quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Bep het volgende:
Je zou toch die Rob zou neer hoeken , of niet soms
Tof! Neem ik ook een been oké?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef teamlead het volgende:
[..]met alle vormen van plezier..... en ik zou er nog 1 van zijn eigen benen voor gebruiken ook
En ik lach nog steeds om 'm.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Joost lijkt net een clown hoe hij beweegt
quote:
(Paracetamol)spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de beste slikker van het landquote:
Joost lijkt op een middeleeuwse hofnarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Joost lijkt net een clown hoe hij beweegt
Dat kunnen ze wel vergeten.quote:
Wekenlang.... maar dat kunnen we die deskundigen niet aanrekenen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef kissa het volgende:
Toe maar, een team van deskundigen op zoek naar een man voor Chantal.....![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wekenlang.... maar dat kunnen we die deskundigen niet aanrekenen.![]()
maar tis ook gefaarluk hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
Draagt bijna iedereen kipfileetjes?
Ik ken niemand die ze draagt![]()
Ik draag ze ookquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
YESquote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef cuall het volgende:
de weegschaal, hopelijk laten ze Chantal ook zien (was haar best bewaarde geheim)
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
Ja...misleiding van de mannelijke slachtoffertjes...pff het zou wat...stel ...(ik zeg "stel" hequote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar tis ook gefaarluk hoor
aldus de vrolijke amsterdamse
ach.. als ik ooit zo dronken word dat ik dat monster aantrekkelijk genoeg ga vinden om eens mee te nemen zou ik (zodra ik nuchter ben) toch echt hulp gaan zoeken..... met of zonder kipfiletjes....quote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja...misleiding van de mannelijke slachtoffertjes...pff het zou wat...stel ...(ik zeg "stel" he)...stel dat je Chantal mee naar huis neemt omdat je denkt...god wat heeft die meid een lekkere volle borsten...en je komt vervolgens thuis...midden in de nacht/sochtends vroeg en je datgeen wat er eerst mooi en gevuld uitzag blijkt na uitpakken hetzelfde effect te hebben als een afgerold bolletje sokken.....zeg nou zelf...wat is nou eik gefaarluk.
![]()
Dat je erover struikeltquote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja...misleiding van de mannelijke slachtoffertjes...pff het zou wat...stel ...(ik zeg "stel" he)...stel dat je Chantal mee naar huis neemt omdat je denkt...god wat heeft die meid een lekkere volle borsten...en je komt vervolgens thuis...midden in de nacht/sochtends vroeg en datgeen wat er eerst mooi en gevuld uitzag blijkt na uitpakken hetzelfde effect te hebben als een afgerold bolletje sokken.....zeg nou zelf...wat is nou eik gefaarluk.
![]()
Volgens mij of ze zich konden beheersenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef Bep het volgende:
Wat werd er nu getest met dat feestje?
"Kijk morgen weer, naar Bik Brudder."quote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef Bep het volgende:
Streamverslagen.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:08 schreef Bep het volgende:
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Streamverslagen.![]()
Maar omdat jij het bent: hun doorzettingsvermogen, ivm de zware opdracht.![]()
Dat was niet onaangenaam nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het wel leuk.
Wat kan Lieske lekker dansen, zeg. En dan ook nog in zo'n broek.
Heeft iemand daar een filmpje van?
Tuurlijk, ik heb ze nog nooit zelf de pan in zien lopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef kissa het volgende:
Vond ik 'n interessant gesprek.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Menno en Joost gingen trouwens wel erg ver tijdens hun gesprek over nominaties, maar echte afspraken zijn er volgens mij niet gemaakt.
Ik vind het een nogal overdreven reactie. Als er nou een megagroepsopdracht in stond, okee, maar 't ging alleen maar om wegen. Big deal.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:44 schreef ruby het volgende:
Wel lullig van ze om Menno er niet bij te roepen. Zou dat een bewuste actie zijn geweest?
Waarom?quote:
Natuurlijk zat Menno een beetje te drama-queenen, maar hij heeft w.m.b. wél gelijk. Hij ligt er toch al een beetje uit en hij moet nu alle zeilen bijzetten om niet helemaal buiten de groep te vallen. Al had-ie natuurlijk ook niet moeten liggen pitten, dan had-ie sowieso niks gemist.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het een nogal overdreven reactie. Als er nou een megagroepsopdracht in stond, okee, maar 't ging alleen maar om wegen. Big deal.
Tsja, ik wil ruzies, roddels, achterklap, huilbuien, scheldpartijen, intriges en complottheorieën.quote:
Ik vond deze reactie meer typerend voor waarom-ie een beetje uit de groep ligt.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:02 schreef Cynix ® het volgende:
Natuurlijk zat Menno een beetje te drama-queenen, maar hij heeft w.m.b. wél gelijk. Hij ligt er toch al een beetje uit en hij moet nu alle zeilen bijzetten om niet helemaal buiten de groep te vallen. Al had-ie natuurlijk ook niet moeten liggen pitten, dan had-ie sowieso niks gemist.
True, we missen Lin en Tan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ik wil ruzies, roddels, achterklap, huilbuien, scheldpartijen, intriges en complottheorieën.
Ook mee eens.quote:Geen neppe feestjes en weegpartijtjes.
Dat beweer ik verder ook niet. Ik vind het ook een weirdo, maar daarom kan ik het nog wel lullig vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:56 schreef riri het volgende:
wat een zielig gezeur over die menno steeds hier,alsof het zo'n lieverdje is...not dus
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef riri het volgende:
Weinig nederlandse meisjes die zo met de heupen kunnen dansen als Lieske![]()
Dat is dan ook de enige dansbeweging die ze kan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:29 schreef riri het volgende:
Weinig nederlandse meisjes die zo met de heupen kunnen dansen als Lieske![]()
Nou en, dat doet ze hartstikke goed.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:32 schreef ruby het volgende:
Dat is dan ook de enige dansbeweging die ze kan.![]()
Wie is dat ook alweer, die een dansende Lieske in z'n icoontje heeft?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:10 schreef Arcee het volgende:
Wat kan Lieske lekker dansen, zeg. En dan ook nog in zo'n broek.
Heeft iemand daar een filmpje van?
Laten we nou eens een keer ophouden over dat "conservatorium".quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef riri het volgende:
Nou,nee hoor,ze heeft gedanst op het conservatorium hoor...dan kan je heel wat meer dan dat
![]()
Zal best. Maar variatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou en, dat doet ze hartstikke goed.
Is ook zo, Gert heeft ook wel gelijk, trouwens. Maar toch, ik vind het prachtig als een vrouw zo met d'r heupen kan draaien.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Zal best. Maar variatie kan geen kwaad.![]()
Dat kan ik best begrijpen hoor, Arcee.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is ook zo, Gert heeft ook wel gelijk, trouwens. Maar toch, ik vind het prachtig als een vrouw zo met d'r heupen kan draaien.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen hoor, Arcee.![]()
Dat weet ik niet maar ik vond 'm ook goed en had'm opgeslagenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef Jane het volgende:
Wie is dat ook alweer, die een dansende Lieske in z'n icoontje heeft?
Ze hep er een veel te platte kont in...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik vond 'm ook goed en had'm opgeslagen
[afbeelding]
Molluck was datquote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer, die een dansende Lieske in z'n icoontje heeft?
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik vond 'm ook goed en had'm opgeslagen
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Laten we nou eens een keer ophouden over dat "conservatorium".
Dat stelde veel minder voor dan Lieske wil doen geloven, zoals wel vaker.
Het is niet veel meer dan een balletclubje voor jonge meisjes, en heeft niéts met de 4-jarige bachelor-opleiding die conservatorium heet te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |