Gelijk alle joden topics op slot gooien!quote:
Die zijn alleen maar beterquote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Succes!
Wel jammer dat je een PSV'er bent.
Golfert, als je voor iedereen een nattedroomkloon aanmaakt, doe voor mij dan ff een Katja-kloonquote:
krap aan volgende keer kunnen we Suijk verwachten. dan zijn er bij mij nog 22 wachtenden voor Uquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
ik wil graag iedereen danken voor de stemmen destijds Wie wordt de nieuwe Mod? Deeltje 2!
*kuch* het begint nu pasquote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef golfer het volgende:
0:00 uur geweest, ontgroening is voorbij.
luister eens fuckhead!!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
slotje?
verschil is de 11 topics die ik normaal maak met een ontgroeningquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
Dit nieuwe modje kwam vandaag tot 63 ontgroeningstopics, maar had natuurlijk de pech dat er wat echt voetbal op de TV was vanavond.
-Vaduz- kreeg er destijds 74 voor zijn kiezen.
ik word altijd zooooooquote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef laffer het volgende:
luister eens fuckhead!!
je sluit een topic noooooit af met een vraagteken!![]()
dat roept weer antwoorden op.....
hoi bluezzquote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik word altijd zooooooals je zo praat
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Het lag er wel vrij dik bovenop, maar toch welkom en succes natuurlijk!
wat let je ga gerust doorquote:Op donderdag 3 november 2005 05:14 schreef appelsientje het volgende:
Eindelijk eendje is mod![]()
Jammer dat ik de ontgroening heb gemist.. maar goed je kan ook niet alles hebben tenslotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |