quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Bep het volgende:
Je zou toch die Rob zou neer hoeken , of niet soms
Tof! Neem ik ook een been oké?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef teamlead het volgende:
[..]met alle vormen van plezier..... en ik zou er nog 1 van zijn eigen benen voor gebruiken ook
En ik lach nog steeds om 'm.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Joost lijkt net een clown hoe hij beweegt
quote:
(Paracetamol)spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de beste slikker van het landquote:
Joost lijkt op een middeleeuwse hofnarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Joost lijkt net een clown hoe hij beweegt
Dat kunnen ze wel vergeten.quote:
Wekenlang.... maar dat kunnen we die deskundigen niet aanrekenen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef kissa het volgende:
Toe maar, een team van deskundigen op zoek naar een man voor Chantal.....![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wekenlang.... maar dat kunnen we die deskundigen niet aanrekenen.![]()
maar tis ook gefaarluk hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
Draagt bijna iedereen kipfileetjes?
Ik ken niemand die ze draagt![]()
Ik draag ze ookquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
YESquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef cuall het volgende:
de weegschaal, hopelijk laten ze Chantal ook zien (was haar best bewaarde geheim)
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
Ja...misleiding van de mannelijke slachtoffertjes...pff het zou wat...stel ...(ik zeg "stel" hequote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar tis ook gefaarluk hoor
aldus de vrolijke amsterdamse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |