Daar weten ze ook niks. Ik vroeg nog eens een keer of MGS: TTS al players choice was, wisten ze niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
sk88ter, ik denk dat je het beste Nintendo kan mailen:
info@nintendo.nl of contact@nintendo.nl
nee, het eerste deel heette nintendo algemeenquote:
Dat eerste deel was ook een slowchatquote:Op donderdag 3 november 2005 08:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, het eerste deel heette nintendo algemeen
Roy, we moeten die OP nog afmaken![]()
ja, maar die heette nintendo algemeenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat eerste deel was ook een slowchat
Ok, maar dan vanaf volgende week. Heb nu mn laatste tentamen en dan ga ik ff een paar dagen nixenquote:Op donderdag 3 november 2005 08:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, het eerste deel heette nintendo algemeen
Roy, we moeten die OP nog afmaken![]()
Slowchat = slowchatquote:Op donderdag 3 november 2005 09:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja, maar die heette nintendo algemeen![]()
Toppie Royquote:Op donderdag 3 november 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok, maar dan vanaf volgende week. Heb nu mn laatste tentamen en dan ga ik ff een paar dagen nixen
maar toch wel mijn mooie OP plaatjes die er nu in staanquote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef Tomasso het volgende:
Deze dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle topics die over Nintendo gaan.
Sites die het Seal of Quality verdienen.
Een mooi plaatje
Ookquote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar toch wel mijn mooie OP plaatjes die er nu in staan![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Phantasia is kut
Nou.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Goldboy het volgende:
Japanners drinken geen Thee.
Och ja! Thxquote:Op donderdag 3 november 2005 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou zeggen werk je IGN lijst bij.
Ligt eraan waar je de game koopt. Online is hij te vinden voor 34 euro ofzo, op sommige plekken, dus dan krijg je het [N]Gamer abo voor 16 euro. Scheelt nog, maar toch. Je krijgt Mario Kart dan een tijdje na de launch namelijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Goldboy het volgende:
Japanners drinken geen Thee.
Mario Kart DS samen met N-Gamer (1 jaar) is nu 50 Euro, evenveel als 't spel alleen. :/
Mag niet! Geen merknamen of commerciele dingen.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
http://paskamer.postbank.nl/
misschien een leuk idee voor de nintendo liefhebbers? Je eigen pinpas met mario of whatever karakter je erop wilt hebben
Of een hele zwarte pas met een blauwe rev disc lade erop ofzo
Ik heb wel het volgende gedaan!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef Roi het volgende:
[..]
Mag niet! Geen merknamen of commerciele dingen.
Dat ding is van EDGE dus dat heb jij niet gemaakt maar EDGE en dat mag dus niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel het volgende gedaan!
[afbeelding]
Dat is toch niet commercieel omdat hij nog lang niet uit is?
Alsof de postbank dat weetquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat ding is van EDGE dus dat heb jij niet gemaakt maar EDGE en dat mag dus niet.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Hoe zie jij dat dat precies diegene is van de Edge, dat kun je zo zelf maken. Zwart vlak, blauw lijntje, beetje blur, klaar.
Tofquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
misschien een leuk idee voor de nintendo liefhebbers? Je eigen pinpas met mario of whatever karakter je erop wilt hebben
Ik heb alleen geen Nintendo product gekozenquote:
Hoe kom je aan die linkquote:Op donderdag 3 november 2005 22:18 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb een deel van een foto genomen die ik ooit gemaakt heb van mijn oranje Cube controller.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen Nintendo product gekozen
Vergeef me
Daarnaast mag het niet
Een vraagje he, die website is van postbank zelf? Dat weet je zeker? Het is echt een actie van de postbank zelf?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef DinoPK het volgende:
Van een ander groot niet nader te noemen forum dat tenminste wel vooruit te branden is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |