Trieste reactie SCH...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Grappig dat je bedankt wordt terwijl je volgens mij geen zak hebt uitgevoerd, altijd een grote bek had tegen users en zelden iets zinvols of constructiefs had te melden.
Ik ben blij dat je weg bent![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef ErnestD het volgende:
ook weg
Goeie kloon zegquote:Op woensdag 2 november 2005 23:28 schreef ErnestD het volgende:
ook hier niet
wij zijn tenminste on-topic hè golfertquote:Op woensdag 2 november 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
Kan dit gewoon een bedanktopic voor DG blijven.
Wil je hem niet bedanken, ook prima, maar post hier dan niet en laat verdere zooi achterwege.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef laffer het volgende:
je moet dat gespuis hier een beetje tot de orde roepen![]()
misschien moet ik dan hier wat vaker posten!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Jij bent nog een lief watje vergeleken bij al die lieve usertjes hier in VBL.
Je past er prima tussen, qua ontdeugenheid.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef laffer het volgende:
misschien moet ik dan hier wat vaker posten!![]()
ik ga voor de vbl-ban, die heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je past er prima tussen, qua ontdeugenheid.
Wanneer zout jij eens op?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Grappig dat je bedankt wordt terwijl je volgens mij geen zak hebt uitgevoerd, altijd een grote bek had tegen users en zelden iets zinvols of constructiefs had te melden.
Gelly zet het zelfs op zijn CV.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:13 schreef bofneger het volgende:
Grappig dat mensen ivm prive-aangelegenheden hun moderaties niet meer kunnen doen. Alsof het een echte baan is![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelly zet het zelfs op zijn CV.
Ok bedankt voor je inzet en succes met de privezakenquote:
Geen idee, maar hij wist eens op Fok! vol trots te melden dat de blauwe maandag die hij mod is geweest hier een plek heeft op zijn CV.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:15 schreef bofneger het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op welke functie solliciteert hij dan?
Nee hoor.quote:
Kun je je wat meer op die knopjes van vrouwen richten.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kun je je wat meer op die knopjes van vrouwen richten.
Daar konden sommige tere zieltjes anders niet tegenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Jammer dat je weg gaat, vind het wel wat hebben, een mod met een grote bek
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:40 schreef DIGGER het volgende:
Tere zieltjes moeten verbrand worden.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n vier maanden.
DG aanpakken mènnekequote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, nu alweer weg?
Jammer, vond het wel wat hebben, zo'n rebelse mod
Om 0:00 uur gaat zowel dit topic, als het welkomstopic voor het Eendje weer richting het archief.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
Hoe lang moeten we die Bossche Bol nog bedanken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |