abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 15:14:43 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32149492
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Morthill het volgende:
nu moet die batterij dan wel langer mee gaan dan 10 uur want anders is het gewoon slecht.
Reken maar uit hoeveel langer die meegaat

2200 / 1800 = 1.2 keer zo lang
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32149494
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

Bron?
Bron! Veel plezier ermee!
  donderdag 10 november 2005 @ 15:15:48 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_32149529
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bron! Veel plezier ermee!
quote:
Shipment of 10 Million Units
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_32149538
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef P-Style het volgende:
Te vroeg? Hoezo te vroeg? Ze hebben 10 miljoen PSP's verkocht en ik mag aannemen dat een deel daarvan tochwel bij tevreden klanten terecht is gekomen. Maar waarom in vredesnaam klagen als ze een nieuwe accu releasen?! De ontwikkelingen staan niet stil en door de jaren heen zullen ze hun product blijven verbeteren, net zoals ze met hun vorige consoles hebben gedaan.
Het is niet zo zeer klagen eerder kanttekeningen zetten bij de werkwijze van Sony. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze verbeterde batterij nieuw is en een jaar geleden nog niet bestond.
Maar met deze nieuwe batterij zou de PSP toch ook op zijn maximale cpu snelheid kunnen gaan draaien of moeten we eerst wachten op een cpu-pack.
quote:
Valt wel mee hoor. Sony is echt niet heilig ofzo, maar dit is gewoon gezeur om helemaal niks!
Ik dacht dat Sony heilig voor je was zo komen je posts soms over maar dat is dan een verkeerde perceptie van mij
pi_32149623
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Reken maar uit hoeveel langer die meegaat

2200 / 1800 = 1.2 keer zo lang
Nuttig -.-, breng dan geen accu uit. Das toch wel 45min - 1h.30min extra. Als ik daar zo over denk kan ik me gewoon niet voorstellen dat het zo werkt. Maar ja, het gaat over 2200mAh. dus het zal wel.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32149662
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Morthill het volgende:
Wat had je liever gezien, dat Sony de PSP nu pas uit bracht in Japan?? En dan dus pas in mei volgend jaar in Europa. Als ze dat hadden gedaan had je hier zitten zeuren over Sony's slechte marketing strategie omdat ze zo'n achterstand hebben op de NDS.
Ze hadden het moeten uitbrengen op het moment dat de PSP af was en in de markt kon worden gezet zonder gebreken daarbij doel ik met name op het scherm en dat de PSP niet op zijn maximale cpu snelheid draait.
Je kunt dan moeilijk beweren dat ze een systeem hebben gelanceerd wat af is.
quote:
1 jaar na een release een nieuwe accu is niks mis mee wat mij betreft. Betekend dat het nog flink wat ontwikkeltijd kostte en Sony de consument niet wilde laten wachten, en ¤40 is best redelijk, nu moet die batterij dan wel langer mee gaan dan 10 uur want anders is het gewoon slecht.
Langer dan 10 uur, dat lijkt me wel heel lang. Ik vraag me ook wel af wat de levensduur van deze nieuwe accu is.
pi_32149700
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze hadden het moeten uitbrengen op het moment dat de PSP af was en in de markt kon worden gezet zonder gebreken daarbij doel ik met name op het scherm en dat de PSP niet op zijn maximale cpu snelheid draait.
Je kunt dan moeilijk beweren dat ze een systeem hebben gelanceerd wat af is.
[..]

Langer dan 10 uur, dat lijkt me wel heel lang. Ik vraag me ook wel af wat de levensduur van deze nieuwe accu is.
Langer dan 10 uur lijkt me niet onredelijk. Vliegen van Amsterdam naar Tokyo duurt 11.5 uur (afhankelijk van de wind), ik wil dan toch niet hebben dat halverwege de vlucht mijn PSP leeg is.
pi_32149745
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:21 schreef Morthill het volgende:
Langer dan 10 uur lijkt me niet onredelijk. Vliegen van Amsterdam naar Tokyo duurt 11.5 uur (afhankelijk van de wind), ik wil dan toch niet hebben dat halverwege de vlucht mijn PSP leeg is.
Het zou mooi zijn maar is het geen ijdele hoop wat betreft deze nieuwe batterij?
pi_32149834
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shipment gedoe.
Jij denkt dat de helft nog in de winkels ligt? Voor het einde van dit jaar zijn die 10 miljoen PSP's echt wel verkocht hoor.
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
Het is niet zo zeer klagen eerder kanttekeningen zetten bij de werkwijze van Sony. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze verbeterde batterij nieuw is en een jaar geleden nog niet bestond.
Maar met deze nieuwe batterij zou de PSP toch ook op zijn maximale cpu snelheid kunnen gaan draaien of moeten we eerst wachten op een cpu-pack.
De batterij is niet nieuw, maar hij is wel pas sinds kort in massaproductie genomen. En wat die CPU betreft. Vanaf de eerste aankondiging van de PSP was al duidelijk dat de CPU "scalable" is. Dat zie je wel vaker bij handheld apparaten. Maar volgens mij zijn er nu ook al wel games die de CPU (om bepaalde momenten) maximaal belasten. En als dat niet zo is, dan is het leuk om te weten dat de games over een aantal jaren meer CPU gaan gebruiken.
quote:
Ik dacht dat Sony heilig voor je was zo komen je posts soms over maar dat is dan een verkeerde perceptie van mij
Dat ik geen Sony-hater ben (in tegenstelling tot anderen op dit forum) betekent niet dat ik ze heilig vind ofzo. Voor zover ik weet heb ik ze nog nooit opgehemeld.
pi_32150088
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn maar is het geen ijdele hoop wat betreft deze nieuwe batterij?
wat betreft sony kun je mss het beste zeggen, maar goed, hij zal idd niet zo lang mee gaan tenzij je hem gebruikt als MP3 speler, en daar heb ik mijn nano voor.
pi_32150095
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef P-Style het volgende:
De batterij is niet nieuw, maar hij is wel pas sinds kort in massaproductie genomen. En wat die CPU betreft. Vanaf de eerste aankondiging van de PSP was al duidelijk dat de CPU "scalable" is. Dat zie je wel vaker bij handheld apparaten. Maar volgens mij zijn er nu ook al wel games die de CPU (om bepaalde momenten) maximaal belasten. En als dat niet zo is, dan is het leuk om te weten dat de games over een aantal jaren meer CPU gaan gebruiken.
Tuurlijk is het mooi dat in de toekomst er meer uit de PSP gehaald kan worden dan nu het geval is maar toch is het op een mindere snelheid draaien voor mij een teken dat Sony de PSP te snel heeft gereleased.
Aan de ene kant is dat wel logisch. Je wilt als bedrijf zo snel mogelijk de kosten eruit halen.
quote:
Dat ik geen Sony-hater ben (in tegenstelling tot anderen op dit forum) betekent niet dat ik ze heilig vind ofzo. Voor zover ik weet heb ik ze nog nooit opgehemeld.
Ik ben geen Sony hater anders zou ik immers geen PSP hebben maar heilig zijn ze ook allerminst. Eigenlijk zitten we dan op een lijn
pi_32150260
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
Tuurlijk is het mooi dat in de toekomst er meer uit de PSP gehaald kan worden dan nu het geval is maar toch is het op een mindere snelheid draaien voor mij een teken dat Sony de PSP te snel heeft gereleased.
Aan de ene kant is dat wel logisch. Je wilt als bedrijf zo snel mogelijk de kosten eruit halen.
Eigenlijk vind ik ook dat Sony de PSP te vroeg heeft gereleased, maar niet zozeer vanwege de accu, maar meer vanwege dat gedoe met de tft-schermpjes, waarvan de helft toch niet fatsoenlijk is (lees dode pixels heeft). Dàt is een duidelijk teken dat alles verkocht moet worden, ookal zitten er defecten tussen. Als ze zichzelf wat meer tijd hadden gegeven, dan hadden ze meer PSP's kunnen produceren met fatsoenlijke schermpjes!
quote:
Eigenlijk zitten we dan op een lijn
Eigenlijk wel een beetje!
pi_32150419
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:38 schreef P-Style het volgende:
Eigenlijk vind ik ook dat Sony de PSP te vroeg heeft gereleased, maar niet zozeer vanwege de accu, maar meer vanwege dat gedoe met de tft-schermpjes, waarvan de helft toch niet fatsoenlijk is (lees dode pixels heeft). Dàt is een duidelijk teken dat alles verkocht moet worden, ookal zitten er defecten tussen. Als ze zichzelf wat meer tijd hadden gegeven, dan hadden ze meer PSP's kunnen produceren met fatsoenlijke schermpjes!
Daar ben ik het zeker mee eens.
Wat dat betreft heeft Sony voor mij persoonlijk wel een deuk opgelopen in haar imago ondanks dat die schermpjes van Samsung komen dacht ik.
pi_32150669
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Daar ben ik het zeker mee eens.
Wat dat betreft heeft Sony voor mij persoonlijk wel een deuk opgelopen in haar imago ondanks dat die schermpjes van Samsung komen dacht ik.
Schermpjes zijn van Sharp. Althans die van de eerste lichting (Japanse) PSP's waren van Sharp.
pi_32150828
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef P-Style het volgende:
Schermpjes zijn van Sharp. Althans die van de eerste lichting (Japanse) PSP's waren van Sharp.
Dat kan ook. Iets met een S in ieder geval
pi_32160024
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat kan ook. Iets met een S in ieder geval
Sony, Sega....
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:33:12 #167
129990 number50
Football Season
pi_32175607
Is dat infrarood trouwens nog ergens voor? Staat in de handleiding nl. niets over vermeld.
mijn games collectie
favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
PS2/PSP/NDS/X360
pi_32175768
Volgens mij is iedereen vergeten dan de PSP meer stroom verbruikt dan een klein dorp Ik bedoel kijk eens naar wat je in je handen hebt stelletje huilies. Graphics, preformance, geluid en een lichtbeam waar je een zonnebril voor moet dragen. Dat kun je echt niet aansturen door een of andere hamster in een rad te laten draaien.

Dus lig niet zo te huilen over die batterij en dat hij 'maar' 6 uur meegaat. Koop dan een gameboy met 2 kleuren met bliepgeluidjes en ga daar lekker 10 uur op spelen met 2 penlites.

Ow en dat gemiep over die tft schermpjes. Als IEDEREEN een 100% mint schermpje had gekregen dan had je geen 235 maar 435 euro voor je psp neergetelt. Dus het is of het een of het ander.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2005 12:41:31 ]
  Donald Duck held vrijdag 11 november 2005 @ 12:40:07 #169
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32175801
ja, dat vroeg ik me ook al af. Dat infrarood kan echt nergens goed voor zijn, behalve het besturen van TV's enzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:24:12 #170
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_32176943
infrarood zou prima gebruikt kunnen worden voor een toetsenbord als deze
pi_32177184
Dat irda is (o.a.) te gebruiken om met een Aibo te communiceren oid..

Tenminste, dat is wat ik erover kon vinden
Nee.
pi_32177248
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij is iedereen vergeten dan de PSP meer stroom verbruikt dan een klein dorp Ik bedoel kijk eens naar wat je in je handen hebt stelletje huilies. Graphics, preformance, geluid en een lichtbeam waar je een zonnebril voor moet dragen. Dat kun je echt niet aansturen door een of andere hamster in een rad te laten draaien.

Dus lig niet zo te huilen over die batterij en dat hij 'maar' 6 uur meegaat. Koop dan een gameboy met 2 kleuren met bliepgeluidjes en ga daar lekker 10 uur op spelen met 2 penlites.

trouwens net een 2e PSP gekocht bij Bol.com..morgen in huis
pi_32177281
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef err het volgende:
infrarood zou prima gebruikt kunnen worden voor een toetsenbord als deze
Volgen mij gaat dat niet helemaal lekker werken dan.
De irda zender/ontvanger zit namelijk aan de bovenkant
van de PSP, je zou de PSP dan op de kop moeten houden.
(ik denk niet dat die PSP irda zo sterk is qua signaal namelijk)

wel een mooi keyboardje trouwens
Nee.
pi_32177518
quote:

Ow en dat gemiep over die tft schermpjes. Als IEDEREEN een 100% mint schermpje had gekregen dan had je geen 235 maar 435 euro voor je psp neergetelt. Dus het is of het een of het ander.
You're right
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32177743
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

de zender/ontvanger van het toetsenbordje is dat zwarte ding wat uitsteekt, die kan je voor de irda ontvanger van de psp zetten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  Donald Duck held vrijdag 11 november 2005 @ 13:53:33 #176
46149 __Saviour__
pi_32177864
Check dit: http://cgi.ebay.com/Sony-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem

Lees vooral heel goed de beschrijving, en zie wat mensen er toch nog voor bieden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_32178509
Lumines... LUMINES!!!

Wat een spel! Na weken... máánden heb ik eindelijk m'n ouwe record van 94.195 verbroken. En dan wel in één keer naar de 232.012, waarbij ik in 1 klap weer 9 nieuwe stages heb vrijgespeeld. Ik kwam eerst zelden voorbij dat veld met die bruine en zilveren bolletjes, maar als je daar eenmaal voorbij bent, dan komen er een aantal "laid back" levels, waar alles weer wat rustiger gaat.

De grootste verbetering in mijn nieuwe speeltactiek: Ik gebruik nu allebei de draaiknopjes! Eerst gebruikte ik alleen voor alle draaibewegingen, dus om een blokje linksom te laten draaien, draaide ik 'm 3x rechtom. Nou wist ik wel dat je en kon gebruiken om blokjes de andere kant op te draaien, maar ik deed het gewoon nooit! En daarom gebruik ik nu de R-knoppen om m'n blokjes te draaien! Da's veel intuïtiever en makkelijker!
pi_32178587
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:49 schreef Tain het volgende:

[..]

de zender/ontvanger van het toetsenbordje is dat zwarte ding wat uitsteekt, die kan je voor de irda ontvanger van de psp zetten
Aha, da's dan wel beter.
Nee.
pi_32178684
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:

Lees vooral heel goed de beschrijving, en zie wat mensen er toch nog voor bieden
Jeez.. ongelovelijk.

Zit er echt over te denken om het zelf ook te doen
Dat die bieders zó dom zijn.. Het staat notabene in te titel én
een paar keer in de beschrijving dat het alléén om de doos gaat!
Nee.
pi_32179075
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Jeez.. ongelovelijk.

Zit er echt over te denken om het zelf ook te doen
Dat die bieders zó dom zijn.. Het staat notabene in te titel én
een paar keer in de beschrijving dat het alléén om de doos gaat!
ja maar er zit natuurlijk een verschil tussen bieden en daadwerkelijk betalen
pi_32179278
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef Karel2005 het volgende:

[..]

Een bod bij ebay is bindend

(maar niet dat ik het ook echt doe hoor, ben me daar gek)
Nee.
pi_32179907
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
Lumines... LUMINES!!!
ik zit nu op de 352xxx en heb nu mn psp op pauze staan op 268xxx (dus moet zo weer verder)
maar op een gegeven moment word het allemaal zo asociaal snel dat je het gewoon niet meer bij houd :/
mn lumines potjes duren nu ook altijd een uur ofzo
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32180287
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef SureZal het volgende:

[..]

ik zit nu op de 352xxx en heb nu mn psp op pauze staan op 268xxx (dus moet zo weer verder)
maar op een gegeven moment word het allemaal zo asociaal snel dat je het gewoon niet meer bij houd :/
mn lumines potjes duren nu ook altijd een uur ofzo
Ik zat gister over mn highscore heen ( 64xxxx ) en toen viel mn accu uit ( had m vergeten op te laden ) en toen ik thuis kwam, kondie niet meer uit de standby ( accu was dus ECHT leeg ( er zat 24 uur tussen uitvallen en accu erin ))

Ik MOET en ZAL die 999999 halen !

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2005 15:16:42 ]
  Donald Duck held vrijdag 11 november 2005 @ 15:22:12 #184
46149 __Saviour__
pi_32180482
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:33 schreef Karel2005 het volgende:

[..]

Bij eBay ga je een wettelijke verplichting aan en moet je het ook echt kopen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:30:44 #185
44699 err
pi_32180767
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Kijk naar dat arm, dat is draaibaar. Die draai je dus zo dat ie boven de ir poort van je psp staat.
Alle handhelds hebben hun irda port overigens aan de bovenkant zitten.

-edit stond hierboven al uitgelegd zie ik
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:33:32 #186
44699 err
pi_32180844
da's de 2e doos al die voorbij zie komen..vorige ging weg voor $213
pi_32182807
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bij eBay ga je een wettelijke verplichting aan en moet je het ook echt kopen
Ja in theorie...maar in praktijk zijn er zat mogelijkheden om zo'n koop te ontbinden.
pi_32182824
net weer topscore verbeterd!

nu 360xxx. maar ik ga telkens af bij (overigens de vetste skin) *lights*
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_32183383
quote:

God wat een stomme redenatie zeg, je betaald een smak met geld voor dit apparaatje, mag die dan ook goed zijn voor dit bedrag? of neem je ook genoegen met een nieuwe auto van 12.000 euro waarbij er gaten in je bekleding zit? had je maar een auto van 15.000 euro moeten kopen.
Als je iets nieuw koopt mag je er vanuit gaan dat het goed is, maar daar denkt Sony anders over en dat probeer jij goed te praten
  vrijdag 11 november 2005 @ 18:45:30 #190
44699 err
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 november 2005 @ 19:08:59 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32186705
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een jaar na de Japanse release vind ik nog erg vroeg en is voor mij een bevestiging dat Sony de PSP te snel heeft uitgebracht.

Ik weet dat Sony in jouw ogen weinig verkeerd kan doen. Sony aandelen of gewoon een enorme fanboy?
Deze redenatie doortrekkend zijn Nvidia een stel geldkloppers omdat ze eerst de TNT hebben uitgebracht en niet direkt de geforce 6800XT?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 november 2005 @ 19:09:51 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32186730
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef knater het volgende:

[..]

God wat een stomme redenatie zeg, je betaald een smak met geld voor dit apparaatje, mag die dan ook goed zijn voor dit bedrag? of neem je ook genoegen met een nieuwe auto van 12.000 euro waarbij er gaten in je bekleding zit? had je maar een auto van 15.000 euro moeten kopen.
Als je iets nieuw koopt mag je er vanuit gaan dat het goed is, maar daar denkt Sony anders over en dat probeer jij goed te praten
Je betaalt helemaal geen smak geld voor het apparaatje. Je krijgt een apparaat wat meer kost dan dat jij er voor betaalt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 november 2005 @ 19:12:02 #193
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32186792
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee, maar een jaar geleden kan de kostprijs wel veel te hoog geweest zijn.
Dat is nu eenmaal zo, als de vraag stijgt naar dit soort accu's neemt de prijs dramatisch af.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:16:59 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32186941
Je kunt ook gewoon 3 mensen quoten in één bericht swets
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 november 2005 @ 19:19:19 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32187021
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef MMaRsu het volgende:
Je kunt ook gewoon 3 mensen quoten in één bericht swets
Gossie, niet wanneer je op berichten over twee pages verspreidt reageert.
Wat verwacht je dan? Dat ik continue ga lopen copy pasten?

Hebben we tegen woordig een quote limiet? Zijn de browserschermen bijna op? Wat is het voor schokkends dat er 3 posts staan?

-edit-

En moet dit soort dom offtopic geneuzel hier? Had je niet ff kunnen ICQ'en met deze stompzinnige opmerking? Mailen eventueel?
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:27:14 #196
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_32187324
quote:
!!!!spam
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_32188497
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je betaalt helemaal geen smak geld voor het apparaatje. Je krijgt een apparaat wat meer kost dan dat jij er voor betaalt.
Ook al verkoopt sony de psp's met verlies, dat is de keuze van sony, de consument mag er van uit gaan dat voor 225 euro alles in orde is.
Je kan het wel proberen recht te lullen maar het is gewoon een foute zaak en dat mensen hier over klagen is redelijk normaal hoor.
quote:
lol @ err zijn het geen vieze warezpraatjes dan maar porno?
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:14:53 #198
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32188520
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:

Ik heb even een berichtje gestuurd:
How does it feel to spend 150$ to a worthless box?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:53:04 #199
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_32189418
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:57:05 #200
44699 err
pi_32189513
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef Gstyles het volgende:

[..]

!!!!spam
niks spam, kwam het tegen in de krant:
quote:
Stoute video's voor PSP
door onze redactie
AMSTERDAM - Het bedrijf Shiva Entertainment uit Diemen biedt op de website www.pspvideo.nl seksfilmpjes die speciaal zijn vervaardigd voor Sony's PlayStation Portable.

Het bedrijf richtte zich tot nu toe op de dvd-markt. "We staan open voor nieuwe ontwikkelingen", aldus Bram Jobse van Shiva Entertainment. Shiva sluit niet uit dat het in de toekomst nog meer mogelijkheden gaat zoeken om erotische filmpjes aan de man te brengen.
telegraaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')