Hahaha, wat een mietje is het ookquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef Micheal_Knight het volgende:
Ik kom namens Litpho melden dat hij deze TT boycot.
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
Jaaa echt heel fijn
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in de nieuwe film... jij?
Deel 6 is niet leukquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja echt wel, en ik moet deel 6 nog lezen, die krijg ik als de nederlandse versie uit is.
November wordtHarry potter
maand
![]()
En ik al die tijd maar denken dat Harry Potter doodgingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee perkamentus gaat dood he.. ik weet het..
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straksquote:Op woensdag 2 november 2005 17:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee perkamentus gaat dood he.. ik weet het..
Ja eerst lezen en dan paar dagen daarna naar de filmquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
[..]
't gewoon helemaal vervelend, niet alleen die dood van Perkamentus... Maar goed, veel plezier met lezen straks
Deel 6 vind ik dan weer het leukst van allemaal. Wat een hoop actie zat erin!quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=510
Ik heb m in 2 dagen uitgelezen omdat ik veel te veel tussendoor moest doen, hij is ook echt heel erg spannend....quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik dus alweer (voor de zoveelste keer ) de neiging om naar de winkel te gaan en het engelse boek te gaan kopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |