? Dat weet je zeker? Het is echt een actie van de postbank zelf?
paskamer.postbank.nlquote:inetnum: 145.221.0.0 - 145.221.255.255
netname: NL-ING-GROUP
descr: ING Groep
descr: Amsterdam
country: NL
admin-c: JB5965-RIPE
tech-c: RK37328-RIPE
tech-c: FS67566-RIPE
status: ASSIGNED PI
mnt-by: ING-MNT
source: RIPE # Filtered
person: Jan Bron
address: ING Groep NV
address: ITC/CT04
address: P.O. Box 1800
address: NL-1000 BV Amsterdam
address: The Netherlands
phone: +31 20 5767570
fax-no: +31 20 5767562
e-mail: jan.bron@mail.ing.nl
nic-hdl: JB5965-RIPE
person: Ronald Kingma
address: ING Groep
address: P.O. Box 1800
address: 1000 BV Amsterdam
e-mail: ronald.kingma@mail.ing.nl
phone: +31 20 563 7328
fax-no: +31 20 576 7562
nic-hdl: RK37328-RIPE
person: Florian Schneider
address: P.O. Box 1800, 1000BV Amsterdam, The Netherlands
phone: +31 20 57 67566
nic-hdl: FS67566-RIPE
Nep of niet? Volgens mij anders wel.quote:inetnum: 195.121.6.0 - 195.121.13.255
netname: NL-PI-CORE-SERVERS
descr: Platform-III
country: NL
admin-c: PT978-RIPE
tech-c: PT978-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: AS8737-MNT
remarks: Please mail security issues to: security@planet.nl
remarks: Please mail abuse issues to: abuse@planet.nl
role: Planet Technologies
address: Stationsstraat 115 (visit address)
address: P.O. box 3053
address: 3800 DB Amersfoort
phone: +31 30 6588612
e-mail: lir@planet.nl
nic-hdl: PT978-RIPE
admin-c: RH13540-RIPE
tech-c: RH13540-RIPE
tech-c: PFOR-RIPE
tech-c: NKOL-RIPE
remarks: For security & abuse issues see inetnum.
mnt-by: AS8737-MNT
alexonthebox.special01.satama.nl/quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef mordradead het volgende:
klik eens op die link die ik net postte.... dat is dezelfde site
paskamer.postbank.nlquote:ruzbeh@extrico:~$ ping alexonthebox.special01.satama.nl
PING alexonthebox.special01.satama.nl (195.121.11.23) 56(84) bytes of data.
Zelfde motherfucking server.quote:ruzbeh@extrico:~$ ping paskamer.postbank.nl
PING www.paskamer.postbank.nl (195.121.11.23) 56(84) bytes of data.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef DinoPK het volgende:
De link is afkomstig uit de huiskamer op GoT, waar mensen al de echtheid van de actie hebben gecontroleerd bij de postbank. Officieel is het een invite only actie, waar elke week weer wat mensen een emailtje over krijgen. Maar zo mond op mond doorgeven is ook toegestaan, goede reclame.
Ik geloof toch niet echt meer dat het nog echt is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef DinoPK het volgende:
De link is afkomstig uit de huiskamer op GoT, waar mensen al de echtheid van de actie hebben gecontroleerd bij de postbank. Officieel is het een invite only actie, waar elke week weer wat mensen een emailtje over krijgen. Maar zo mond op mond doorgeven is ook toegestaan, goede reclame.
Moet je IGN Insider voor zijn tochquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iederen hier eigenlijk een IGN collection lijst? Wie is jullie favo publisher en developer? Bij mij resp Nintendo en Square
Favored publisher: Nintendoquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iederen hier eigenlijk een IGN collection lijst? Wie is jullie favo publisher en developer? Bij mij resp Nintendo en Square
Alleen al om de site zou ik er niet iets kopenquote:
1 2 | <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> |
quote:Sony PSP
Op dit moment zijn er nog geen games en hardware aanwezig.
Release datum is nog niet definitief bekend.
Mail ons voor import spellen.
quote:Op maandag 7 november 2005 15:54 schreef peristilius het volgende:
Titel even gewijzigd in Nintendo algemeen, voor uitleg of vragen lees Feedback.
Hebben die belgen wel internet?quote:Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef Cerbie het volgende:
Het is een complot, de belgen komen eraan
Iwata is tofquote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
We gaan even aankijken hoe het gaat met dit topic, maar als er dingen worden gepost die ook wel in de andere Nintendo topics gepost kunnen worden dan gaat deze op slot.
Sorry guys
NEE!quote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
We gaan even aankijken hoe het gaat met dit topic, maar als er dingen worden gepost die ook wel in de andere Nintendo topics gepost kunnen worden dan gaat deze op slot.
Sorry guys
Bij mij wel?quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo wi-fi doet het niet in firefox
Refresh klikken (F5)?quote:Op maandag 7 november 2005 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Nintendo wi-fi doet het niet in firefox
Bronquote:[Multi] Nintendo gets Publisher of the Year and more
5:29 am - Ryan Cooper | Link to Individual Story
November 4th saw the prestigious London Hilton playing host to an exciting event in the gaming industry - The Golden Joystick Awards. In addition to scoring Publisher of the Year (a prestigous award in itself), Nintendo took home Portable Game of the Year for Mario 64 DS.
Other highlights included Resident Evil 4 (as many would suspect) scooping Game of the Year for GCN, while Zelda: Twilight Princess was honored with... The One to Watch for Xmas?
Your guess is as good as ours.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:19 schreef chibibo het volgende:
Roï, post eens een grote versie van je icon.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry guys
Ik ga het met mn NES doen, heb er toch twee. Ik weet alleen niet wat ik erop wil spuitenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:40 schreef sk888er het volgende:
Als ik een beetje geld heb ga ik ook mn snes opspuiten![]()
mijn lievelingstopic
![]()
ik=nintendo fanboy![]()
Ik weet zeker dat jij je puddingbuks er wel even op wil leegspuiten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga het met mn NES doen, heb er toch twee. Ik weet alleen niet wat ik erop wil spuiten
De NES levert zo'n 20 euro op als je een beetje mazzel hebt en je hebt de zapper (het pistool dus) erbij. Games een paar euro per stuk, afhankelijk van welke het is natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Sanne het volgende:
Mag ik hier een vraagje stellen? Ik heb nog twee 8-bits NESsen, waarvan 1 zelfs compleet met het pistool, en een gameboy.
Weinig spelletjes echter. Levert dat spul nog wat op? Iemand vertelde me laatst dat het goud waard was, maar hoeveel is dat dan? Paar tientjes ofzo op Ebay?
Helaas, doos zit er niet meer bij. Het is leuk twee tientjes, maar voor dat bedrag wil ik ze nog niet kwijt. Ze liggen niet in de weg. Thanks!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De NES levert zo'n 20 euro op als je een beetje mazzel hebt en je hebt de zapper (het pistool dus) erbij. Games een paar euro per stuk, afhankelijk van welke het is natuurlijk.
Heb je echter de NES nog in de doos zitten, dan mag je er wel 50 voor vragen
Lekker wijfquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef Tomasso het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2687866789001698114&q=nintendo
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=79451quote:I found this when I was cleaning out some of my old crap yesterday. It's a puzzle I got at a yard sale like 10 years ago. The object is to fit all the pegs into the cube, but it's pretty easy since one of the pegs is missing.. I used to have a clear plastic case for it that had the encircled nintendo logo. All it says is "Nintendo Pat. P" on the 1 side, and "Made in japan ©1969 by nintendo" in really small print on the 6 side.
http://forum.fok.nl/topic/794550quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
hey vraagje
aangezien er geen algemeen DS topic meer is vraag ik het hier maar: ik heb begrepen dat er een remake van de DS aan zit te komen? Enig idee wanneer dit is?
ahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[Nintendo DS 41] Hooked on Phoenix
ik een playstationtasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef Markster het volgende:
Ik heb een nintendo tas.
de nieuwe crazy frog?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/536/17kh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8585/28mx2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8104/31nl.th.gif]afbeelding][/URL]
De laatste is idd erg leuk. De 2e is vooral een flauwe screenshot. De eerste, agh, er is zoveel met GTA boxart gedaan, hij is geinig, maar niet super.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef speknek het volgende:
ImageShack heeft gewoon fok in de ban gedaan, gaat dus sowieso niet lukken, alhoewel de links nu wel werken. Vooral de laatste is tof.
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/536/17kh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8585/28mx2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/8104/31nl.th.gif]afbeelding][/URL]
je kan toch nog gewoon mijn server gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus?Ik heb nu gepost volgens de richtlijnen van imageshack
![]()
Ja, en FOK zelf natuurlijk, maar ik dacht, laat ik eens een keer deze gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan toch nog gewoon mijn server gebruiken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef outcast_within het volgende:
Op got in het gc topic zag ik dat ze een spel hadden gevonden op marktplaats. De verkoper verkocht er vier. 1tje was heel speciaal. Dat was de zelda limited edition en er waren er maar honderd van gemaakt. hij had nummer 97. Er stond een stikker op om het te bewijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Volgens mij heeft Reggie ooit gezegd dat Nintendo inderdaad een behoorlijke bankrekening heeft, om aan te geven dat niet alleen Microsoft een lange (financiele) adem heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:36 schreef outcast_within het volgende:
Wat hebben ze met die dikke winsten van vroeger gedaan? zit een gedeelte daarvan in een soort van oorlogspotje?
quote:A rarely-noticed Easter egg tying in with the console's SNES roots lies in the PlayStation's controller design. The four face buttons on the right (Circle, Square, Triangle, and X) seem to be based off the magic attack cast by the Magikoopas found in Super Mario World and Kamek in Super Mario World 2: Yoshi's Island. The spell consists of three spinning geometric shapes (a circle, a square, and a triangle) followed by a trail of sparks that appear X-shaped.
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikipedia, dat was ik vergeten te melden.quote:
Dat komt dan omdat het eerst een project was van Nintendo en Sony samen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikiepedia, dat was ik vergeten te melden.
En ach, zelfs zonder de symbooltjes op de knoppen is de PlayStation controller een schaamteloze kopie van de SNES joypad.
Ja maar Sony heeft de schouderknoppen uitgevondenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vergezocht, maar ik vond het wel een grappige theorie. De quote komt trouwens van Wikiepedia, dat was ik vergeten te melden.
En ach, zelfs zonder de symbooltjes op de knoppen is de PlayStation controller een schaamteloze kopie van de SNES joypad.
Verklaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Ja maar Sony heeft de schouderknoppen uitgevonden![]()
Dat was een uitspraak van onze favoriete user Gamedemonquote:
Ik hoop echt dat hij toen een grap maakte.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef Tomasso het volgende:
Dat was een uitspraak van onze favoriete user Gamedemon
Hey, het zou zomaar kunnen, Nintendo en Sony werkten wel samen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij toen een grap maakte.
volgens mij iedereen welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, dat soort verzamelstukken zou ik ook wel willen hebben
De vraag rijst nu, ga je er meer dan ¤250 voor neertellen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, dat soort verzamelstukken zou ik ook wel willen hebben
No fokking way. Daar kun je een console voor kopen. Het meeste dat ik tot nu toe uit heb gegeven aan een game was een boxed Final Fantasy voor de NES, helemaal compleet enzo. Dat was (geloof ik) 70 euro...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De vraag rijst nu, ga je er meer dan ¤250 voor neertellen?
Dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No fokking way. Daar kun je een console voor kopen. Het meeste dat ik tot nu toe uit heb gegeven aan een game was een boxed Final Fantasy voor de NES, helemaal compleet enzo. Dat was (geloof ik) 70 euro...
Wat een klootzak.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou ook huilen denk ik
http://www.youtube.com/watch.php?v=VMgQLw1rUWM
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou ook huilen denk ik
http://www.youtube.com/watch.php?v=VMgQLw1rUWM
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[[url=http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1137663211.6943.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif]afbeelding][/url]
Die heb ik ook! Als hij tenminste niet in puin ligt, want erg stevig was hij niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef philipnorth het volgende:
Enige oude Ninty meuk die ik heb is een zwarte opbergkoffer waar je je NES in kon zetten, compleet met gaatjes voor de kabels e.d.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Thomper het volgende:
Super Smash Bros. soundtrack door het New Japan Philharmonic Orchestra
OMG Rainbow Cruisequote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Thomper het volgende:
thnx, echt vetquote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef Thomper het volgende:
quote:Eurogamer: Have you played Xbox 360? What do you think of it as a machine?
David Yarnton: I've seen it, but I haven't played it to be honest. We've got one in the office and I've seen it in store. Some of our guys sit and I watch them play it. I was watching, I'm trying to think what the racing game was...
Nostalgie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
http://dvd.ign.com/articles/683/683333p1.html
Wie gaat hem halen!
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo UK heeft een Xbox 360 op kantoor staan:
[..]
Compleet interview, erg interessant![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62609
Koop er ff 1 dan, stuur je hem naar me opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG
Trouwens, die DVD's van Super Mario Bros. (met die tekenfilm afl.) die liggen hier voor ¤3.59 bij de kruidvat![]()
Metroid Prime misschien?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 07:36 schreef sk888er het volgende:
dat bericht op de frontpage over de revolution.
Krijg je er zo'n bericht op:
Door Zero2Nine - vrijdag 20 januari 2006 @ 23:57 - (0 - Normaal) quote FB
nu ik het echte plaatje zie: mooi maar niet nintendo achtig. Maarja het zal wel wennen als ie er een paar jaar staat is het net zo nintendo als de rest. Toch heeft het wel iets vreemds dat dat ding al eind dit jaar uit moet komen. Ik heb zo'n idee dat de grote klapper voor de gamecube nog niet gemaakt is (zoiets als Zelda 64), dat ding is voor mijn gevoel nog helemaal niet zo oud. Elke console heeft zijn klapper al gemaakt.
PSX : Metal Gear Solid;Gran Turismo, N64: Zelda 64, PS2: GTA Serie, XBOX:HALO, Gamecube: Zelda Wind Waker? Mario Sunshine? Luigi's Mansion? Pikmin? Mario Party 6? Metroid? Ik vind het een erg leuke console maar een echte knaller mis ik toch nog altijd op een of andere manier.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)m_guides/4369188.stmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Love Football, een 360 game:
[afbeelding]
quote:Qualifying star: The centre-half pairing of Gamba Osaka's Tsuneyasu Miyamoto and Yuji Nakazawa was solid throughout.
Hier ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Love Football, een 360 game:
[afbeelding]
Het is de naam van de game-Godquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hier ook.
Het is gewoon een voetballer met dezelfde naam!!!!
http://news.com.com/Is+Ti(...)52-2.html?tag=st.numquote:Another possible acquisition candidate for Cisco is Nintendo, the No. 3 game console maker in the U.S.
A stretch? Not really. Microsoft, which is emerging as a key competitor to Cisco in the home entertainment market, is already in this market with the Xbox 360. Gaming has already proved to be a strong application for broadband, so it makes sense that Cisco would want to own a game device to help drive more traffic on its network. With its popular GameBoy product, Nintendo would also provide Cisco an entree into the mobile-handheld market.
Het kan, maar erg vergezocht, en Nintendo is een niet makkelijk over te nemen bedrijf, gezien de hoeveelheid geld die ze hebben....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef mikando18 het volgende:
Gaat Cisco Nintendo overnemen?
[..]
http://news.com.com/Is+Ti(...)52-2.html?tag=st.num
quote:Toys "R" Us Shutters More Stores
Kmart Layoffs
January 11, 2006
Toy chain Toys "R" Us has plans to shutter or reconfigure 87 stores across the country. Twelve of the stores will be turned into Babies "R" Us outlets, but 75 of the affected outlets will be closed resulting in the elimination of about 3,000 jobs. Most of the stores will be closed by spring.
The move by the Wayne, New Jersey-based TRU toy chain, which used to be the nation's number one toy retailer, is a effort to further streamline its operations in the face of stiff competition from Wal-Mart, Target and other discounters. While toy discounting did not reach 2003 levels during the past holiday season, price-cutting (see "Wal-Mart Fires Opening Salvo in Holiday Price War") and a lackluster Christmas for most retail segments (only top-tier retailers like Neiman Marcus really prospered) put additional pressure on Toys "R" Us.
In July of 2005 a group of investors completed the purchase of Toys "R" Us for over $6 billion. Toys "R" Us is fighting back against increasing price competition by endeavoring to obtain as many "exclusive" products as possible and by shuttering its weakest stores. As of the middle of last year Toys "R" Us had 681 stores in the U.S. and 601 stores abroad.
Another troubled retail giant, Kmart, announced that it would be cutting an unspecified number of jobs at some of its 1,400 locations across the country.
Roy, wil je hier even te hulp schieten:quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toys 'R Us reclame: http://www.retrojunk.com/details_commercial/60/
Gamespot ign.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is de nintendo conference van de e3 2004 en 2005 te downloaden/bekijken?
[afbeelding]
Thanks
Animal Crossing gaat naar de 2 miljoen.....quote:01 PS2 Final Fantasy 7 DC - 392,000 / 392,000
02 NDS English Training DS - 242,000 / 242,000
03 PS2 Shin Onimusha - 226,000 / 226,000
04 NDS Brain Training 2 - 111,000 / 1,057,000
05 NDS Animal Crossing WW - 80,000 / 1,724,000
06 NDS Brain Training - 71,000 / 1,441,000
07 PS2 Ar Tonelico - 54,000 / 54,000
08 NDS Bleach DS - 36,000 / 36,000
09 NDS Mario Kart DS - 29,000 / 1,058,000
10 PS2 Winnig Eleven 9 Bonus Pack - 28,000 / 28,000
Ign is alleen voor insiders, gamespot kon ik hem niet vindenquote:
OMGquote:Op zondag 12 februari 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=85630&page=1&pp=50
Nintendo collectibles
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, bwahaha
Ook erg mooi:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Prachtigquote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, bwahaha
Ook erg mooi:
Het muziekje gaat zo.. la la la laalalala..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, bwahaha
Ook erg mooi:
Geen bijzonder nieuws dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef user_friendly het volgende:
er zijn al wel scans te vinden. geen echt nieuws helaas. zelda screens zijn oud, capcom geen concrete plannen voor revo, revo playtest van die demo's die ook al op tgs te spelen waren voor sommige mensen.
iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Gadverdamme zeg. Wtf zitten ze dan te hypen?
We gaan hier gewoon verderquote:Revolution topic kan wat mij betreft lekker dicht blijven tot GDC.
Had iemand iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen bijzonder nieuws dus![]()
Voorspelbaar![]()
quote:
Matig..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef user_friendly het volgende:
er zijn al wel scans te vinden. geen echt nieuws helaas. zelda screens zijn oud, capcom geen concrete plannen voor revo, revo playtest van die demo's die ook al op tgs te spelen waren voor sommige mensen.
Haha geweldigquote:Op maandag 20 februari 2006 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Te koop bij LikSang voor 15 dollar ex verzenden. Ze hebben ook de Mario versie. Ik twijfel
Edit voor Speknek: Het is een muis voor je PC
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...]
Tuurlijk wel, een gameboy kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
[..]
Hopelijk worden de Gameboy versies beschikbaar voor download op Revolution anders zal ik ze nooit kunnen spelen.
Achter de TV gamen is lekkerder.quote:
Tuurlijk. Ik sla de Gamecube niet eens over. Ik hoop dat ik nog een Gamecube heb tegen de eind van de maand. Het schiet namelijk niet op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]Ga je wel een Revolution kopen dan?
![]()
Of je koopt een GBAquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Achter de TV gamen is lekkerder.Maar dat is inderdaad ook een optie. Ik kan ook gewoon een emulator downloaden en achter de PC spelen, maar dat is niet leuk.
[..]
Tuurlijk. Ik sla de Gamecube niet eens over. Ik hoop dat ik nog een Gamecube heb tegen de eind van de maand. Het schiet namelijk niet op.
Wat voor mp3 speler zit erin?quote:
Volgens mij t binnenwerk van zo'n simpel 256 MB dingetjequote:
Schitterend! tot aan het einde toe spannendquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6590364564874563352&q=mario%20race
Eén van de spannendste wedstrijden die ik ooit gezien heb
Lijkt me behoorlijk saaiquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:05 schreef timbob het volgende:
http://jobsearch.monsterboard.nl/getjob.asp?JobID=40228479&AVSDM=2006%2D02%2D28+05%3A18%3A00&Logo=1&brd=1&cy=NL&lid=787&lid=782&q=english&sort=rv&vw=d
Voor als iemand nog werk zoekt
quote:Viewtiful Joe is terug! De in rood spandex gehulde held bezoekt ditmaal niet alleen de GameCube in Red Hot Rumble, ook op de DS schittert hij in een gloednieuw avontuur, Double Trouble! genaamd. In de eerste [N]Gamer van 2006 werpen wij onze kritische blik op deze beide games... en natuurlijk op talloze andere titels! Met name voor de Nintendo DS verschijnen weer diverse boeiende games, met de online sprookjessim Animal Crossing: Wild World voorop. Maar ook Phoenix Wright: Ace Attorney, Super Monkey Ball: Touch & Roll en Resident Evil: Deadly Silence zijn interessant te noemen. Bovendien vertellen we je alles over het nieuwe jasje van de DS - de fraaie DS Lite -, ontrafelen we de geheimen van Metroid Prime: Hunters én praten we je bij over het hoe en wat rond Nintendo's online service in de nieuwe rubriek Wi-Fi Connection Hotspot. Voor de GameCube staan onder meer een review van het populaire straatvoetbalspel FIFA Street 2 en een preview van Sonic Riders op stapel. GBA-bezitters kunnen zich verheugen op besprekingen van de klassieke RPG Tales of Phantasia en de komische platformer Alien Hominid. Naast ruim vijftig (!) nieuwe games wordt er in deze [N]Gamer ook wat dieper ingegaan op gouwe ouwe titels: in Best of NES zetten we de tien beste games voor het Nintendo Entertainment System op een rij en in Retro staat de gelauwerde beat-em-up Street Fighter II centraal. Een exclusief interview met de makers van de WarioWare games en de terugkeer van [N]Stuff maken dit overvolle nummer compleet. Nieuwe abonnees kunnen profiteren van fikse kortingen op Animal Crossing: Wild World en Phoenix Wright: Ace Attorney. [N]Gamer #1/2006 verschijnt op 2 maart 2006. Klik hieronder op "meer..." om de volledige inhoudsopgave te kunnen zien. Vragen of opmerkingen? Mail de redactie: inbox@ngamer.nl.
automatisch verlengd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik weet niet of ik hem nog krijg
M'n halve jaar zal wel voorbij zijn
half jaar? Jaar abo tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik weet niet of ik hem nog krijg
M'n halve jaar zal wel voorbij zijn
6 nummers tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo sterrencatalogus - half-jaar-ding geloof ik
/edit
hope so.
quote:Geschiedenis van Nintendo
Het begin
-1889
-Naam: Marufuku Company
-Speelkaarten.
-1907 naams verandering: Nintendo Koppai, wat betekeng : OVER GELEVERD AAN DE HANDEN VAN DE HEMEL
Begin jaren 70:
-Speelkaarten stoppen, beginnen met produceren speelgoed.
-Speelgoed: Ultra Hand, een grijphand voor kinderen
-Groot succes, later meer speelgoed
Eind jaren 70
-Begin video games
-Opkopen bowling banen, werden lichtpistool galerijen
-begin jaren 80 100 % games
Begin jaren 80
-Game and watch
-twee schermige spel computer
-donkey kong, mickey, popeye
1983-1990
-Nes/Famicom
-Super Mario Bros.
-wereld wijd 70 mlj keer verk
1989-1998
-Gameboy, opv. G&W
-Super Mario land
-Tegenwoordig:
- GBP, GBC, GBA, GBA SP GB M samen meest verkochte spelcomputer ooit
-180 mlj
1990
-SNES
-Super groot succes Japan: mensen sliepen voor de deur
1995
-N64
-Goed verkocht, onder andere door SM64
-eerste 3D console
-bevat het beste spel: Z: OOT
2001:
-Gamecube
-grote kans in console ware, maar niet gelukt
Nu/toekomst:
-NDS
-NDS lite
-Rev
-GBM
Dat is natuurlijk het doel van de hele presentatie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb morgen een presentatie over de geschiedenis van Nintendo, en misschien vinden jullie het ook wel interessant om het te lzen, het zijn enkel wat korte steek woorden, uiteraard smeer in de hele klas daarme een revo en een DS lite aan aan het eind
[..]
je bent wel de eerste die het nieuws hoort enzoquote:
Heel erg stoerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:10 schreef timbob het volgende:
[..]
je bent wel de eerste die het nieuws hoort enzo
Bovendien, hoe stoer is het om te zeggen dat je voor Nintendo werkt?
Ziet er leuk uitquote:
quote:
Wavebird Wireless Controller (Platinum) (Nintendo) (For GameCube™)
Nintendo Mouse: Goomba (Banpresto)
Super Mario Bros. Keychain with Sound - Super Mario (Nintendo)
Nintendo Famicom Remote Controlled Figure Series 2: Mario (Banpresto)
Nog nooit gezien, maar lijkt me geweldigquote:I am the producer of the DVD line of DiC titles at Shout! Factory, beginning with the recent COPS: The Animated Series. For the past couple of days, I've been going around the net researching Captain N: The Game Master, because I will, in fact, be producing it for OFFICIAL release (so, PLEASE stop any and all bootlegging you may be working on) later in the year.
I'd like to clear up a few things that I've noticed posted here and a couple of other sites. For starters, Shout! isn't owned by Sony. Sony is our distributor, so for a small percentage, Sony stocks retailers with our product. Shout! Factory is owned by Richard Foos (the founder of Rhino), his brother Garson, and Bob Emmer.
Secondly, regarding Captain N's masters...
I'm dealing with DiC even as I write this and the masters are in excellent condition. There's virtually NO difference between a production master and a broadcast master when you're dealing with animation. The major difference is that a broadcast master has several minutes of black where the commercials should be. Therefore, the masters I'm working with look as good as any that were "destroyed" when Disney took over.
I'm actually in the process of putting together a list of possible special features. While the lists I receive from people are in no way guaranteed extras-- because as people have mentioned, Captain N isn't a show on which most companies can spend a LARGE amount of money and expect a return--, I would very much like to hear what the fans are looking for.
If you're interested in throwing out suggestions, please do so here. Do not email me, as I'm working on far too many projects to look and answer a ton of emails from fans. But I assure you, as you can witness in other forums around the web, that I will check back and respond here OFTEN.
Thanks in advance and tell all your friends that the Captain's finally coming to DVD!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar lijkt me geweldig
quote:MMaRsu If I Ain't Gonna Be Part Of The Greatest, I Gotta Be The Greatest Myself zegt:
wat is een gamecube
Alice - Wat zeggen anderen? Zeg 'pssst' zegt:
De GameCube is de 4e (de Gameboys niet meegerekend) in een zeer succesvolle serie van door Nintendo uit gebrachte spelcomputers consoles.
MMaRsu If I Ain't Gonna Be Part Of The Greatest, I Gotta Be The Greatest Myself zegt:
wat is een xbox
Alice - Wat zeggen anderen? Zeg 'pssst' zegt:
De Xbox is een spelcomputer van Microsoft.
Simon "Have no fear, Simon Belmont is here" Belmont, ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
wat een lief berichtje ^-^ simond belmond enzo toch
Whaha, goed topic!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef outcast_within het volgende:
Neem een engels forum: gooi daar een NL PU bericht neer.
En je krijgt een best grappig topic. Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen. Maar click toch maar
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=89880&page=1&pp=50
[afbeelding]
@degene boven mij. Idd niet nog een keer kijken. Kan alleen maar tegenvallen
Niet miyamoto beledigen hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Deed me denken aan deze gast
[afbeelding]
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef speknek het volgende:
Wij hebben toch wel de guitigste Japanners van de drie spelcomputers hoor.
Die tweede. Frederick Raynal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Onze held is onderscheden![]()
En mijn held ook![]()
Bron: http://www.ndomain.nl/text.php?id=5594
Coole fotoquote:
jah Roy, komt allemaal door die kut TTquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom bernie, we gaan hier slowchatten totdat hetXbox
SC topic weer weg is
Ik mag ook wel meedoen he?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom bernie, we gaan hier slowchatten totdat hetXbox
SC topic weer weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |