Dank je... Herinner je je die emotionele toespraak nog, van Rodney King?quote:
You're welcome.... maar ik ken die toespraak niet sorry..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je... Herinner je je die emotionele toespraak nog, van Rodney King?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef peaceman het volgende:
Joy Division
uhhh...nee?!?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:36 schreef BwennieBren het volgende:
wyc die van jou is dat de Andreas breuklijn?
Stadsjongenskoor Oldenzaal?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, hoe heten ze ook al weer?
wel een koor?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze zijn meer van het platteland
Ja, ik ben een beetje in de war. Heb jij nog een hintje bij jouw plaatje dat je zelf probeert te raden?quote:
Ja toch? Bwennie?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Tokay het volgende:
Mannenkoor Karrenspoor?
hehe tnxquote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef wyccie het volgende:
Hee Bullpit....deze is voor jou: [afbeelding]
Jammer hijs al geraden. Wilde net de hint geven dat ze allemaal zongen..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje in de war. Heb jij nog een hintje bij jouw plaatje dat je zelf probeert te raden?
ehhh... jah.... uhhh.... ja hoor!quote:
Nee, dus ik weet m niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is toch geen lekker ding? Toch?
Echt niet neequote:Op woensdag 2 november 2005 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is toch geen lekker ding? Toch?
O zie je! Hij is er net met z'n hoofd tegenaan gelopenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
is dat witgrijze spul ook haar?
Hij mag wel uitkijken met zn zwarte trui, die wordt zo met dat leunen ook wit. Of hij moet graag een witte trui willen hebben, maar die had hij dan beter kunnen kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O zie je! Hij is er net met z'n hoofd tegenaan gelopen![]()
![]()
Misschien hadden ze die niet meer in zijn maatquote:Op woensdag 2 november 2005 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken met zn zwarte trui, die wordt zo met dat leunen ook wit. Of hij moet graag een witte trui willen hebben, maar die had hij dan beter kunnen kopen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef BwennieBren het volgende:
Wyc is het een zangert, uitvinder, muziekschrijvert, tekenaar, musicus, kunstenaar.... hondentrimmer wellicht
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef Berkery het volgende:
Martin Gore
dat zou kunnen ja, net als jouw nieuw te willen kopen onderbroeken.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien hadden ze die niet meer in zijn maat
Ik kijk wel graag naar Davequote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef Berkery het volgende:
* Berkery luistert de laatste tijd veel Depeche Mode, maar kijkt er liever niet naar
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatstquote:Op woensdag 2 november 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Volgende lekker ding kan geplaatst worden!
Ja die was liefquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatst![]()
Dat was een kinderfoto toch? Da's hooguit schattig. Ik ben geen pedoquote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs al een foto van mezelf geplaatst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |