Dank je... Herinner je je die emotionele toespraak nog, van Rodney King?quote:
You're welcome.... maar ik ken die toespraak niet sorry..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je... Herinner je je die emotionele toespraak nog, van Rodney King?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef peaceman het volgende:
Joy Division
uhhh...nee?!?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
wyc die van jou is dat de Andreas breuklijn?
Stadsjongenskoor Oldenzaal?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, hoe heten ze ook al weer?
wel een koor?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze zijn meer van het platteland
Ja, ik ben een beetje in de war. Heb jij nog een hintje bij jouw plaatje dat je zelf probeert te raden?quote:
Ja toch? Bwennie?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Tokay het volgende:
Mannenkoor Karrenspoor?
hehe tnxquote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef wyccie het volgende:
Hee Bullpit....deze is voor jou: [afbeelding]
Jammer hijs al geraden. Wilde net de hint geven dat ze allemaal zongen..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje in de war. Heb jij nog een hintje bij jouw plaatje dat je zelf probeert te raden?
ehhh... jah.... uhhh.... ja hoor!quote:
Nee, dus ik weet m niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is toch geen lekker ding? Toch?
Echt niet neequote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is toch geen lekker ding? Toch?
O zie je! Hij is er net met z'n hoofd tegenaan gelopenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
is dat witgrijze spul ook haar?
Hij mag wel uitkijken met zn zwarte trui, die wordt zo met dat leunen ook wit. Of hij moet graag een witte trui willen hebben, maar die had hij dan beter kunnen kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O zie je! Hij is er net met z'n hoofd tegenaan gelopen![]()
![]()
Misschien hadden ze die niet meer in zijn maatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken met zn zwarte trui, die wordt zo met dat leunen ook wit. Of hij moet graag een witte trui willen hebben, maar die had hij dan beter kunnen kopen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef BwennieBren het volgende:
Wyc is het een zangert, uitvinder, muziekschrijvert, tekenaar, musicus, kunstenaar.... hondentrimmer wellicht
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef Berkery het volgende:
Martin Gore
dat zou kunnen ja, net als jouw nieuw te willen kopen onderbroeken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die niet meer in zijn maat
Ik kijk wel graag naar Davequote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Berkery het volgende:
* Berkery luistert de laatste tijd veel Depeche Mode, maar kijkt er liever niet naar
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatstquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Volgende lekker ding kan geplaatst worden!
Ja die was liefquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatst![]()
Dat was een kinderfoto toch? Da's hooguit schattig. Ik ben geen pedoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatst![]()
Hooguit schattig? Ik was een wolk van een baby. Vrouwen smolten bij mijn aanblik, zelfs de norse oude tandarts van verderop in de straat riep "wat één prachtige kaakpartij"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was een kinderfoto toch? Da's hooguit schattig. Ik ben geen pedo![]()
Ik moet toegeven het is inderdaad een hele mooie foto. * had beloofd ook nog eentje te posten, maar had niet bedacht dat ik geen scanner had... ik moet maar even bedenken hoe ik het anders kan doenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hooguit schattig? Ik was een wolk van een baby. Vrouwen smolten bij mijn aanblik, zelfs de norse oude tandarts van verderop in de straat riep "wat één prachtige kaakpartij"![]()
Dat is later nog behoorlijk misgegaan met mij![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hooguit schattig? Ik was een wolk van een baby. Vrouwen smolten bij mijn aanblik, zelfs de norse oude tandarts van verderop in de straat riep "wat één prachtige kaakpartij"![]()
Je zou er natuurlijk een foto van kunnen maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven het is inderdaad een hele mooie foto. * had beloofd ook nog eentje te posten, maar had niet bedacht dat ik geen scanner had... ik moet maar even bedenken hoe ik het anders kan doen
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zou er natuurlijk een foto van kunnen maken.
Nee.....niks van dat allesquote:Op woensdag 2 november 2005 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die foto iemand die met Idols, Soundmix-show of Starmaker van doen heeft gehad?
Yep ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes he Wyccie....![]()
Nee, hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef pos het volgende:
Corina Peeze?
Ja dat zou idd kunnen, top idee brotherquote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je zou er natuurlijk een foto van kunnen maken.
Je hebt ook nog niet-normale bajesfoto's van jezelf? Dat je met een Katrien Duck-masker op op je mugshot staat of zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef BwennieBren het volgende:
Maar je vroeg toch of ik ooit wel eens normaal op de foto stond? Ik ben op zoek gegaan en heb een normale bajesfoto van me gevonden.
De gevangenis zit vol onschuldige mensenquote:Let wel, ik was wel een boef maar goed, die opsluiting was niet gegrond
Ik kan die kindefoto's van jullie niet meer vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
De gevangenis zit vol onschuldige mensen![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Inderdaad
[afbeelding]
Daar zit er een!
Nee, ik laat me niet zo makkelijk aanhalenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef wyccie het volgende:
Ben je nog veel in je wangen geknepen?
Dat is de normale tijd voor mij, maar ik doe er dan ook bijna de hele dag over om wakker te worden.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
.. en je was er al zo vroeg uit en nog zo helder nu.
Wat een lieverdquote:Op woensdag 2 november 2005 21:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Inderdaad
[afbeelding]
Daar zit er een!
Ja, ik zit nu nog steeds in mijn pyamaquote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de normale tijd voor mij, maar ik doe er dan ook bijna de hele dag over om wakker te worden.
Mijn moeder zei altijd.... Bren teon je nog klein was en je in bed lag dan kon ik je wel opvreten. En als je dan wakker was en de boel weer eens sloop dan had ik spijt dat ik het niet gedaan had...quote:
Jazeker.....de dame op de foto is een bekende dartsterquote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef wyccie het volgende:
Dartfanaat heb je nog een hint?
Aan je ogen is te zien dat je daar ook al weer van plan was wat te ondernemenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef BwennieBren het volgende:
Mijn moeder zei altijd.... Bren teon je nog klein was en je in bed lag dan kon ik je wel opvreten. En als je dan wakker was en de boel weer eens sloop dan had ik spijt dat ik het niet gedaan had...
All in good time. Naar Pyl en Treinhomo ben ik ook benieuwdquote:Nu een babyfoto van Diaan en Pos en Wyc en Brother
Toch Scrut?
Ja.......quote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef pos het volgende:
Een russische he?
Dat heb ik dan weer niet, ze zien me al aankomen op het werk.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, ik zit nu nog steeds in mijn pyama
Die heb ik hier niet liggen, maar als ik weer eens bij mijn ouders ben zal ik een kijken of ik er eentje kan scannen. Als ik het niet vergeet natuuurlijk.quote:Nu een babyfoto van Diaan en Pos en Wyc en Brother
Toch Scrut?
Hee Bwen...ik heb de mijne geplaatst hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 21:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu nog steeds in mijn pyama
[..]
Mijn moeder zei altijd.... Bren teon je nog klein was en je in bed lag dan kon ik je wel opvreten. En als je dan wakker was en de boel weer eens sloop dan had ik spijt dat ik het niet gedaan had...
Nu een babyfoto van Diaan en Pos en Wyc en Brother
Toch Scrut?
Ik weet het ook, maar ik kan alleen niet op haar naam komen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja.......
Jij weet wie het is, he?
Ja mijn ontsnapping uit het gevangquote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan je ogen is te zien dat je daar ook al weer van plan was wat te ondernemen
[..]
Ik ken dat gevoel.......gebeurt me meer dan eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet het ook, maar ik kan alleen niet op haar naam komen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
@ dartfanaat
Is het die Anastasia?
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:41 schreef pos het volgende:
[..]
Hee Bwen...ik heb de mijne geplaatst hoor
Nog steeds zo...zo rozequote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zooo lief en mooie jurk ook! Zo... zo... roze!
Scrut kan zo gauw die van jou niet vinden, welk topic stond ie nou?
Nou? In deze.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef BwennieBren het volgende:
Scrut kan zo gauw die van jou niet vinden, welk topic stond ie nou?
Heb je nu meer of minder haar scrut?quote:
Nee, oke.....haar achternaam is inderdaad lastig.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik niet hebben kunnen gokken![]()
Ik volg de toernooien wel, maar daar laten ze bijna niets van de vrouwen zien. Daar komt bij dat ik liever naar de PDC kijk dan naar de BDO.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:52 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Nee, oke.....haar achternaam is inderdaad lastig.
Maar iedereen die het darten een beetje volgt "kent" Anastacia wel....
grapjasquote:Op woensdag 2 november 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
zit jij nou rechts of links Pos?
Zoveel laten ze nu ook weer niet zien van de PDC.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik volg de toernooien wel, maar daar laten ze bijna niets van de vrouwen zien. Daar komt bij dat ik liever naar de PDC kijk dan naar de BDO.
Inderdaad, dat is jammer want daar zitten wel de betere darters.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zoveel laten ze nu ook weer niet zien van de PDC.
Gelukkig zend SBS nog wat uit........
die discussie ga ik graag met je aan.....ben het niet met je eens!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is jammer want daar zitten wel de betere darters.
Kunnen we doen, maar volgens mij heeft dat geen zin, we komen er waarschijnlijk toch niet uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:04 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
die discussie ga ik graag met je aan.....ben het niet met je eens!
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef brother52 het volgende:
Witte Veder?
Bruine Veder danquote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Daar is-ie wat te bruin voor.
Darten en baby's een gevaarlijke combinatie![]()
Ah, meneer doet dus aan carnaval.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat meneer, hoewel wel afkomstig uit de West-Indies, geen Indiaan is.
Volgens mij is het voor deze meneer alle dagen feest.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, meneer doet dus aan carnaval.
we kunnen het ook een keer gezellig over Darts hebben hoor......quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar volgens mij heeft dat geen zin, we komen er waarschijnlijk toch niet uit.
Lijkt me een beter idee, alleen volg ik het de laatste tijd niet echt meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
we kunnen het ook een keer gezellig over Darts hebben hoor......![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
Als ik nou meer baby of kleuter foto's had van de RJP-ers dan had ik...
[afbeelding]
Nou ja dat dus....
hebbe, hebbe, hebbe!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Er was nog eentje geplaatst. Die van Berkery!
Ik ben nog bezig, maar mn pc werkt niet helemaal goed mee, hoop zsm eentje te kunnen plaatsen. Ik heb wel gezien dat mn mooiste blootfoto nog bij mn ouders ligt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
Als ik nou meer baby of kleuter foto's had van de RJP-ers dan had ik...
[afbeelding]
Nou ja dat dus....
1 post boven jequote:
Wacht maar tot mijn foto erbij staat, dan valt het ineens zwaar tegenquote:
Ja hequote:
Je ouders hadden geen fototoestel? Je bent opgegroeid tussen de apen? Fotografie m,oest nog uitgevonden worden?quote:
Weer zo'n goed plan!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef BwennieBren het volgende:
Wellicht kan het onze nieuwe OP zijn voor 2006 toch?
Het fototoestel weigerde spontaan zodra iemand mij als baby wilde fotograveren. Niet rouwig omquote:Op woensdag 2 november 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ouders hadden geen fototoestel? Je bent opgegroeid tussen de apen? Fotografie m,oest nog uitgevonden worden?
Van iemand met een Fok!naam als jij verwacht ik eigenlijk dat-ie de meneer op mijn plaatje wel zou herkennen.
In bad?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
nou komt ie, maar de kwaliteit laat flink te wensen over.... maar ik heb nog even voor een evt. andere foto..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
nou komt ie, maar de kwaliteit laat flink te wensen over.... maar ik heb nog even voor een evt. andere foto..
[afbeelding]
Beetje onscherpquote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
Dezequote:
The most powerful man in reggaequote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
Heb geen idee scrut...
leuk!quote:
Post je babyfoto en ik stop je erbijquote:
Mo' powahfull than a rude boyquote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Post je babyfoto en ik stop je erbij
@Scrut Jimmy Cliff?
zal wel eens kijken...misschien lukt het welquote:Op woensdag 2 november 2005 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Post je babyfoto en ik stop je erbij
@Scrut Jimmy Cliff?
No manquote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
Peter Tosh?
Desmond Dekker?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mo' powahfull than a rude boy![]()
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No manPeter was a rudeboy too. My man made the riddim
Bob is RIPquote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Bob is het toch echt niet....
quote:
That's the magic of music...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor 'm nu anders Burnin' & Lootin' zingen![]()
Helaas helaas helaas...quote:
deez is veel beter!!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]top hoor. zelfs die foto van mij is beter geworden. Trouwens het is geen zeep wat ik eet maar heb een washandje in mn mond.
sorry moest even alles afsluiten hier wat pc betreft.. alles liep vast.. ik heb nog een foto... kijk maar welke het leukst is.
[afbeelding]
De originele foto is kleiner (wel de helft) hoor, maar ik weet niet hoe ik de foto kleiner kan krijgen. Ik heb ooit een programmaatje gehad, maar die heb ik niet meer. Welk programma gebruiken jullie?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die foto is op ware grootte.
Erger nog: Ik wilde heel graag maar mocht niet van mijn oudersquote:Op woensdag 2 november 2005 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas helaas helaas...![]()
ik had hem graag weleens live willen zien.
Er is iemand heel bang dat er gepraat gaat worden volgens mij. Unu?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef dartfanaat het volgende:
las zojuist dat er vanavond weer een liquidatie in A'dam heeft plaatsgevonden. Het is wel raak.....
ow jij had zelfs gekund... ow wat frustrerend lijkt me dat. Al kan ik het me van je ouders wel weer voorstellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Erger nog: Ik wilde heel graag maar mocht niet van mijn oudersIk was 13 volgens mij.
![]()
Geen idee. Ik heb een scanner, druk op "aan" en doe vervolgens precies wat er op de grijze schermpjes staat.quote:
Okay, ik kijk wel een keertje bij DIG daar kan ik vast wat vinden. Kan ik meteen wat foto's verkleinen en mijn fotoboek aanvullen...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een scanner, druk op "aan" en doe vervolgens precies wat er op de grijze schermpjes staat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
Art garfunkel
Welterusten Peacemanquote:
Ook na het opzoeken zei het me helemaal niets......quote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs "Scratch" als bijnaam/tussenvoegsel zegt jullie niets?Peaceman
Het zal vast een owja worden.... maar schaam me toch een beetje als reggaefanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs "Scratch" als bijnaam/tussenvoegsel zegt jullie niets?Peaceman
Gerrie Knetemannquote:
quote:
Alweer??? Djeez..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:25 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb het helaas moeten opzoeken. En nee......ook nu geen "OWJA........"
las zojuist dat er vanavond weer een liquidatie in A'dam heeft plaatsgevonden. Het is wel raak.....maandag, vanmorgen, en nu vanavond
Staat er alquote:Op woensdag 2 november 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]interessante informatie.
Ik ga ook mn bed opzoeken en zie morgen de nieuwe compilatie van BB wel... slaap lekker voor straks
Nog even snel gekekenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Alweer??? Djeez..
Ga ff nieuws lezen...meanwhile aub Diaan, deze beter?
[afbeelding]
[..]
Staat er alIig welterusten
Niet toen ik er nog woonde 100 jaren geleden toen was het pais & vreequote:
Een vastgoedhandelaar met, zo las ik elders, connecties met Hingst en Mieremet.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Niet toen ik er nog woonde 100 jaren geleden toen was het pais & vree, but yeah WTF is Kees Houtman dan? Nooit van gehoord
Ja lees het net... tsja, ze zullen allemaal wel wat op hun kerfstok hebben. Vraag is echter wat voor crimies krijgen we hiervoor terug. Neem aan dat het geen "cleaners" zijn of hoe heet dat... sort of Batman maar dan zonder pak.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vastgoedhandelaar met, zo las ik elders, connecties met Hingst en Mieremet.
Ik denk dat dit acties zijn in opdracht van mensen die al aan de top zitten, ze verdedigen hun positie.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja lees het net... tsja, ze zullen allemaal wel wat op hun kerfstok hebben. Vraag is echter wat voor crimies krijgen we hiervoor terug. Neem aan dat het geen "cleaners" zijn of hoe heet dat... sort of Batman maar dan zonder pak.
Ik vrees het ook, als ik ook vrees voor die mensen uiteraard.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit acties zijn in opdracht van mensen die al aan de top zitten, ze verdedigen hun positie.
Sliep ff op de bank..heb ik iets gemist?quote:
Een liquidatie in me ouwe dorp...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:14 schreef pos het volgende:
[..]
Sliep ff op de bank..heb ik iets gemist?![]()
Ben benieuwd in welke straat dat was...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Een liquidatie in me ouwe dorp...
http://www.nu.nl/news/619(...)rd_in_Amsterdam.html
Johan Braakensiekhofquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef pos het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke straat dat was...
Johan Braakensiekhof in Osdorp volgens AT5, ligt tussen de Plesman en de Pieter Callandlaanquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef pos het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke straat dat was...
ff opgezocht...en het is hier niet zover vandaan...quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Johan Braakensiekhof in Osdorp volgens AT5
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=12387
Volgens mij ligt hij d'r niet meer hoor Pos dus doe geen moeite om te kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef pos het volgende:
[..]
ff opgezocht...en het is hier niet zover vandaan...
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij d'r niet meer hoor Pos dus doe geen moeite om te kijken![]()
ohhhh erg ben ik he?
Welterusten meis, ik ga ook zo stoppen en film kijken denk ik... iig tot morgen!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:30 schreef pos het volgende:
[..]nee hoor Bwen ik doe geen moeite...ga slapen, moet weer vroeg op
![]()
![]()
Ja de echo van die knallen waren zo intens dat ik ze pas 3 uur en een kwartier later hoorde, dus ik dacht ik fiets ff langsquote:Op donderdag 3 november 2005 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos kan er snel heen fietsen en een ooggetuigeverslag doen bij AT5. "Ja, ik heb niet zoveel gezien, ik lag net te slapen maar werd wakker van 5 of 6 knallen"
Ik wilde het nèt verbeteren, pyl.quote:
quote:
Gewoon ... ik schud ze uit mn mouw....quote:Op donderdag 3 november 2005 09:41 schreef Tokay het volgende:
Diaan, waar haal je ze toch altijd weer vandaan?
Há, dat rijmt!
ja en nee... wel schrijfster maar geen kinderboekenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef pyl het volgende:
Dat moet haast wel een kinderboekenschrijfster zijn........
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:52 schreef pyl het volgende:
Een Duitse mevrouw?
Nee joh!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
Een Belgische mevrouw?
Daar wonen ook vrouwen hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:54 schreef pyl het volgende:
Nee joh!
Ik sluit me aan bij pyl.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef pyl het volgende:
Gokje op Marianne Frederikson.
Goed gokjequote:Op donderdag 3 november 2005 09:57 schreef pyl het volgende:
Gokje op Marianne Frederiksson.
Ja, goed van mij, hè? Ik probeer me aan te passen. En nog maar een:quote:Op donderdag 3 november 2005 10:09 schreef Tokay het volgende:
Nou nou, wat een glamourous plaatje!
Yes, my dear, you're absolutely right; spot on. Good gracious, how absolutely fascinating, by Jove.quote:Engelse mevrouw?
Hmmmmm....... dat niveau bereik ik nooit, natuurlijk.quote:
Zeker niet, inderdaad.quote:Delia Smith is het zeker niet, hè?
Überhaupt wel, inderdaad.quote:Is het überhaupt wel een tv-mevrouw?
Au.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:26 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm....... dat niveau bereik ik nooit, natuurlijk.
Je zit op het goede spoor. Voor de goede orde merk ik op:quote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw ziet er een beetje uit als een royalty-verslaggeefster....![]()
De Engelse tegenhanger van Maartje van Weegen, zoiets.
Tssssssss..........quote:Ze is wel heel tuttig, zeg.
Die foto met dat bloemenmandje!![]()
En dan te bedenken dat mevrouw een paar jaar geleden nog tot meest sexy vrouw van de UK werd verkozen..... Nu is daar niet veel voor nodig (quote:Op donderdag 3 november 2005 10:39 schreef Z het volgende:
Sorry hoor Pyl, maar haar kapseltje doet haar nogal tuttig overkomen. Presenteert ze een talkshow-achtig iets?
quote:was born on 9 September, 1972.
She studied English at Oxford University and then worked in the press offices of former Labour Party leaders Neil Kinnock and John Smith before moving into broadcasting.
's first job in TV was presenting Talk TV on satellite with Paul Ross and Sacha B now better known as Ali G.
Nine months later,presented Meridian's evening news programme, and within a year, she moved to Carlton's London Today and London Tonight, as well as their political programme Seven Days.
In November 2000joined the BAFTA award-winning Sky News, but two years later, when Sophie Raworth left to become co-presenter of the BBC's Six o'clock News,
stepped into her role, presenting BBC’s Breakfast alongside Dermot Murnaghan. She gets up before 4.00am and arrives at work by 4.30am to be ready for the 6.00am start.
has developed a new string to her bow. She and her dancing partner, Brendan Cole won the first series of Strictly Come Dancing, watched by seven million viewers.
Subsequently it was announced thatwould co-host, with Bruce Forsyth, the second series of the dancing show.
However she is still happy to be seen as a newscaster. When she was named newscaster of the year in March 2005 at Tric (Television and Radio Industry) Awards, she said:
"Despite all the sequins and other exciting things I have done this year, I'm so thrilled to still be considered a newscaster."
Dat is Dancing With The Stars, maar dan de Engelse variant.quote:
Tja, daar stond ik ook van te kijken. Wist ik niet.quote:
Beestachtig!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Gellius het volgende:
Hoe zijn de plaatjes hier vandaag?
O dat gaat best, waarde Gellius.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Gellius het volgende:
Hoe zijn de plaatjes hier vandaag?
Heb inmiddels m'n bericht aangepast.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Bill ..........
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heb inmiddels m'n bericht aangepast.
Bill Smitrovich!
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:43 schreef Z het volgende:
Michael Gross.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef Z het volgende:
Nog zo'n tv vader ...
En Tokay gaat er met de prijzen vandoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:48 schreef Tokay het volgende:
Ja, Robin Thicke. Daar heb ik een cd van.
Het is Alan Thicke.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah een van mijn favo acteurs! Joe Mantegna!
Joan of Arcadia zeker? Al een tijdje niet meer gezien.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
(hij speelt in een van m'n favo serie's)
Jij mag niet meer raden......J. of A. is dat jaquote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joan of Arcadia zeker? Al een tijdje niet meer gezien.
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Berkery het volgende:
Bob Saget?
Nee, da's Jane Wiedlinquote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Is uiterst rechts Gloria Estefan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |